eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › rozwiąznie problemu gospodarki ściekami w Nowogrodzie Bobrzańskim - budowa kanalizacji sanitarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-19

POZYCJA 31518

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowogród Bobrzański: rozwiąznie problemu gospodarki ściekami w Nowogrodzie Bobrzańskim - budowa kanalizacji sanitarnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nowogród Bobrzański, do kontaktów: Pająk Marian Surman Andżelika, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3290962, fax 068 3276663, e-mail: now.bobrz.um@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): now.bobrz.um@post.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski, Pająk Marian Surman Andżelika, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 329 09 62, fax 068 327 66 63. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozwiąznie problemu gospodarki ściekami w Nowogrodzie Bobrzańskim - budowa kanalizacji sanitarnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Nowogród Bobrzański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kanalizacji sanitarnej dla ulic: Dworcowa, Piaskowa, Winiary, Wojska Polskiego, Drzewna, Spacerowa, Tama Kolejowa, Gajowa, Myśliwska, Bukowa, Dębowa i Topolowa w Nowogrodzie Bobrzańskim. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 79 poz. 551 z dn. 10 maja 2006r.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - kanały z rur PCV śr. 200 mm - 2891 mb - studnie rewizyjne z kregów betonowych śr. 1200 mm - szt. 126 - studnie kanalizacyjne typu VAWIN śr. 425 mm- szt. 3 - odbudowa dróg z brukowca kamiennego - 777 m2 - odbudowa dróg o nawierzchni betonowej - 1654 m2 - odbudowa dróg gruntowych - 856 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 25000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Spełniają wymagania w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 4. Wykaz minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zaświadczenie powinno zwierać doświadczenie firmy jako głównego wykonawcy robót. 5. Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 25 % oferowanej ceny brutto 6 Udzielą minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 7. Do wykonania zamówienia zaproponują materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż opisane w przedmiocie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonaców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żadanych w pkt. 16 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: 1.Ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wczea.śniej jak 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Wykaz minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zaświadczenie powinno zwierać doświadczenie firmy jako głównego wykonawcy robót. 7. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, względnie wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacji banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany posiadać środki płynne lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 25 % oferowanej ceny brutto. 9. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju Nr 15 w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu) 10. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie obowiązujących cenników z rozbiciem na R, M, S. 11. Dane kierownika lub kierowników robót wraz z jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym przynależność do izby zawodowej Inżynierów i Techników Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju Nr 15 w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; W ramach programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, priorytet I - rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów i priorytet III - rozwój lokalny, z wyłączeniem działania 3. 4 - mikroprzedsiębiorstwa zintergrowanego programu operacyjnego rozwoju regionalnego 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.