eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęcznej pod nazwą Równość szans kobiet i mężczyzn w PO KL realizowanego w ramach projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Łęczna: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęcznej pod nazwą Równość szans kobiet i mężczyzn w PO KL realizowanego w ramach projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna
Numer ogłoszenia: 313174 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej , ul. Jaśminowa 4, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 462 83 74, faks 81 462 83 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.leczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęcznej pod nazwą Równość szans kobiet i mężczyzn w PO KL realizowanego w ramach projektu pt. Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników - 14 Liczba godzin edukacyjnych - 8 Termin: 21.09.2012 r. Miejsce szkolenia: w miejscowości rekreacyjno - wypoczynkowej położonej nad Jeziorem Białym na Pojezierzu Łęczyńsko - Włodawskim (dojazd zapewnia Zamawiający) Uczestnicy szkolenia otrzymają na własność materiały dydaktyczne i biurowe w postaci skryptu tematycznego, notatnika, długopisu, teczki oraz pendrive 4GB. Uczestnikom szkolenia należy zapewnić wyżywienie w postaci obiadu składającego się z dwóch dań, sałatki, deseru oraz serwisu kawowego, kruchych ciastek. Usługa cateringowa tylko dla obecnych na zajęciach uczestników szkolenia. Zakres merytoryczny szkolenia: - polityka równych szans - podstawa prawna oraz sposoby zapobiegania dyskryminacji (rozporządzenia i ważne dokumenty związane z wdrażaniem zasady równości szans w krajach członkowskich UE, -zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL (metody wyboru i identyfikacji projektów Działanie 7.1) - praktyczne zastosowanie polityki równości płci w procesie przygotowania, realizacji projektów Działanie 7.1). Dopuszczalne jest poszerzenie podanego powyżej zakresu merytorycznego szkolenia przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do: Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania dla uczestników szkolenia trzech przerw: 2 po - 10 minut i jedną 30 minutową. Przeprowadzenia szkolenia w systemie stacjonarnym, nie dopuszcza się przeprowadzania zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, która po zakończeniu szkolenia w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zostanie przekazana do MOPS w Łęcznej, Wydania każdemu uczestnikowi szkolenia materiałów dydaktycznych i biurowych związanych z tematyką szkolenia. Ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych na szkoleniu oraz w drodze na miejsce szkolenia i z powrotem, Oznaczenia sal, w których będą się odbywały zajęcia, materiałów dydaktycznych i biurowych zgodnie z wytycznymi Departamentu Zarządzania EFS Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - Wytyczne dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04.02.2009r. dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl, Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu. Wydania uczestnikom szkolenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych /Dz. U. Nr 31, poz. 216/ zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz przekazanie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem do MOPS w Łęcznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości, co najmniej 4 200,00 zł każda. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 2.Wykaże, że dysponuje rzutnikiem lub projektorem, flipchartem lub tablicą. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaże, że dysponuje kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: każda osoba z kadry posiada doświadczenie w postaci zrealizowania, co najmniej 3 szkoleń podobnych pod względem merytorycznym, co przedmiot zamówienia. 2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w przypadku zdarzeń losowych. Osoby te muszą spełniać wymagania określone odpowiednio w pkt 1. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do siwz, wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do siwz, dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp., wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do siwz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w danej części postępowania oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (kadra dydaktyczna podstawowa i rezerwowa) - załącznik nr 7 do siwz. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywania zamówienia. Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do siwz Formularz cenowy - załącznik nr 4 do siwz Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 9 do siwz. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Opracowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 10 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń: - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany terminu szkolenia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z organizacją pracy Zamawiającego. b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lecznagw.11.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna pok. 216 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy MOPS Łęczna - Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna realizowany w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.