eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 23/ichpw/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Zabrze: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 23/ichpw/2014
Numer ogłoszenia: 312856 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227480 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 23/ichpw/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Wskazanie marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu minimalnego standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia musi być nowy i oryginalnie zapakowany. 4.Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone produkty zgodnie z gwarancją producenta. 5.Przedmiot zamówienia - powinien być dostarczony przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem. 6.Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany będzie dostarczyć wszelkie dokumenty (świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, dopuszczenia, normy) potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 7.Koszty transportu, opakowania, oznakowania - ponosi Wykonawca. 8.Wykonawca zobowiązuje się do zwrotnego przyjęcia i wymiany wadliwego przedmiotu umowy lub jego części, pokrycia wszelkich kosztów związanych z wymianą tego przedmiotu lub jego części oraz ewentualnej szkody z tytułu dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy. 9.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 10.Sposób regulowania należności z tytułu dostaw został określony we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 11.Wykonawca do oferty załączy wypełniony załącznik nr 6. 12.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 12.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 12.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż podane w załączniku nr 6 do SIWZ. 12.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 13.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tech-Trade A. Wojtczyk, H.Nowak Spółka Jawna, ul. Budowlanych 6, 45-205 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46925,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42281,78

  • Oferta z najniższą ceną: 37743,52 / Oferta z najwyższą ceną: 45469,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.