eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Bydgoszcz: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 314415 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, faks 052 3285319, 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej, ochronnej i przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla policjantów i pracowników policji woj. kujawsko-pomorskiego. Zamówienie obejmuje 10 zadań częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00 - 18.13.10.00 35.11.34.60 - Skarpety ochronne i ochronne wyroby pończosznicze 32.22.11.6 - Figi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych pkt. VI. 1 - 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia ww warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście pod adresem: KWP Bydgoszcz, ul. Powst.Wlkp. 7,85-090 Bydgoszcz,pok.29w dni robocze 7.30-15.00, za zaliczeniem pocztowym( koszt przesyłki), ze strony internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wilekopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz ,Sekcja Zamówień Publicznych pok. 29..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz wprowadzenia dynamicznego systemu zakupów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czapka robocza - szt. 190, ubranie robocze - kpl.450, fartuch roboczy - szt.400, fartuch gumowy - szt.20, koszula flanelowa- szt.450, faruch stylonowy damski- szt.300, chustka na głowę -szt.150, fartuch biały płócienny- szt. 250, ubranie olejoodporne - kpl.5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki przemysłowe-robocze-par 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice drelich- par 500, rękawice dziane powlekane- par 700, rękawice kwasoodporne - par 40, rękawice spawalnicze - par 20, rękawice olejoodporne - par 70, rękawice robocze zimowe - par 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.40-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kamizelka ocieplana -szt.100, kurtka robocza -szt. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie profilaktyczne - par 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice gumowe cienkie -karton 200, rękawice gumowe grube -par 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty gumowe z PCV- par 150, buty gumowo-filcowe - par 100, buty gumowe kwasoodporne - par 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: półmaska przeciwpyłowa - szt.200, okulary przeciw odpryskowe - szt.100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rajstopy cienkie -szt 300, rajstopy grube - szt 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: figi damskie -szt. 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6, 35.11.34.60-1, 03.22.21.16-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.