Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Kolbuszowa: Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 313808 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 7 części: Cześć I -Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem Część II - Sprzęt audiowizualny Część III - Szafy metalowe Część IV - Tokarka Część V - Frezarka Cześć VI - Filmy dydaktyczne do zawodu technik - mechanik Cześć VII - Wyposażenie dydaktyczne do pracowni budowlanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( cz I-cz.VII) zawiera Rozdział C- SIWZ, Dokumenty w nim zawarte są jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy): 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) spowodowane siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było wcześniej przewidzieć albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących Przedmiotem Umowy, c)W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania. 2)Zmiana zakresu zamówienia: w przypadku gdy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku lub zaprzestano jego produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopda 10, 36-100 Kolbuszowa pok. 401.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopda 10, 36-100 Kolbuszowa pok. 401.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop do pracowni budowlanej 1 szt, Zestaw komputerowy 1 kpl składający się z 16 laptopów oraz 2 laptopy do pracowni ogólnodydaktycznej (razem 18 szt)- 18 szt, Komputer uczniowski do pracowni do pracowni budowlanej - 15 szt, Komputer dla administratora do pracowni budowlanej - 1szt, Drukarka wielofunkcyjna A4 ze skanerem - szt 4, Drukarka wielofunkcyjna A3 ze skanerem -szt 1, Przełącznik 24 portowy + szafa - szt.1, Autodesk Design Academy Education (10-ciopak) do pracowni budowlanej -szt.2, Program Rama 2D do pracowni budowlanej- szt.15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt audiowizualny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor-4 szt, Tablica interaktywna-1szt, Wizualizer -1 szt, Wizualizer stacjonarny - 1 szt, Projektor o krótkiej ogniskowej - 1 szt, Ekran zwijany - 2 szt, Stolik pod rzutnik na kółkach-2 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafy metalowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa antywłamaniowa na laptopy - szt 1, szafa do przechowywania sprzętu i aparatury do prac. budowlanej - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tokarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka (obrabiarka CNC)-szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Frezarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frezarka(obrabiarka CNC)-szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filmy dydaktyczne do zawodu technik mechanik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy dydaktyczne do zawodu technik mechanik-150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie dydaktyczne do pracowni budowlanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do demonstracji prób i badań -15szt,Zbiór Jednostkowych Wskaźników Cenowych -12szt,Prawo budowlane -16szt, Katalogi Nakładów Rzeczowych i Scalonych Nakładów -1szt, Aparat Stokesa -1szt, Objętościomierz Le Chateliera -5szt, Waga handlowa -1szt, Suwmiarki -15szt, Niwelator -3szt, Statyw niwelatora- 3szt Łata -3szt, Podziałka transwersalna -3szt, Ruleta -3szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę infrastruktury drogowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dostawa koncentratów do dializy pozaustrojowej typu F (A+B)
- Dostawa produktów medycznych sterylizacyjnych w 5 Pakietach
- Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Dostawia fabrycznie nowego systemu projekcji kinowej w standardzie DCI z projektorem oraz ekranu wraz z montażem dla Kina Paradox w Krakowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.