eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › budowa budynku mieszkalnego 36 rodzinnego etap III Osiedle Górny Taras w Barlinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31364

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Barlinek: budowa budynku mieszkalnego 36 rodzinnego etap III Osiedle Górny Taras w Barlinku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: 1. Wiktor Cymbałow; 2. Sławomir Florczak, ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 1.095-746-23-48; 2.091-578-39-97, fax 1.095-746-23-48; 2.091-578-39-97, e-mail: 1. witek93@poczta.onet.pl; 2. prezes@poi-stargard.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.barlinek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego 36 rodzinnego etap III Osiedle Górny Taras w Barlinku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Barlinek, ul. Widok dz. 811/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego 36 rodzinnego etap III Osiedle Górny Taras w Barlinku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: - w przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć odrębnie wymagane dokumenty w punktach nr 3 - 8 przez każdego Wykonawcę oraz Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie 4. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji). 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności Do formularza należy załączyć kopie: kadry przewidzianej do realizacji zamówienia - kierownik budowy, kierownicy robót branżowych - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności, - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Do formularza należy załączyć kopie: - referencje lub Protokoły odbioru robót (oddzielnie przed kosztorysami ofertowymi) 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca 11. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, (jeżeli Wykonawca przewiduje korzystanie podwykonawców) wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy Do formularza należy załączyć kopie: - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności, - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kadry Podwykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia 12. Sprawozdania finansowe za okres ostatnich 3 lat obrotowych wraz opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku okresu działalności krótszego niż 3 lata obrotowe - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia działalności. 13. Oświadczenie o wysokości obrotów, zobowiązań i należności w ostatnich 3 latach 14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 10 % zaproponowanego wynagrodzenia brutto. 15. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 1.000.000 zł. 16. Referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru robót) od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w ppkt. "a" i "c" powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dokument o którym mowa w ppkt. "b" powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 18. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 19. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 19 a, b, c oraz w pkt. 20, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed składaniem ofert - pkt. 19 ppkt. a i c oraz 20 i nie wcześniej niż 3 miesiące - pkt. 19 ppkt. b. Ponadto należy do Oferty dołączyć: 20. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy zadania, obejmujący okresy miesięczne z podziałem na poszczególne roboty według branż. 21. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przekazanych przedmiarów robót (z zachowaniem układu, kolejności i podstaw otrzymanego przedmiaru robót) tj. każda pozycja z przedmiaru robót powinna być wyceniona, bez pominięć pozycji. 22. Zestawienie materiałów wraz z ich wartością oraz zestawienie pracy sprzętu. 23. Oświadczenie Wykonawcy wyrażające zgodę na przekazywanie sprawozdań finansowych i informacji bankowych do Banku Gospodarstwa Krajowego, na każde żądanie BGK. 24. Płatność faktur VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. Wykonawca może, zaproponować dłuższe terminy płatności i korzystniejsze warunki płatności. Oferty z terminem płatności krótszym niż 30 dni zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (art. 89a. ust. 1 pkt. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych). 25. wykonanie minimum 60 % robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników - nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty, 26. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach mieszkania o łącznej powierzchni użytkowej 5.000,00 m2, co potwierdzą pozytywnymi referencjami od uprzednich zamawiających, b) w 2006 roku uzyskali obroty w zakresie robót budowlano-montażowych w wysokości 3.000.000 złotych netto c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (branże: budowlana, elektryczna, sanitarna) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej (własny, dzierżawiony lub wynajęty), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 10 % wartości składanej oferty; b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek mieszkalny 36 rodzinny; 4 - klatkowy, czterokondygnacyjny, podpiwniczony. Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej, dachy wysoki, pokryty dachówką ceramiczną. Wszystkie kondygnacje nadziemne posiadają funkcje mieszkalną. W piwnicy zlokalizowany garaż z miejscami postojowymi, komórki lokatorskie i pomieszczenia techniczne (pod schodami klatek schodowych). 