eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa cementu portlandzkiego 32,5 R luzem bez dodatków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-30

POZYCJA 31344

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa cementu portlandzkiego 32,5 R luzem bez dodatków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o., do kontaktów: Magdalena Kolińska, Jacek Szeliga, ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162850, 6162864, fax 042 6162854, e-mail: przetargi@zdii.pl, www.zdii.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa cementu portlandzkiego 32,5 R luzem bez dodatków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa cemento portlandzkiego 32,5 R luzem bez dodatków. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsce Dostawy wskazane przez Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.26.31.00 - Ogniotrwały cement Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 15 000,00 (piętnaście tysięcy zł). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci którzy: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, b) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) złożą, wymagane specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumenty, d) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Dokument rejestracji firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, oraz wskazanie osób uprawnionych do reprezentowania oferenta (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku spółki cywilnej - załączyć umowę spółki i zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej wydane dla każdego wspólnika. W przypadku spółki z o.o. jeżeli cena ofertowa przewyższa 2-krotność kapitału zakładowego - załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników upoważniającą zarząd do podejmowania takich zobowiązań (art.230 w związku z art.17 Kodeksu spółek handlowych), b) zaświadczenie - z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej ni ż 6 miesięcy przed upływem składania ofert , c) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej ni ż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z właściwych organów podatkowych (Urząd Gminy, Urząd Skarbowy) o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) posiadają własny sprzęt do przewozu cementu, b) posiadają ważne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobatę IBDiM dotyczące oferowanego wyrobu,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/C - R/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.08.2005, cena - 12 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja powołana Zarządzeniem nr 11/P/2005 z dnia 20 czerwca 2005 r. przez Prezesa Zarządu,a także oferenci, którzy przyjdą na otwarcie ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 12:30, Ul. Ekologiczna 26, Łódź.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.