eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Ciechanów: bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r.
Numer ogłoszenia: 312355 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. - obsługę eksploatacyjną i remontową dróg, zgodnie z wykazami dróg, które stanowią załączniki do siwz. Długość dróg gminnych wynosi: 109,026 km - nawierzchnie dróg utwardzonych : 86,047 km - nawierzchnie dróg nieutwardzonych: 22,979 km Długość dróg wewnętrznych wynosi: 42 538,00 km Szczegółowy zakres robót zgodny z § 1.pkt. 4 siwz. Ilości robót zostały określone szacunkowo na potrzeby oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej. W związku z charakterem robót trudnym do przewidzenia ilościowo, w miarę potrzeby zakres robót może ulec zmianie. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać w terminach i zgodnie ze zleceniami jakie będą wystawiane w trakcie trwania realizacji umowy oraz przedmiarem robót w postaci wykazu dróg stanowiącym dodatek nr 12 i 13 do siwz. 4. Zakres prac będących przedmiotem tego postępowania podzielono na pięć części, każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części : Zadanie 1 -bieżące utrzymanie dróg utwardzonych oraz remonty nawierzchni chodników Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej -200 m, Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej -300 m, Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej -150 m2, Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie - 100 m2 , Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 150 m2, Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych grubości 12 cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem - 100 m2, Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej wysokości 6 cm na podsypce piaskowej i ze spoinami wypełnionymi piaskiem - 300 m2, Koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników- 300 m2, Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm - 300 m2, Podbudowy betonowe gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 300 m2, Podbudowy betonowe gr.10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą- z betonu B-7,5 - 300 m2, Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 300 m, Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową -1000 m, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 600 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 300 m2, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3- 5 m3, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie pierścieni dystansowych - 5 szt, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie ramek dystansowych -5 szt, Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 32.1 m3, Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km- 32.1 m3, Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 200 m2, Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z wymianą włazów 5 szt., Zadanie 2 - bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remonty cząstkowe masą z recyklera, utrwalenie i regeneracja nawierzchni Wyrównanie lokalnych nierówności mieszankami mieneralno - bitumicznymi masą z recyklera - 600 t, Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 2.0 cm - 250 m2, Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3.0 cm- 100 m2, Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2- 1000 m2, Zadanie 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) Naprawy dróg gruntowych - profilowanie - 200000 m2, Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym- 100 m3, Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. -100 m3, Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) - 100 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 50 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm-betonowym - 1000 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm - 100 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm-tłuczniem betonowym -100 m3, Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie walcem 200 mg. Zadanie 4 - bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 2,5m - 150 szt., Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 2,5m-słupek z rozbiórki- 10 szt. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 (BiC) - 70 szt. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 AiD) - 100 szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2- 20 szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (EiF) - 10szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (tabliczki z nazwami ulic) - 50 szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (tabliczki pod znakiem) - 50 szt. Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów - 150 szt. Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów - prostowanie znaków - 350 szt. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - progi zwalniające listwowe o szer. do 1,0 m z tworzywa sztucznego - 30 szt. Wykonanie barier drogowych odblaskowych zastaw biało - czerwonych 20a - 50 m, demontaż barier drogowych z odblaskowych zastaw biało-czerwonych. Wycena własna. Uwzględniono 95% odzysku materiałów - 50 m, Wykonanie wygrodzenia z taśmy biało czerwonej - 200 m, demontaż wygrodzenia z taśmy biało czerwonej. Wycena własna. Uwzględniono 95% odzysku materiałów - 200 m, Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 24 kg - uzupełnienie zakończenia barier energochłonnych - 4 m, Montaż lustra U-18a śr. 700mm - 4 szt. Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m - 130 m, Zadanie 5 - bieżące utrzymanie oznaczeń poziomych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie - 800 m2, Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie -350 m2, Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie -1800 m2, Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie - 1000 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.) udzielenie zamówienia uzupełniającego po zaistnieniu okoliczności przewidywanych w w/w ustawie w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł dla zadania 1; 10 000 zł dla zadania 2; 12 000 zł dla zadania 3; 3 000 zł dla zadania 4; 2 000 zł dla zadania 5; przed terminem składania ofert w formach przewidzianych przez ustawę. W przypadku wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na rachunek 54 82 13 0008 2001 0088 8888 0010 Bank Spółdzielczy Ciechanów. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający rozumie należyte zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. bieżące utrzymanie dróg, odpowiednio za kwotę: Zadanie 1 - 100.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 2 - 200.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 3 - 200.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 4 - 100.