eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Kraków: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 31279 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie. Przedmiot zamówienia składa się z sześciu zadań częściowych i obejmuje wykonanie, dostawę i montaż oraz ustawienie mebli: Szafa - 16 szt., nadstawka - 14 szt., regał - 1 szt., pawlacz - 1 szt., komoda - 1 szt., biurko - 2 szt., nadstawka na biurko - 1 szt., kontener-2 szt., stolik-1 szt., fotel - 8 szt., krzesło na kółkach - 5 szt., półka wisząca, listwa ścienna - 1 szt. oraz zabudowa korytarza. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6, 44.22.12.00-7, 39.13.10.00-9, 39.14.33.10-2, 39.11.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć w przypadku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.): listę podmiotów należących do grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych lub informacji, że żadne z powiązań wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5 nie zachodzą. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć opis techniczny oferowanych mebli, zdjęcia lub katalogi w miarę możliwości foldery z uwzględnieniem użytych materiałów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-Załącznik 1 do SIWZ: Kalkulacja przedmiotowo-cenowa-Załącznik 5 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy np. z powodu trwającego remontu pomieszczeń do których przeznaczone są meble, b. inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie nr 3-środki Europejskiego Funduszu Społecznego na projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -POKL.04.01.02-00-050/12, zadanie nr 4-środki Europejskiego Funduszu Społecznego na projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -POKL.04.01.01-00-045/11, zadanie nr 5-środki Europejskiego Funduszu Społecznego na projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -POKL.04.01.02-00-048/12, zadanie nr 6-środki Europejskiego Funduszu Społecznego na projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -POKL.04.01.02-00-047/12,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych do pomieszczeń administracji Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż oraz ustawienie mebli: Szafa - 11 szt., nadstawki - 14 szt., regał - 1 szt., pawlacz - 1 szt., komoda - 1 szt., biurko - 2 szt., nadstawka na biurko - 1 szt., stolik-1 szt., półka wisząca, listwa ścienna - 1 szt. oraz zabudowa korytarza. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7, 39.13.10.00-9, 39.14.33.10-2, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Instytutu Materiałów i Konstrukcji Budowlanych Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę oraz ustawienie mebli: Szafa - 5 szt., krzesła na kółkach - 5 szt. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.11.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Wydziału Mechanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż oraz ustawienie mebli: Szafka - 2 szt., komoda - 1 szt., biurko - 2 szt., stolik-1 szt., fotele - 2 szt., kontenery - 2 szt. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.12.10.00-6, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Wydziału Mechanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i ustawienie mebli: fotele - 2 szt. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Wydziału Mechanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i ustawienie mebli: fotele - 2 szt. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Wydziału Mechanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i ustawienie mebli: fotele - 2 szt. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.