eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicy w budynku internatu przy I LO w Łapach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Białystok: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicy w budynku internatu przy I LO w Łapach.
Numer ogłoszenia: 313492 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Białostockiego , ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7403951, faks 085 7403982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicy w budynku internatu przy I LO w Łapach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: - przebudowie części pomieszczeń piwnicy w budynku internatu (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ), - wykonaniu instalacji elektrycznych wnętrzowych związanych z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), - wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ). Szczegółowy zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie z powyższą dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 4 lata gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi, posiadającymi odpowiednie uprawnienia, do wykonania zamówienia Zrealizowanie w latach 2006-2008 co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł. Brak zaległości w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający będzie dokonywał w oparciu o analizę złożonych przez Wykonawców dokumentów i zawartych w nich informacji wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (o ile występują), w której m.in.: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności /oświadczenie Wykonawcy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ/ UWAGA ! -robotami budowlanymi musi kierować osoba posiadająca stosowne uprawnienia, na potwierdzenie tego należy dołączyć kopię nadania uprawnień i potwierdzić przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych - należy dołączyć kopię nadania uprawnień i potwierdzić przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych- należy dołączyć kopie nadania uprawnień i potwierdzić przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz prac zrealizowanych w latach 2006-2008 z podaniem nazwy obiektu, rodzaju wykonanych prac + potwierdzenie wydane przez inwestora (zał. nr 5 do SIWZ). Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I LO w Łapach, ul. Bohaterów Westerplatte 10, 18-100 Łapy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat I LO w Łapach, ul. Bohaterów Westerplatte 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.