Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Chojnice: wybór geodety uprawnionego do wykonywania prac geodezyjnych - Skarb Państwa
Numer ogłoszenia: 31232 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966500, 3966533, fax 052 3966503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór geodety uprawnionego do wykonywania prac geodezyjnych - Skarb Państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wybór geodety uprawnionego do wykonywania prac geodezyjnych: podziały i rozgraniczenia lub wznowienia punktów granicznych, badanie stanu prawnego oraz sporządzanie dokumentacji dla celów prawnych związanych z nieruchomościami Skarbu Państwa. Podziały 4 obiekty: 12 działek ( w tym 4 pierwszych, 8 następnych) do 5 działek na obiekcie - 60 dni powyżej 5 działek - 70 dni 2 Rozgraniczenia lub wznowienia punktów granicznych 2 obiekty: 40 punktów ( w tym 2 pierwsze, 38 następnych) rozgraniczenie - 60 dni wznowienie granic - 30 dni 3 Badanie stanu prawnego oraz sporządzanie dokumentacji dla celów prawnych 120 działek 150 dni
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje poten¬cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej 2 usługi w zakresie podziałów nieruchomości i 2 usługi w zakresie rozgraniczenia lub wznowienia punktów granicznych ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) o wartości łącznie minimum 13.000 zł brutto. 2.2 Wykonawca dysponuje co najmniej 1 jednym geodetą posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie I i II. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy¬konanie zamówienia 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt pkt 1 i pkt 4. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych/ - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie I i II dla osoby wykonującej zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje osobami. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje osobami. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na wykonaniu co najmniej 2 usług w zakresie podziałów nieruchomości i 2 usług w zakresie rozgraniczenia lub wznowienia punktów granicznych ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) o wartości łącznie minimum 13.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożona przez tego Wykonawcę, który zrealizował usługi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Budowa dróg wewnętrznych ul. Krętej i Słonecznej w Klawkowie, gm. Chojnice - ETAP I JEZDNIA
- Budowa nawierzchni drogowej ul. Karsińskiej oraz przebudowa nawierzchni drogowej ul. Chocińskiej w Chojnicach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla zadania "Budowa sali sportowej wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół nr 2 w Chojnicach z podziałem na części."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2640G Krojanty - Pawłowo. Zadanie jest realizowane przy dofinansowaniu w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
więcej: przetargi w Chojnicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.