eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Remont ogrodzeń terenów szkółek leśnych w Tokarni i Bystrej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Myślenice: Remont ogrodzeń terenów szkółek leśnych w Tokarni i Bystrej
Numer ogłoszenia: 312914 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice , ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721669, 2720069, faks 012 2721669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacji nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzeń terenów szkółek leśnych w Tokarni i Bystrej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont ogrodzeń terenów szkółek leśnych w miejscowościach Tokarnia i Bystra. Zamówienie podzielone jest na 2 części, w tym: część 1 - Remont ogrodzenia i nawierzchni tłuczniowych na szkółce leśnej w miejscowości Tokarnia zadanie obejmuje: wykonanie remontu istniejącego ogrodzenie terenu szkółki leśnej oraz remontu nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych na terenie szkółki leśnej w m. Tokarnia dz. nr 4172/3. część 2 - Remont ogrodzenia terenu szkółki leśnej w miejscowości Bystra zadanie obejmuje: wykonanie remontu istniejącego ogrodzenie terenu szkółki leśnej w m. Bystra dz. nr 18/14,16/1,17/1, 482/2,483/2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w projekcie budowlanym z rysunkami wykonawczymi - zał. nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , przedmiarze robót - zał. nr 11 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : dla części 1: 1500 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych, dla części 2: 1500 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , co najmniej 2 robót budowlanych (jedna robota - jedna umowa) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. budowy lub remontu ogrodzenia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto dla każdej części zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, terminu rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwy zamawiającego oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma osobami które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, w tym co najmniej jedną posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące co najmniej, kierowanie robotami zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 Prawo Budowlane /Dz. U. z 2010 r. nr 156 poz. 1623 z póź. zm./. Jeżeli ww. osoby będą obywatelem/-ami krajów członkowskich Unii Europejskiej musi/-szą posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej, funkcji technicznych w budownictwie w zakresie, o którym mowa w przedmiotowym warunku, zgodnie z Ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r./Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z póź. zm./. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z której wynikać będzie, że Wykonawca posiada na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 25 tys. zł lub wykaże zdolność kredytową w ww. wysokości. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, w przypadku gdy wykonawcy polegają na zasobach innych podmiotów; Oświadczenie podmiotu na którego wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych polegać będzie Wykonawca przy wykonaniu zamówienia, w zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp w przypadku gdy wykonawcy polegać będą na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia dotyczące treści zawieranej umowy zostały zawarte w Projekcie umowy, który stanowi zał. nr 9 do SIWZ. Zakazuje się dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, c) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), to od terminu zmiany, podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy, e) zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, f) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia ze strony Wykonawcy - dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez nie wymaganych kwalifikacji - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, Sekretariat Nadleśnictwa pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ogrodzenia i nawierzchni tłuczniowych na szkółce leśnej w miejscowości Tokarnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu istniejącego ogrodzenie terenu szkółki leśnej oraz remontu nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych na terenie szkółki leśnej w m. Tokarnia dz. nr 4172/3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w projekcie budowlanym z rysunkami wykonawczymi, - zał. nr 10 do SIWZ, przedmiarze robót - zał. nr 11 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ogrodzenia terenu szkółki leśnej w miejscowości Bystra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie obejmuje: wykonanie remontu istniejącego ogrodzenie terenu szkółki leśnej w m. Bystra dz. nr 18/14,16/1,17/1, 482/2,483/2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w projekcie budowlanym z rysunkami wykonawczymi, - zał. nr 10 do SIWZ, przedmiarze robót - zał. nr 11 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.