eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Więcbork: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną
Numer ogłoszenia: 314388 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną. Dokumentacja techniczna składa się z projektu podstawowego (pierwotnego) objętego pozwoleniem na budowę Nr 7351 - 7 - 60/09 z dnia 27 stycznia 2010r. oraz projektu zmian objętego decyzją zmieniającą Nr AB. 6740.44.2012.7 z dnia 17.07.2012 r. Z uwagi na kończący się w styczniu 2012 r. termin ważności ww. pozwolenia na budowę, roboty budowlane należy rozpocząć w tym roku. 2. Określenie przedmiotu lub zakresu zadania: I. ARCHITEKTURA Nowoprojektowany obiekt składa się z 2-ch zasadniczych części: zaplecza socjalnego i sali gimnastycznej. Sala sportowa posiada konstrukcję z drewnianych dźwigarów klejonych, ocieplony wełną mineralną, kryty blachą trapezową, ściany osłonowe murowane. Łącznik z częścią socjalną zaprojektowano w tradycyjnym systemie konstrukcyjnym - murowany, dach płaski o konstrukcji drewnianej, ocieplenie wełna mineralna, kryty papą. Obiekt będzie wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, telefoniczną, grzewczą, wodociągową, kan. san. i deszczowej. Gabaryty: - Pow. zabudowy budynku nowoprojektowanego - 1186,18 m2, - Pow. zabudowy schodów wejściowych i pochylni dla osób niepełnosprawnych - 51,52 m2, - Kubatura całkowita - 7260,22 m3 w tym sali - 4867,70 m3, - Wysokość sali od poziomu posadzki - 9,68 m, - Wysokość attyki części socjalnej od poziomu terenu - 4,05 m, - Wymiary zewnętrzne rzutu sali - 30,30 m x 19,08 m, - Ilość kondygnacji - 1. II. ROZBIÓRKA WIATY Zapanowano rozbiórkę wiaty o konstrukcji drewnianej i okładziną eternitową. Wymiary poziome wiaty 3,00 x 12,00m. Rozbiórkę należy przeprowadzić przez firmę posiadającą odpowiednie uprawnienia. III. BRANŻA ELEKTRYCZNA Przedmiotem zadania są instalacje elektryczne, m. in. przebudowa ist. złącza pomiarowego, linie zasilające, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i kierunkowego, gniazd wtyczkowych ogólnych 1 - fazowych, zasilania i sterowania wentylacji, połączeń wyrównawczych, ochrony przeciwporażeniowej, piorunochrona, ochrony przeciwprzepięciowej, oświetlenia trenu itp. IV. BRANŻA SANITARNA 1. Przyłącze wodociągowe zaprojektowano z rur PE fi 90 łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Zestaw wodomierzowy zostanie zlokalizowany w studni wodomierzowej. 2. Instalację wody zimnej zaprojektowano z rur stalowych ocynkowanych. Rurociągi otulić izolacją przeciwroszeniową. Rurociągi doprowadzające wodę prowadzić w bruzdach ściennych jak i posadzce. Ponadto przewidziano pełen montaż armatury. 3. Ciepła woda - elektryczne podgrzewacze. Przewiduje się zastosowanie 2-ch urządzeń o mocy P=2x1200W i poj. 150dm3, 1-go urządzenia o mocy P = 2x900W i poj. 80dm3 oraz 1-go urządzenia o mocy P = 2000W i poj. 5dm3. Instalację ciepłej wody wykonać z rur i kształtek polipropylenowych, zgrzewanych, przystosowanych do okresowego przepływu wody o tem. 70 stopni C. Rurociągi instalacji c.w. izolować termicznie otuliną ponadto w bruzdach i posadzce dodatkowo zabezpieczone w koszulkach peszel. 4. Instalację p. poż. wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Przewiduje się zastosowanie 3 - ch hydrantów wewnętrznych o wydajności 1,0dm3/s oraz 2 hydranty zewnętrzne o wydajności 10dm3/s każdy. 5. Instalację kanalizacji sanitarnej wykonać grawitacyjnie przewodem PCV fi 160 i fi 200 do istniejącej studni rewizyjnej zlokalizowanej na terenie szkoły. W projekcie przewidziano również odprowadzenie ścieków z istniejącego budynku szkoły poprzez wewnętrzną instalację Sali sportowej. Kan. sanitarną podposadzkową wykonać z rur PCV kielichowych łączonych na uszczelki. Piony i podejścia do przyborów sanitarnych wykonać z rur PVC. Piony kanalizacyjne wyprowadzone ponad dach zakończyć kominkami wywiewnymi. 