eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaradz › Przystosowanie obiektów oczyszczalni ścieków w Domaradzu do mechanicznego załadunku osadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Domaradz: Przystosowanie obiektów oczyszczalni ścieków w Domaradzu do mechanicznego załadunku osadów
Numer ogłoszenia: 313689 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294803 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaradz, Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 013 4347041, 4347051, faks 013 4347041.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie obiektów oczyszczalni ścieków w Domaradzu do mechanicznego załadunku osadów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych polegających na Przystosowaniu obiektów oczyszczalni ścieków w Domaradzu do mechanicznego załadunku osadów poprzez: 1. Wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych istniejącej kostki brukowej w obrębie wykonywanych prac, rozebranie posadzki pod istniejącą wiatą rozebranie docieplenia ściany budynku technicznego, wykonanie ław fundamentowych, ścian z pustaków szczelinowych, konstrukcji dachowej z drewna iglastego z kryciem blachą powlekaną, rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej. Wykonanie robót wykończeniowych: stolarka okienna PCV, drzwi bramowe rolowane z ocieplanych paneli PCV, instalacje elektryczne, oświetleniowe i ogrzewanie, izolacje przeciw-wilgociowe, tynki wewnętrzne, wzmocniona posadzka cementowa, wykonanie placu manewrowego poprzez poszerzenie istniejących dróg i placów zgodnie ze szkicem sytuacyjnym, tj.: wykonanie koryta i podbudowy z kruszyw łamanych. 2. Wykonanie okładzin ścian wewnętrznych budynku płytkami z glazury, elewacja z płyt styropianowych gr. 12 cm, obróbki blacharskie oraz nawierzchni na placu manewrowym z mieszanek asfaltowych gr. 4+4 cm, krawężniki i obrzeża betonowe, chodniki z kostki brukowej. 3. Realizacja niniejszego zamówienia przebiegać będzie w etapami. I etap obejmował będzie prace wymienione w pkt. 2 niniejszego rozdziału, II etap obejmował będzie prace wymienione w pkt. 3 niniejszego rozdziału. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych wykonawcy zgodnie ze sztuką budowlaną, przy zastosowaniu obowiązujących norm i zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (projekt budowlany wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) nie kolidując z pracą oczyszczalni. 5. Wszelkie użyte w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, i zastosowania materiałów oraz urządzeń o nie gorszych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUTHB RAF-MAR Witold Korab, Lutcza 194, 38-112 Lutcza, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130288,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89543,91

  • Oferta z najniższą ceną: 89543,91 / Oferta z najwyższą ceną: 145901,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.