eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa chodnika w m. Stare Borne w ciągach drogi wojewódzkiej nr 168 oraz przebudowa chodnika w Stary Chwalim w ciągu drogi wojewódzkiej nr 171

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Koszalin: Budowa chodnika w m. Stare Borne w ciągach drogi wojewódzkiej nr 168 oraz przebudowa chodnika w Stary Chwalim w ciągu drogi wojewódzkiej nr 171
Numer ogłoszenia: 312824 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Stare Borne w ciągach drogi wojewódzkiej nr 168 oraz przebudowa chodnika w Stary Chwalim w ciągu drogi wojewódzkiej nr 171.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie pn. Budowa chodnika w m. Stare Borne w ciągu drogi wojewódzkiej nr 168 i przebudowa chodnika w m. Stary Chwalim w ciągu drogi wojewódzkiej nr 171 podzielone jest na dwie części, a poszczególne części obejmują wykonanie robót budowlanych w niżej podanym zakresie tj.: Część I - Budowa chodnika w m. Stare Borne; Część II - Przebudowa chodnika w m. Stary Chwalim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego jako uzupełnienie zakresu wskazanego w pkt. 3 SIWZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.30-7, 45.23.32.60-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza p.n.: Wykaz osób - wzór nr 4.1-4.2. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, 2. Wyceniony przedmiar robót, 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w ppkt. 7 Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia n.w. okoliczności: a) zmianie uległy: adres/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) przedłużenie procedury przetargowej w sprawie udzielenie zamówienia publicznego, d) zmiany stanu prawnego e) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych, f) rezygnacji z części robót, g) zmiany technologii wykonywanych robót, zmiany materiałów oraz wykonania robót zamiennych, h)wystąpienie warunków geotechnicznych , których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia i) działania sił natury j) zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach WPR spowodowanych różnicą między przedmiarem a obmiarem wykonanych robót, k) zmiany terminu wykonania robót ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych l) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. w szczególności wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) mogące wpłynąć np. na termin realizacji zamówienia. 2)Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3)Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie polecenia lub aneksu zostanie uznana za nieważną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31C, 75-122 Koszalin pokój nr 12. Koszt specyfikacji 30,00 zł plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31C, 75-122 Koszalin (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika w m. Stare Borne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty pomiarowe, usunięcie warstwy urodzajnej grub 20 cm, wykonanie nasypów, wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża głębokości 20 cm i 42 cm, pod chodnik i zjazdy, warstwy odsączającej grubości 10 cm, ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm po zagęszczeniu, obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej, warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm na posypce cementowo-piaskowej, chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej, plantowanie humusowanie i obsiane skarp i nasypów , wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i przeciągiem i dodatkowym pochwytem dla niepełnosprawnych (balustrada typ U-11a).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa chodnika w m. Stary Chwalim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty rozbiórkowe krawężników 15x30 cm, obrzeży chodnikowych 8x30 cm i chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża głębokości 10cm i 30 cm pod chodnik i zjazdy, ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu B10 i podsypce cementowo-piaskowej, ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm na podsypce cementowo - piaskowej, wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu, podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu, oraz przykanalika kanalizacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.