eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Kolbuszowa: Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 313808 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia dydaktycznego do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 7 części: Cześć I -Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem Część II - Sprzęt audiowizualny Część III - Szafy metalowe Część IV - Tokarka Część V - Frezarka Cześć VI - Filmy dydaktyczne do zawodu technik - mechanik Cześć VII - Wyposażenie dydaktyczne do pracowni budowlanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( cz I-cz.VII) zawiera Rozdział C- SIWZ, Dokumenty w nim zawarte są jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy): 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) spowodowane siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było wcześniej przewidzieć albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących Przedmiotem Umowy, c)W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania. 2)Zmiana zakresu zamówienia: w przypadku gdy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku lub zaprzestano jego produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopda 10, 36-100 Kolbuszowa pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopda 10, 36-100 Kolbuszowa pok. 401.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop do pracowni budowlanej 1 szt, Zestaw komputerowy 1 kpl składający się z 16 laptopów oraz 2 laptopy do pracowni ogólnodydaktycznej (razem 18 szt)- 18 szt, Komputer uczniowski do pracowni do pracowni budowlanej - 15 szt, Komputer dla administratora do pracowni budowlanej - 1szt, Drukarka wielofunkcyjna A4 ze skanerem - szt 4, Drukarka wielofunkcyjna A3 ze skanerem -szt 1, Przełącznik 24 portowy + szafa - szt.1, Autodesk Design Academy Education (10-ciopak) do pracowni budowlanej -szt.2, Program Rama 2D do pracowni budowlanej- szt.15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt audiowizualny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor-4 szt, Tablica interaktywna-1szt, Wizualizer -1 szt, Wizualizer stacjonarny - 1 szt, Projektor o krótkiej ogniskowej - 1 szt, Ekran zwijany - 2 szt, Stolik pod rzutnik na kółkach-2 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafy metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa antywłamaniowa na laptopy - szt 1, szafa do przechowywania sprzętu i aparatury do prac. budowlanej - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tokarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka (obrabiarka CNC)-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Frezarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frezarka(obrabiarka CNC)-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filmy dydaktyczne do zawodu technik mechanik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy dydaktyczne do zawodu technik mechanik-150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie dydaktyczne do pracowni budowlanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do demonstracji prób i badań -15szt,Zbiór Jednostkowych Wskaźników Cenowych -12szt,Prawo budowlane -16szt, Katalogi Nakładów Rzeczowych i Scalonych Nakładów -1szt, Aparat Stokesa -1szt, Objętościomierz Le Chateliera -5szt, Waga handlowa -1szt, Suwmiarki -15szt, Niwelator -3szt, Statyw niwelatora- 3szt Łata -3szt, Podziałka transwersalna -3szt, Ruleta -3szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.