eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VI części:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Lublin: zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VI części:
Numer ogłoszenia: 313931 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie , ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VI części:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VI części: Część I: wyciąg chemiczny - dygestorium i stół wyspowy do Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali:, Część II: wyciąg do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część III: maszyna do uzupełniania papieru do Pracowni Konserwacji Papieru, Część IV: nawilżacze i oczyszczacze powietrza wentylatorowe (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część V: monitory środowiska (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa, Część VI: lampy z lupą (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi. 3.2.Charakterystykę szczegółową przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.5.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.6.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.8.Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa Podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 3.9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.71.41.00 - Wywietrzniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Niem awymogu wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.1.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5.1.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.1.2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.1.2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Oświadczenia: 6.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 3) a mianowicie oświadczenie, że wykonawca: 6.1.1.1 posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 6.1.1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: 6.1.1.2.1 dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub 6.1.1.2.2 dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; lub 6.1.1.2.3 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; lub 6.1.1.2.4 przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.3.1 Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 6.3.2 Oświadczenie wymagane w pkt. 6.1.1. winno być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 6.4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 6.4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.6 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 6.7 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: wyciąg chemiczny - dygestorium i stół wyspowy do Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali:,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie Część I: wyciąg chemiczny - dygestorium i stół wyspowy do Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali:, 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: wyciąg do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Część II: wyciąg do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: maszyna do uzupełniania papieru do Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie Część III: maszyna do uzupełniania papieru do Pracowni Konserwacji Papieru, 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: nawilżacze i oczyszczacze powietrza wentylatorowe (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Część IV: nawilżacze i oczyszczacze powietrza wentylatorowe (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: monitory środowiska (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie Część V: monitory środowiska (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa, 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: lampy z lupą (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Część VI: lampy z lupą (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.