To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Wrocław: Dostawa jednostek centralnych i monitorów dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 313986 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244050 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednostek centralnych i monitorów dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 85 sztuk jednakowych jednostek centralnych produkowanych seryjnie bądź składanych na zamówienie i 20 sztuk jednakowych monitorów o parametrach opisanych w Załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z jednym kompletem dokumentacji technicznej określonej w rozdziale XIII pkt. 6 SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia co najmniej jednego nośnika z wersją instalacyjną systemu Windows 8 PRO dla 85 licencji systemu operacyjnego wchodzącego w skład jednostki centralnej. Jednostki centralne, ich podzespoły i monitory muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne, pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą dostawy). Dostarczony w ramach realizacji umowy sprzęt musi być oznaczony znakiem CE, a materiały użyte do jego produkcji muszą być zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami i normami. I.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na swój koszt i ryzyko, przed podpisaniem umowy do oględzin celem weryfikacji i dokładnego określenia przedmiotu umowy, jednej sztuki jednostki centralnej w oferowanej konfiguracji oraz jednej sztuki oferowanego monitora wraz z pełną dokumentacją techniczną. Procedurę oględzin i zawartość dokumentacji technicznej opisano w rozdziale XIII pkt. 6 niniejszej Specyfikacji. II. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Piłsudskiego 38b sprzętu odpowiadającego wymaganiom i parametrom opisanym ( minimalne wymagania techniczne ) w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia sprzętu z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa sprzętu obejmuje jego dostarczenie ( transport i wniesienie), sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym. Sprzęt powinien być dostarczony w paczkach chroniących zawartość przed zdekompletowaniem bądź uszkodzeniem w trakcie dostawy. Paczki muszą być zabezpieczone (zapieczętowane lub zaplombowane) w sposób uniemożliwiający dostęp do zawartości bez naruszenia plomb lub pieczęci. Sprzęt należy dostarczyć do Zamawiającego w ciągu 24 dni od dnia podpisania umowy. Termin odbioru jakościowego zostanie wyznaczony przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia paczek. Do tego czasu Zamawiający przechowa dostarczone paczki w stanie nienaruszonym. Czas trwania procedury odbioru jakościowego wynosi do 21 dni. Odbiór jakościowy polega na weryfikacji zgodności dostarczonego sprzętu ze sprzętem określonym jako przedmiot umowy. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi udział przedstawiciela Wykonawcy w procedurze odbioru jakościowego. Wniosek winien zostać zgłoszony najpóźniej w dniu odbioru ilościowego. Zamawiający wyraża zgodę na dostawę sprzętu w dwóch partiach, ich odbiór odbędzie się wg opisanych procedur. Data podpisania protokołu odbioru jakościowego sprzętu ( Załącznik nr 11 do SIWZ) bez zastrzeżeń będzie dniem realizacji zamówienia. 2. Udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie i zapewnienie obsługi serwisowej dostarczonych urządzeń III.Ogólne warunki gwarancji: 1. Gwarancja zostanie udzielona od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego sprzętu bez zastrzeżeń 2. Obsługa techniczna ( naprawy) prowadzona będzie w miejscu instalacji sprzętu, również w jednostkach Zamawiającego zlokalizowanych poza Wrocławiem. Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu obejmuje obszarem właściwości Prokuratury Rejonowe mające siedziby poza Wrocławiem w : Miliczu, Oleśnicy, Oławie, Strzelinie, Środzie Śląskiej, Trzebnicy i Wołowie. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wskaże firmę, która będzie realizowała obsługę gwarancyjną sprzętu. 3. Wykonawca zapewni realizacje napraw gwarancyjnych w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku, gdy naprawa przekroczy czas 2 dni roboczych, Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy w komplecie lub zastępczy uszkodzony podzespół. Sprzęt będzie dostępny do usuwania awarii w godzinach 7:30 do 15:30 w dni robocze, analogicznie w tym samym zakresie czasowym powinien być dostępny serwis do zgłaszania awarii. Zamawiający nie wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane w soboty, niedziele i święta. 4. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu naprawy lub niewywiązania się z obowiązku dostarczenia zastępczego sprzętu lub jego podzespołów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia naprawy lub wypożyczenia sprzętu innej firmie na koszt Wykonawcy 5. Okres gwarancji zostaje automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy 6. Jeśli przewidywany czas naprawy sprzętu przekracza 4 tygodnie lub w przypadku, gdy ta sama jednostka sprzętu identyfikowana przez numer seryjny ulegnie uszkodzeniu po raz czwarty, Wykonawca nie będzie wykonywał kolejnej ( czwartej ) naprawy, lecz wymieni uszkodzony sprzęt na fabrycznie nowy , o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Wymiana nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia czwartej awarii. W takim przypadku gwarancja na wymieniony sprzęt rozpoczyna bieg od momentu jego dostarczenia 7. Jeśli naprawa na miejscu nie jest możliwa i wymaga przewiezienia sprzętu poza siedzibę Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wymontować dysk twardy i pozostawić go u Zamawiającego. 8. W przypadku awarii dysku twardego powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Demontaż i montaż dysku twardego może być wykonany przez Zamawiającego i nie powoduje to utraty gwarancji. IV. Termin realizacji zamówienia : w ciągu 45 dni od daty podpisania umowy, przy czym dostarczenie sprzętu do Zamawiającego w ciągu 24 dni. Czas trwania procedury odbioru ilościowego i jakościowego wynosi do 21 dni...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149817,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157550,70
Oferta z najniższą ceną: 157550,70 / Oferta z najwyższą ceną: 188030,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.