6. Instalację kanalizacji deszczowej wykonać grawitacyjnie przewodem PVC fi 250, fi 200 oraz podłączenie rynien fi 160. V. BRANŻA CIEPŁOWNICZA 1. Zakres opracowania obejmuje instalację centralnego ogrzewania od kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku dydaktyczno administracyjnym szkoły do grzejników w łączniku i do nagrzewnic wentylacyjnych w Sali gimnastycznej hali sportowej. Zaprojektowano ogrzewanie wodne, systemu dwururowego zasilane w czynnik grzewczy z istniejącej kotłowni olejowej. Elementy grzejne - Łącznik - projektowane grzejniki stalowe płytowe i drabinkowe, sala sportowa aparat grzewczo - wentylacyjny z komorą powietrza mieszanego lub obiegowego, żaluzją i krzyżem wydmuchowym, kanałem powietrza zewnętrznego i czerpnią, sterowane regulatorem z programatorem czasowym. Przewody instalacji c. o. wykonać z rur miedzianych. Rury prowadzić w warstwach izolacyjnych podłogi w izolacji cieplnej z pianki polietylenowej. 2. Rozbudowa kotłowni do mocy 350 kW - opracowanie obejmuje m. in. dobór i montaż kotła, naczyń wzbiorczych ciśnieniowych, pomp obiegowych, komina. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. Warunki równoważności: Blaszki silka - możliwość zastosowania innych bloczków silikatowych - pustaków wapienno-piaskowych o parametrach i właściwościach nie gorszych (materiał równoważny). Abizol - możliwość zastosowania innych mas na bazie asfaltu uszczelniających używanych w konstrukcjach typu budowlanego do zabezpieczania budynków i budowli przed działaniami na nie wody i wilgoci. Parametry i właściwości nie gorsze (materiał równoważny). Dysperbit - możliwość zastosowania innej masy hydroizolującej asfaltowo-kauczkowej. Parametry i właściwości nie gorsze (materiał równoważny). Oprawy oświetleniowe OLYMPIA 2 - możliwość zastosowania innych opraw oświetleniowych o mocy 1x400W asymetrycznych z kratką i szybą ochronną z możliwością mocowania do konstrukcji dachu. Parametry i właściwości nie gorsze (materiał równoważny). Pompy Grundfoss - możliwość zastosowania innych pomp Qmax 10 m3/h, H max 12m, ciśnienie pracy max 10 bar. Parametry i właściwości nie gorsze (materiał równoważny). AROT DVK - możliwość zastosowania innych rur osłonowych o parametrach i właściwościach nie gorszych, klasa odporności na ściskanie min. 450 N. Oprawy Olympia 3 - możliwość zastosowania innych opraw oświetleniowych z żarówkami metalohalogenkowymi 1x150W z możliwością mocowania na ścianie. Parametry i właściwości nie gorsze (materiał równoważny). Uszczelki firmy Wavin - możliwość zastosowania innych uszczelek do łączenia rur z PCV kielichowych lecz o parametrach i właściwościach nie gorszych (materiał równoważny). Kocioł firmy Brotje typ LogoBloc z wyposażeniem - możliwość zastosowania kotła innej firmy lecz o parametrach i właściwościach nie gorszych (materiał równoważny), m.in. - znamionowa moc cieplna 130 - 150 kW - pojemność wodna min. 284l - max. nadciśnienie robocze 4 bar - max. dopuszczalna temperatura 100stopni C - kocioł wyposażony w palniki olejowe 2 - stopniowe Otulina Isotube 040 - możliwość zastosowania otuliny izolacynej z poliuretanu w płaszczu PVC z zastosowaniem do izolacji sieci węzłów cieplnych, rurociągów, połączeń centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej wewnątrz budynków innych firm lecz o parametrach i właściwościach nie gorszych (materiał równoważny), m. in. - Współczynnik przewodzenia ciepła ë=0,040 W/m K (40°C) wg DIN 52 613 - Zakres dopuszczalnych temperatur max +130°C. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Rozbudowa szkoły o salę gimnastyczną, BS Więcbork Nr rachunku 22816200030000356420000050 b) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jedną robotę budowlaną (potwierdzoną dokumentem, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 4.500,00 m3 i wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych, c) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł w postaci opłaconej polisy; - w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, b) zmiana podatku od towarów i usług (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, c) zmiana wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), d) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, - działania siły wyższej, - w przypadku przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. e) zmiana na stanowisku kierownika budowy, zmiana na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego na skutek np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana kierownika budowy lub inspektora nadzoru stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn np. rezygnacji. Zmiana kierownika budowy może nastąpić po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.