eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legbąd › Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa i pozyskania drewna przewidzianych do wykonania w roku 2009 w Nadleśnictwie Woziwoda



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Legbąd: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa i pozyskania drewna przewidzianych do wykonania w roku 2009 w Nadleśnictwie Woziwoda
Numer ogłoszenia: 314677 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Woziwoda , Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3360910, faks 0-52 3360913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE POSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa i pozyskania drewna przewidzianych do wykonania w roku 2009 w Nadleśnictwie Woziwoda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej obejmujących zagospodarowanie lasu oraz pozyskanie i zrywkę drewna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Zadanie nr 1: w wysokości: 1700,00 zł, słownie: jeden tysiąc siedemset Zadanie nr 2: w wysokości: 1100,00 zł, słownie: jeden tysiąc sto Zadanie nr 3: w wysokości: 1300,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta Zadanie nr 4: w wysokości: 1600,00 zł, słownie: jeden tysiąc sześćset Zadanie nr 5: w wysokości: 1700,00 zł, słownie: jeden tysiąc siedemset Zadanie nr 6: w wysokości: 1500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset Zadanie nr 7: w wysokości: 2300,00 zł, słownie: dwa tysiące trzysta Zadanie nr 9: w wysokości: 1500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset Zadanie nr 10:w wysokości: 2400,00 zł, słownie: dwa tysiące czterysta Zadanie nr 11: w wysokości: 1200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście Zadanie nr 12: w wysokości: 1500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset Zadanie nr 13: w wysokości: 1900,00 zł, słownie: jeden tysiąc dziewięćset 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 2.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: dane i numer rachunku bankowego zamawiającego z adnotacją Wadium ZUL 2009 r. nr: 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2.3) w gwarancjach bankowych, 2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ SA O/O 7120 3000 4511 1000 0000 7136 20 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Wadium ZUL 2009r. , nr: Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty!! Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 2008.12.01, do godz. 11.00 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 1.4. wniesiono poprawnie wadium, 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio -proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań od 1 do 13 zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli. --------------------------------------------------------------------------- | Nazwa kryterium | Waga % | --------------------------------------------------------------------------- | CENA | 90 | --------------------------------------------------------------------------- | Doświadczenie | 10 | --------------------------------------------------------------------------- 5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. 7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. a) Cena Cena oferty najniższej -------------------------------- x 100 x 0,90 = ilość punktów Cena oferty ocenianej b) Kompleksowa obsługa leśnictw Jeżeli wykonawca w ostatnich 4 latach wykonywał kompleksowo wszystkie zadania gospodarcze w przynajmniej 1 leśnictwie otrzyma: - poniżej 1 rok - 0 punktów - 1 rok do 2 lat - 33 punkty - 2 lata do 3 lat - 67 punktów - 3 lata i więcej - 100 punktów 8. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. Nr 14) A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę (max. na 3 części - zadania) wypełnione i podpisane przez wykonawcę, A.3) Wzór umowy parafowany przez wykonawcę, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór - zał. Nr16) z art. 22 Prawa zamówień publicznych C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (wzór - zał. Nr17), jakimi dysponuje wykonawca. (warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje min. taką ilością sprzętu jaką określa Tabela nr 1, w zależności od zakresu składanej oferty) Tab. nr 1 Lp Rodzaj urządzenia Oferta na jedną CZĘŚĆ(szt.) Oferta na dwie CZĘŚCI(szt.) Oferta na trzy CZĘŚCI(szt.) 1. Ciągnik przystosowany do pracy w lesie z urządzeniem do zrywki Półpodwieszonej i mygłowania 1 2 3 2. Przyczepka lub forwarder do zrywki nasiębiernej drewna krótkiego 1 2 3 3.Pilarki spalinowe (własne lub będące własnością zatrudnionych pracowników) 2 4 6 4.Pilarki spalinowe na wysięgniku (własne lub będące własnością zatrudnionych pracowników) 1 2 2 5. Przyczepę ciągnikową 1 1 1 C.2) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczby personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (wzór - zał. Nr 18), a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. (warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli: minimalna ilość zatrudnionych przez wykonawcę to trzy osoby: pilarz, traktorzysta, pomocnik lub brygadzista) C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia(wzór zał.nr19),wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje minimum taką ilością osób, o określonych kwalifikacjach, jak przedstawia Tabela nr 2, przy czym właściciel posiadając określone kwalifikacje może siebie włączyć w wykaz osób). Tab. nr2 Lp Opis kwalifikacji pracowników Oferta na jedną CZĘŚĆ(ilość os.) Oferta na dwie CZĘŚCI(ilość os.) Oferta na trzy CZĘŚCI (ilość os.) 1.Drwal motorniczy z uprawnieniami do jednoosobowej ścinki drzew 1 2 3 2. Kierowca ciągnika 1 2 3 3. Drwal pomocnik 1 2 3 C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli zostaną załączone potwierdzone kopie: uprawnień do pracy pilarką i prawa jazdy kategorii T dla ilości pracowników zgodnie z Tabelą nr 2 oraz oświadczenie osoby podpisującej ofertę, że osoby, które będą wykonywały zadanie posiadają aktualne zaświadczenia o zdolności do pracy na stanowisku, na którym będą zatrudnione oraz posiadają zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie bhp w rozumieniu przepisów Rozp. MŚ z dnia 2006.08.24 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej Dz.U. Nr 161 poz. 1141 ) C.6) wykazu wykonanych usług na rzecz LP w okresie ostatnich trzech lat (wzór - zał nr 20) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z potwierdzeniem przez właściwego kierownika jednostki terminu wykonywania usług oraz że te usługi zostały wykonane należycie (nie dotyczy ZUL świadczących usługi w okresie ostatnich trzech lat lub dłużej na rzecz N. Woziwoda) D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (warunek zostanie uznany za spełniony przy sumie ubezpieczenia na przynajmniej 50 tys. zł.) E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. pkt. B.3), B.4) każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dożwiadczenie - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami można otrzymać w siedzibie Nadleśnictwa Woziwoda: Woziwoda 3, 89-504 Legbąd , w sekretariacie w dniach od 14.11.08, w godz. 7oo-15oo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Woziwoda Woziwoda 3, 89-504 Legbąd , w sekretariacie w dniach od 14.11.08, w godz. 7oo-15oo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Dąbki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Lipce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Lipowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Różanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna, nasiennictwo i szkółkarstwo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leśnictwo Ustronie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leśnictwo Wilcze Doły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leśnictwo Zielony Dół.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leśnictwo Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leśnictwo Komorza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Leśnictwo Legbąd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leśnictwo Woziwoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Leśnictwo Zielonka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie lasu, pozyskanie i zrywka drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.