eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Płock: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 313162 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676800, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1/ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, 2/ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3/ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 4/ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 5/ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Starostwo Powiatowe, 09-400 Płock, ul. Bielska 59 2.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul.Bielska 59, 09-400 Płock 3.Zarząd Dróg Powiatowych 09-400 Płock, ul. Bielska 59 4.Powiatowy Urząd Pracy, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 5.Dom Pomocy Społecznej im. Bł. Abpa. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie, Brwilno 68, 09-400 Płock 6.Dom Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie, 09-450 Wyszogród ul. Niepodledległosci 5A 7.Środowiskowy Dom Samopomocy w Wyszogrodzie, 09-450 Wyszogród ul.Niepodlełośći 5a 8.Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie, Koszelew 2, 09-530 Gąbin, 9.Dom Pomocy Społecznej Nad Jarem w Nowym Miszewie, Nowe Miszewo ul. Pałacowa 2B, 09-470 Bodzanów 10.Warsztaty Terapii Zajęciowej przy DPS w Nowym Miszewie, Nowe Miszewo ul. Pałacowa 2B, 09-470 Bodzanów 11.Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne 14, 09-460 Mała Wieś 12.Dom Pomocy Społecznej w Goślicach, Goślice 66, 09-230 Bielsk 13.Zespół Szkół Specjalnych w Goślicach, Goślice 66, 09-230 Bielsk 14.Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej, 09-402 Płock, ul. Kutnowska 30 15.Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11 A, 16.Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, 09 - 530 Gąbin ul. St. Staszica 1 17.Powiatowy Zespół Ekonomiczny Szkół w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59 18.Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 09-407 Płock ul. Otolińska 21 19.Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staroźrebach, ul. Szkolna 7, 09-440 Staroźreby. Część II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1/ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2/ubezpieczenie autocasco, 3/ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, 4/ubezpieczenia assistance. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do siwz Program Ubezpieczenia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 2.Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia). 3.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej /Dz. U. z 2013 r. poz. 950/, tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów /jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004/ na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej /jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r./, lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2/OWU wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia. 3/ Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1/zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2/zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3/zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4/zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli /np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową/. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5/zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego /jednostki Zamawiającego/ w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego /jednostki Zamawiającego/ i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2016 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2017 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 6/zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a/powstania nowych jednostek /w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania/ - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b/przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c/likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d/włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 7/korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 8/zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Płocku ul. Bielska 59, p. 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii /p. 211/, codziennie w dni pracy Urzędu: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: w godz.730-1530, a w środę w godz.730-1700..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad. II.2/ Czas trwania zamówienia: Ad. Załącznik I - Informacje dotyczące ofert częściowych: Czas trwania lub termin wykonania: Część I - rozpoczęcie 01.01.2016 r. - zakończenie 31.12.2016 r.; Cześć II - rozpoczęcie 01.01.2016 r. - zakończenie 30.12.2017 r. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA 1.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. 4. W przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca będzie odpowiadał za działania, uchybienia lub zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były jego własne działania, uchybienia lub zaniedbania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1/ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, 2/ ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3/ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 4/ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 5/ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: 1/ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, 2/ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3/ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 4/ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 5/ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Starostwo Powiatowe, 09-400 Płock, ul. Bielska 59 2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul.Bielska 59, 09-400 Płock 3. Zarząd Dróg Powiatowych 09-400 Płock, ul. Bielska 59 4. Powiatowy Urząd Pracy, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 5. Dom Pomocy Społecznej im. Bł. Abpa. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie, Brwilno 68, 09-400 Płock 6. Dom Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie, 09-450 Wyszogród ul. Niepodledległosci 5A 7. Środowiskowy Dom Samopomocy w Wyszogrodzie, 09-450 Wyszogród ul.Niepodlełośći 5a 8. Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie, Koszelew 2, 09-530 Gąbin, 9. Dom Pomocy Społecznej Nad Jarem w Nowym Miszewie, Nowe Miszewo ul. Pałacowa 2B, 09-470 Bodzanów 10. Warsztaty Terapii Zajęciowej przy DPS w Nowym Miszewie, Nowe Miszewo ul. Pałacowa 2B; 09-470 Bodzanów 11. Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne 14, 09-460 Mała Wieś 12. Dom Pomocy Społecznej w Goślicach, Goślice 66, 09-230 Bielsk 13. Zespół Szkół Specjalnych w Goślicach, Goślice 66, 09-230 Bielsk 14. Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej, 09-402 Płock, ul. Kutnowska 30 15. Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11 A, 16. Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, 09 - 530 Gąbin ul. St. Staszica 1 17. Powiatowy Zespół Ekonomiczny Szkół w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59 18. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 09-407 Płock ul. Otolińska 21 19. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staroźrebach, ul. Szkolna 7, 09-440 Staroźreby. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenia assistance..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do siwz - Program Ubezpieczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.