eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice, miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Pyskowice: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice, miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych
Numer ogłoszenia: 31313 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice, miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice, miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej do: 1.Oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Pyskowice. Dostawa energii odbywa się w taryfie C12b lub w taryfie C11. Moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej w taryfie C12b wynosi 162,50 kW, planowane zużycie energii elektrycznej wynosi 646 280 kWh w tym: w dzień 224 255 kWh i w nocy 422 025 kWh. Moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej w taryfie C11 wynosi 20 kW, planowane zużycie energii elektrycznej wynosi 11 129 kWh. 2.Budynku administracyjno-biurowego Urzędu Miasta Pyskowice. Budynek posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 40 kW, planowane zużycie energii wynosi 114 400 kWh. 3.Targowiska zlokalizowanego przy ul. Strzelców Bytomskich. Targowisko posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 10 kW, planowane zużycie energii wynosi 8 160 kWh. 4.Sanitariatu kontenerowego zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego. Sanitariat posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 10 kW, planowane zużycie energii wynosi 8 160 kWh. 5.Cmentarza komunalnego zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej. Cmentarz posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 4 kW, planowane zużycie energii w trakcie realizacji umowy wynosi 26 kW. 6.Budynków szkół i przedszkoli. Obiekty posiadają łącznie 11 punktów pomiarowych i moc umowną 223,70 kW. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11, a do jednego punktu w taryfie G11. Planowane zużycie energii w taryfie C11 wynosi 111 728 kWh, natomiast w taryfie G11 wynosi 35 kWh. 7.Obiektów Miejskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Pyskowicach. Obiekty posiadają łącznie 7 punktów pomiarowych, moc umowna wynosi 228 kW. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11, planowane zużycie energii wynosi 117 894 kWh. Szczegółowe zestawienie punktów poboru zawiera załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać koncesję na obrót energią elektryczną zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 89 z 2006 r. poz. 625 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie i oświadczeniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku, jedynie wymagać będzie złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć: 1.1oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.2Koncesja na obrót energią elektryczną zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3. Dokumenty dotyczące należenia do tej samej grupy kapitałowej 3.1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 4. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 4.1. Oświadczenia, że Wykonawcy: 4.1.1 zapoznali się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną cześć i nie wnoszą do nich zastrzeżeń, 4.1.2. w przypadku przyznania im zamówienia, zobowiązują się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 4.1.3. uważają się za związanych niniejsza ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od daty otwarcia ofert, 4.1.5. pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczają, że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny na dzień otwarcia ofert, -na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ Na ofertę składać się musi wypełniony druk oferty wg zał. nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy wg zał. nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VII SIWZ. 1.Brak w ofercie druku oferty lub formularza cenowego traktowane będzie przez Zamawiającego jako nie zgodne z SIWZ i odrzucone w trybie art. 89 ustawy Pzp.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Każdy Wspólnie Zamawiający odrębnie zawrze umowę zakupu energii elektrycznej. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty. 3.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian ceny stawek jednostkowych w przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą stawki podatku VAT, akcyzy lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej Ustawy, wprowadzających dodatkowe obowiązki dla Wykonawcy związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej. W takich przypadkach cena jednostkowa energii elektrycznej zostanie odpowiednio zwiększona o kwotę uzasadnioną obowiązkami nałożonymi właściwymi przepisami. 4.Zamawiający dopuszcza zmiany osób odpowiedzialnych za realizację Umowy zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego w szczególności w przypadku zdarzeń losowych oraz zmian w strukturze organizacyjnej podmiotu. Wprowadzenie zmian którejkolwiek z osób, wymaga jedynie poinformowania na piśmie drugiej strony umowy. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru oraz zmian parametrów punktów poboru energii elektrycznej. 6.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w części dotyczącej kwot wydatkowanych w latach 2013 i 2014, jednak bez zmiany kwoty przewidzianej w §6 pkt 1 umowy. 7.Wszelkie zmiany lub uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy aneksu do Umowy pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem pkt.4. 8.W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 9.W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 307.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.