eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przykanalikami w miejscowości Prusinowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31425

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szadek: budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przykanalikami w miejscowości Prusinowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, do kontaktów: Zbigniew Augustyniak, Tomasz Filipowski, ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, fax 043 8215773, e-mail: UrzadGiM@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): UrzadGiM@poczta.onet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przykanalikami w miejscowości Prusinowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Prusinowice, gm. Szadek, pow. zduńskowolski, woj. łódzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków wraz siecią kanalizacji sanitarnej i przykanalikami w miejscowości Prusinowice.\. KODY CPV: 45232421-9, 45232440-8, 45232420-2 W chwili obecnej teren objęty projektem nie posiada systemu kanalizacji zbiorczej oraz oczyszczalni ścieków. Nieruchomości wyposażone są w zbiorniki do gromadzenia nieczystości płynnych. Główny cel to uporządkowanie gospodarki ściekowej na obszarze objętym projektem. Możliwe to będzie dzięki realizacji zadania obejmującego wykonanie kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Prusinowice wraz z odprowadzaniem oczyszczonych ścieków do odbiornika. W ramach zadanie wykonane zostaną: - kanalizacja sanitarna Dz 200 PVC - 688mb, - przyłącza kanalizacyjne Dz 160 - 136mb, 13 szt., - przyłącze kablowe niskiego napięcia, - oczyszczalnia ścieków BIOPAN 150, Qśr.d. - do 23 m3/dobę oraz kanalizacja sanitarna przy oczyszczalni ścieków (ścieki surowe i oczyszczone)209mb: ścieki surowe L - 18mb, kanał ścieków oczyszczonych 191mb oraz pompownie ścieków. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 04.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 -2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r, Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz - Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej. - Wykonawca nie może zalegać z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na kwotę minimum 300.000 zł. - Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, minimum: - 1 robotę polegające na budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków, o wartości roboty minimum 150.000 zł oraz - 1 robotę polegającą na budowie kanalizacji o długości minimum 500 mb. - Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zatrudniają minimum 1 kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami zgodnymi z zakresem roboty określonej w specyfikacji (branża budowlana, sanitarna i elektryczna) - Liczba zatrudnionych w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - nie mniej niż 20. - Wykonawca jak i kierownik budowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dokumentów wyminionych w pkt III.2) [informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ] nastąpi ocena spełnienia warunków wymienionych i okreśłonych w pkt III.2) w [opisie warunków udziału w postępowaniu ] według zasady (spełnia lub nie spełnia) np.: prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej - spełnia; nie prowadzi na podstawie w/w dokumentów - nie spełnia itp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta przetargowa ( Załącznik nr 1), b. Pisemny wykaz dokumentów złożonych w ofercie c. Wypełnione uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie kosztorysów ślepych/przedmiarów załączonych w niniejszej specyfikacji, wraz z załącznikami tj. przedmiar robót, zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu podpisane przez uprawnione osoby, kosztorysy ślepe/przedmiary stanowią załącznik do Specyfikacji (Załącznik nr 2) d. Oświadczenie art. 22, art. 24 (Załącznik nr 3) e. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy także spółki jawnej) i. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji).( Załącznik Nr 4) j. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, (Załącznik nr 5) k. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, (Załącznik nr 6) l. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (Załącznik nr 7) m. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień tj. np. kserokopie uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa minimum 1 kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami zgodnymi z zakresem roboty określonej w specyfikacji (branża sanitarna, budowlana, elektryczna). n. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, iż lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zam. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w wersji papierowej - gotówka, przelew lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 10:10, Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania ogłoszenia 30.05.2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.