eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec Ząbkowicki › Długoterminowy kredyt w wysokości do 1 356 548,76 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy



Ogłoszenie z dnia 2016-09-29

Ogłoszenie nr 315081 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.

Kamieniec Ząbkowicki: Długoterminowy kredyt w wysokości do 1 356 548,76 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303022-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, krajowy numer identyfikacyjny 89071844900000, ul. ul. Ząbkowicka  26, 57230   Kamieniec Ząbkowicki, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kamienieczabkowicki.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Długoterminowy kredyt w wysokości do 1 356 548,76 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w wysokości do 1 356 548,76 PLN (słownie: milion trzysta pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset czterdzieści osiem złotych i 76/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, stosownie do art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.). Kredyt musi być uruchomiony w jednej transzy do dnia 30.12.2016 r. Dokładny czas uruchomienia i kwota kredytu zostaną określone przez zamawiającego w oparciu o pisemną dyspozycję o uruchomienie kredytu, która zostanie złożona wykonawcy za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu trzech dni następujących po dniu, w którym zostanie złożona wykonawcy pisemna dyspozycja zamawiającego o uruchomienie kredytu. Dyspozycja zamawiającego zostanie złożona nie później niż do godz. 10:00. Poprzez uruchomienie kredytu rozumie się wpływ środków finansowych na rachunek bankowy zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość nie pobrania kredytu w pełnej wysokości, tj. 1 356 548,76 PLN. W takim przypadku wykonawca nie obciąży zamawiającego kosztami nie pobranego kredytu. Prowizja, odsetki, opłaty itp., od niepobranego kredytu w pełnej wysokości 1 356 548,76 PLN, nie są dopuszczalne. Spłata rat kredytu będzie następowała w następujących terminach i wysokości: - 31.10.2017 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2018 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2019 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2020 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2021 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2022 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2023 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2024 r. - 105 000,00 PLN, - 31.10.2025 r. - 108 000,00 PLN, - 31.10.2026 r. - 408 548,76 PLN. Odsetki naliczane będą za kwartał kalendarzowy od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. Naliczone odsetki płatne będą do ostatniego dnia kwartału kalendarzowego, za który dokonano naliczenia. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok kalendarzowy ma 365 dni a miesiąc kalendarzowy rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu. Wykonawca będzie naliczał odsetki od dnia uruchomienia kredytu do dnia poprzedzającego jego faktyczną spłatę. Odsetki naliczone za ostatni okres obrachunkowy, tj. od 01.10.2026 r. do dnia poprzedzającego ostateczny termin spłaty kredytu, będą płatne do dnia 31.12.2026 r. Koszt udzielenia i obsługi kredytu oraz wszelkich innych czynności bankowych dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia stanowią odsetki, naliczone z uwzględnieniem zmiennego oprocentowania kredytu, tj. sumy zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M i niezmiennej w całym okresie kredytowania stawki procentowej marży wykonawcy/banku. Za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca kwartału kalendarzowego, w którym uruchomiono kredyt, przy naliczaniu odsetek zostanie przyjęta stawka WIBOR 3M notowana w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym ten kwartał kalendarzowy. Za okresy następne, obejmujące kwartały kalendarzowe, przy naliczaniu odsetek za dany kwartał kalendarzowy będzie przyjmowana stawka WIBOR 3M notowana w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym ten kwartał kalendarzowy. Poprzez kwartały kalendarzowe należy rozumieć okresy obejmujące trzy miesiące rozpoczynające się od 1 stycznia, 1 kwietnia, 1 lipca, 1 października. Zmiana wysokości odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki WIBOR 3M. Stosownie do art. 92 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 885 ze zm.) kapitalizacja odsetek od kredytu jest niedopuszczalna. Wszelkie zmiany harmonogramu spłaty będą dokonywane i dostarczane bezpłatnie zamawiającemu na wskazany w pkt 1 specyfikacji adres do korespondencji. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego spłacania rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, tj. prowizji, abonamentów, opłat, odsetek itp. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji, abonamentów, opłat, itp., płatnych na rzecz wykonawcy związanych z wykonaniem niniejszego zamówienia. Zabezpieczeniem kredytu oraz należności ubocznych wynikających z kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Stawka procentowa odsetek od zadłużenia przeterminowanego nie może być wyższa niż odsetki maksymalne, wynikające z art. 359 § 21 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 380 ze zm.) i stanowi kryterium oceny oferty, zgodnie z pkt 16 ust. 5 niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT221935.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy,  ,  ul. Rynek 10 57-200 Ząbkowice Śląskie,  57-200,  Ząbkowice Śląskie,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221935,32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221935,32Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221935,32
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.