1 miejsce parkingowe na 1 lokal mieszkalny. Struktura mieszkań: - 1 pokojowe - 4 szt. - 2 pokojowe - 24 szt. - 3 pokojowe - 8 szt. Dane liczbowe: - Powierzchnia netto budynku - 3.172,07 m2 - Powierzchnia użytkowa mieszkań - 1.923,19 m2 - Powierzchnia komunikacji i klatek schodowych - 290,91 m2 - Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych - 35,57 m2 - Powierzchnia komórek lokatorskich - 51,94 m2 - Powierzchnia garażu - 870,46 m2 - Kubatura budynku - 9.200,00 m3 Wyposażenie budynku w instalacje: - instalacje wody zimnej - instalacje wody ciepłej i i cyrkulacji - instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacja c.o. - instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, w piwnicy instalacja oświetlenia 24V - instalacja wentylacji grawitacyjnej - instalacja wentylacji mechanicznej (w garażu) - instalacja odgromowa - instalacja domofonów - instalacja TV (kablowa) - instalacja telefoniczna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 50 000 PLN 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach mieszkania o łacznej powierzchni użytkowej 5.000,00 m2, co potwierdzą pozytywnymi referencjami od poprzednich zamawiających, b) w 2006 roku uzyskali obroty w zakresie robót budowlano-montażowych w wysokości 3.000.000 złotych netto c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (branże: budowlana, elektryczna, sanitarna) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej (własny, dzierżawiony lub wynajęty), 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 10 % wartości składanej oferty; b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" 2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: - w przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć odrębnie wymagane dokumenty w punktach nr 3 - 8 przez każdego Wykonawcę oraz Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie 4. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji). 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności Do formularza należy załączyć kopie: kadry przewidzianej do realizacji zamówienia - kierownik budowy, kierownicy robót branżowych - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności, - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Do formularza należy załączyć kopie: - referencje lub Protokoły odbioru robót (oddzielnie przed kosztorysami ofertowymi) 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca 11. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, (jeżeli Wykonawca przewiduje korzystanie podwykonawców) wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy Do formularza należy załączyć kopie: - decyzje stwierdzające uprawnienia budowlane wg specjalności, - aktualne poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kadry Podwykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia 12. Sprawozdania finansowe za okres ostatnich 3 lat obrotowych wraz opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku okresu działalności krótszego niż 3 lata obrotowe - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia działalności. 13. Oświadczenie o wysokości obrotów, zobowiązań i należności w ostatnich 3 latach 14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 10 % zaproponowanego wynagrodzenia brutto. 15. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 1.000.000 zł. 16. Referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru robót) od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w ppkt. "a" i "c" powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dokument o którym mowa w ppkt. "b" powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 18. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 19. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 19 a, b, c oraz w pkt. 20, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed składaniem ofert - pkt. 19 ppkt. a i c oraz 20 i nie wcześniej niż 3 miesiące - pkt. 19 ppkt. b. Ponadto należy do Oferty dołączyć: 20. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy zadania, obejmujący okresy miesięczne z podziałem na poszczególne roboty według branż. 21. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przekazanych przedmiarów robót (z zachowaniem układu, kolejności i podstaw otrzymanego przedmiaru robót) tj. każda pozycja z przedmiaru robót powinna być wyceniona, bez pominięć pozycji. 22. Zestawienie materiałów wraz z ich wartością oraz zestawienie pracy sprzętu. 23. Oświadczenie Wykonawcy wyrażające zgodę na przekazywanie sprawozdań finansowych i informacji bankowych do Banku Gospodarstwa Krajowego, na każde żądanie BGK. 24. Płatność faktur VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. Wykonawca może, zaproponować dłuższe terminy płatności i korzystniejsze warunki płatności. Oferty z terminem płatności krótszym niż 30 dni zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (art. 89a. ust. 1 pkt. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych). 25. wykonanie minimum 60 % robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników - nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl. Opłata: 488 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wersja papierowa - przelew lub gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 28.07.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 10:05, Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o., ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.