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 5 - 80.000,00 zł brutto rocznie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • kierownik budowy i/lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, musi: posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane w specjalnościach wynikających z zakresu planowanego zadania, tj. minimum: drogowej. Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do siwz. b) Wypełniony formularz cenowy- dokument wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Wzór dokumentu jest dodatkiem do siwz nr 9, 10, 11 z literą odpowiadającą zadaniom na które składana jest oferta; c) opracowany na podstawie przedmiaru robót kosztorys ofertowy w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami wg wzoru, - elektronicznej na dyskietce 3,5 cala lub płycie cd w formacie zgodnym z NORMĄ PRO jako kosztorys szczegółowy; d) podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 12 do siwz; e) oświadczenie Nr 4, że oferent zapoznał się z treścią specyfikacji technicznych - dodatek nr 13 do sizw f) W przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował-pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 5 do siwz. g) W przypadku jeżeli wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: zmiany kierowników robót lub budowy, zmiany podwykonawców, zmiany zakresu robót (roboty dodatkowe, zamienne, roboty pominięte w przedmiarze a przewidziane w dokumentacji projektowej niebędące robotami towarzyszącymi zawartymi w kosztach ogólnych), zmiany terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd MIasta Ciechanów, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska , ul. 17 Stycznia 60B, 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Wodna 1 06-400 Ciechanów, do Biura Podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego na sali konferencyjnej ul. Wodna 1 dnia 14.12.2011 r. o godzinie 12:15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 -bieżące utrzymanie dróg utwardzonych oraz remonty nawierzchni chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej- 200 m, Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej - 300 m, Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 150 m2, Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie - 100 m2, Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 150 m2, Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych grubości 12 cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem - 100 m2, Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej wysokości 6 cm na podsypce piaskowej i ze spoinami wypełnionymi piaskiem - 300 m2, Koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników - 300 m2, Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm- 300 m2, Podbudowy betonowe gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą -300 m2, Podbudowy betonowe gr.10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą- z betonu B-7,5- 300 m2, Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 300 m, Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1000 m, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 600 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem- 300 m2, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3 -5 m3, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie pierścieni dystansowych - 5 szt, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie ramek dystansowych- 5 szt, Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 32.1m3, Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km - 32.1 m3, Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 200 m2, Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z wymianą włazów - 5szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-0, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remonty cząstkowe masą z recyklera, utrwalenie i regeneracja nawierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remonty cząstkowe masą z recyklera, utrwalenie i regeneracja nawierzchni Wyrównanie lokalnych nierówności mieszankami mieneralno - bitumicznymi masą z recyklera - 600 t, Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 2.0 cm - 250 m2, Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3.0 cm- 100 m2, Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2- 1000 m2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) Naprawy dróg gruntowych - profilowanie - 200000 m2, Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym- 100 m3, Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. -100 m3, Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) - 100 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 50 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm-betonowym - 1000 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm - 100 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm-tłuczniem betonowym -100 m3, Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie walcem 200 mg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 2,5m - 150 szt., Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 2,5m-słupek z rozbiórki- 10 szt. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 (BiC) - 70 szt. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 AiD) - 100 szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2- 20 szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (EiF) - 10szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (tabliczki z nazwami ulic) - 50 szt. Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (tabliczki pod znakiem) - 50 szt. Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów - 150 szt. Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów - prostowanie znaków - 350 szt. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - progi zwalniające listwowe o szer. do 1,0 m z tworzywa sztucznego - 30 szt. Wykonanie barier drogowych odblaskowych zastaw biało - czerwonych 20a - 50 m, demontaż barier drogowych z odblaskowych zastaw biało-czerwonych. Wycena własna. Uwzględniono 95% odzysku materiałów - 50 m, Wykonanie wygrodzenia z taśmy biało czerwonej - 200 m, demontaż wygrodzenia z taśmy biało czerwonej. Wycena własna. Uwzględniono 95% odzysku materiałów - 200 m, Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 24 kg - uzupełnienie zakończenia barier energochłonnych - 4 m, Montaż lustra U-18a śr. 700mm - 4 szt. Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m - 130 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - bieżące utrzymanie oznaczeń poziomych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie - 800 m2, Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie- 350 m2, Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie- 1800 m2, Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie - 1000 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.