eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont w budynku UMP przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu remontu pomieszczeń sanitariatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Poznań: Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku UMP przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 313663 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228514 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku UMP przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów w budynku A Urzędu Miasta Poznania na placu Kolegickim1 7 w Poznaniu; - na parterze naprzeciwko powielarni, - na III piętrze przy pokoju 330, - na IV piętrze przy pokoju 413 - na V piętrze nr pokoju 517 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz , ? Załącznik 1A - dokumentacja projektowa dotycząca remontu parteru ? Załącznik 1B - dokumentacja projektowa dotycząca remontu III piętra ? Załącznik 1C - dokumentacja projektowa dotycząca remontu Iv piętra ? Załącznik 1D - dokumentacja projektowa dotycząca remontu V piętra ? Załącznik numer 2A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót budowlanych ? Załącznik numer 2B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji wentylacji ? załącznik numer 2C - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji elektrycznych ? załącznik numer 2D - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej ? Załącznik 3 - przedmiar robót Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd na teren samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 164670.95 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Onufrego Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 164670.95
  • Oferta z najniższą ceną: 164670.95 oferta z najwyższą ceną: 164670.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.