To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-29
Ogłoszenie nr 315347 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Rytwiany: Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Rytwiany i odwóz do miejsca zamieszkania podstawie imiennych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301266-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rytwiany, krajowy numer identyfikacyjny
83040972600000, ul.
ul. Staszowska
15,
28236
Rytwiany, państwo
, woj.
świętokrzyskie, tel.
15 864 79 30, faks
15 864 79 35, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.rytwiany.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Rytwiany i odwóz do miejsca zamieszkania podstawie imiennych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Rytwiany i odwóz do miejsca zamieszkania podstawie imiennych biletów miesięcznych na rok szkolny 2016/2017, wystawionych przez Wykonawcę zgodnie z wykazem uczniów przedłożonym przez Zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na trzy części, w tym : Część I - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Rytwianach (ZSO RYTWIANY) - 340 uczniów; Część II - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Strzegomiu (ZSP STRZEGOM) - 43 uczniów; Część III - Zespół Placówek Oświatowych w Sichowie Dużym (ZPO) oraz Niepubliczne Gimnazjum w Sichowie Dużym - 97 uczniów. 2. Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Rytwiany będzie realizowany w dni nauki szkolnej zgodnie z przepisami w sprawie organizacji roku szkolnego. 3. Opis tras dowozu do szkół wraz z wykazem miejsc zamieszkania uczniów zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Na każdej trasie i na każdym kursie obecny będzie jeden opiekun zatrudniony przez dyrektora danej placówki oświatowej. Wykonawca nie będzie obciążał opiekunów dodatkowymi kosztami za przejazdy. 5. Wykonawca winien dowieźć uczniów do placówek oświatowych na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. 6.Wykonawca, po uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych, ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze terminowe rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych oraz jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. 7. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca przekaże dyrektorom szkół w terminie do 7 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość : a/ zmiany liczby dowożonych uczniów wynikającej z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (np. zmiana szkoły przez ucznia), b/ zmiany rozkładów jazdy w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych, w tym zmiany tras, c/ wykonywanie usługi przewozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 2 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, wynikających z potrzeb szkoły 9. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) i ustawie Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 10. Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.305), być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów na poszczególnych trasach 11Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość usług objętych zamówienie i za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów. 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14. Szczegółowe warunki świadczenia usług zawiera wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
34980000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZSO Rytwiany |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT202059.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 177957.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZSP |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26604.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24897.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ZPO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60013.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54766.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYTWIANY
więcej: przetargi RYTWIANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.