eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Roboty budowlane1)Remont budynku nr 34 (Remiza) w Kutnie 2)Remont budynku nr 36 (Wartownia) w Leźnicy Wielkiej 3)Remont ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w Leźnicy Wielkiej 4)Remont budynku nr 36 (Izba Chorych) w Nowym Glinniku 5)Wykonanie robot konserwacyjno - malarskich w budynkach nr 9,14,19,20,23,25 w Gałkówku 6)Wykonanie robót konserwacyjnych basenu p.poż. wraz z uszczelnieniem budynku nr 57 w Łodzi, 7)Konserwacja izolacji zbiornika p. poż. i konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego w Jeżewie 8)Wykonanie robót konserwacyjnych w pomieszczeniach kasowych w Zgierzu, Łodzi oraz Leźnicy Wielkiej 9)Wykonanie robót konserwacyjnych w budynku nr 58 - (sali tradycji) w Leźnicy Wielkiej 10)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego w Tomaszowie Mazowieckim 11)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z naprawą nawierzchni myjni samochodowej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312291 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Zgierz: Roboty budowlane: 1)Remont budynku nr 34 (Remiza) w Kutnie 2)Remont budynku nr 36 (Wartownia) w Leźnicy Wielkiej 3)Remont ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w Leźnicy Wielkiej 4)Remont budynku nr 36 (Izba Chorych) w Nowym Glinniku 5)Wykonanie robot konserwacyjno - malarskich w budynkach nr 9,14,19,20,23,25 w Gałkówku 6)Wykonanie robót konserwacyjnych basenu p.poż. wraz z uszczelnieniem budynku nr 57 w Łodzi, 7)Konserwacja izolacji zbiornika p. poż. i konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego w Jeżewie 8)Wykonanie robót konserwacyjnych w pomieszczeniach kasowych w Zgierzu, Łodzi oraz Leźnicy Wielkiej 9)Wykonanie robót konserwacyjnych w budynku nr 58 - (sali tradycji) w Leźnicy Wielkiej 10)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego w Tomaszowie Mazowieckim 11)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z naprawą nawierzchni myjni samochodowej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85, 95100   Zgierz, woj. łódzkie, państwo , tel. 261 442 098, e-mail sow4d_003@sow.mil.pl, faks 261 442 101.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.31wog.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: 1)Remont budynku nr 34 (Remiza) w Kutnie 2)Remont budynku nr 36 (Wartownia) w Leźnicy Wielkiej 3)Remont ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w Leźnicy Wielkiej 4)Remont budynku nr 36 (Izba Chorych) w Nowym Glinniku 5)Wykonanie robot konserwacyjno - malarskich w budynkach nr 9,14,19,20,23,25 w Gałkówku 6)Wykonanie robót konserwacyjnych basenu p.poż. wraz z uszczelnieniem budynku nr 57 w Łodzi, 7)Konserwacja izolacji zbiornika p. poż. i konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego w Jeżewie 8)Wykonanie robót konserwacyjnych w pomieszczeniach kasowych w Zgierzu, Łodzi oraz Leźnicy Wielkiej 9)Wykonanie robót konserwacyjnych w budynku nr 58 - (sali tradycji) w Leźnicy Wielkiej 10)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego w Tomaszowie Mazowieckim 11)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z naprawą nawierzchni myjni samochodowej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim
Numer referencyjny: 67/ZP/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane: 1)Remont budynku nr 34 (Remiza) w Kutnie 2)Remont budynku nr 36 (Wartownia) w Leźnicy Wielkiej 3)Remont ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w Leźnicy Wielkiej 4)Remont budynku nr 36 (Izba Chorych) w Nowym Glinniku 5)Wykonanie robot konserwacyjno - malarskich w budynkach nr 9,14,19,20,23,25 w Gałkówku 6)Wykonanie robót konserwacyjnych basenu p.poż. wraz z uszczelnieniem budynku nr 57 w Łodzi 7)Konserwacja izolacji zbiornika p. poż. i konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego w Jeżewie 8)Wykonanie robót konserwacyjnych w pomieszczeniach kasowych w Zgierzu, Łodzi oraz Leźnicy Wielkiej 9)Wykonanie robót konserwacyjnych w budynku nr 58 - (sali tradycji) w Leźnicy Wielkiej 10)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego w Tomaszowie Mazowieckim 11)Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z naprawą nawierzchni myjni samochodowej w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki nr 9-19 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 9-19 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45216121-8, 45421100-5, 45442100-8, 45421000-4, 45431100-8, 45310000-3, 45342000-6, 45111300-1, 45410000-4, 45431200-9, 45453000-7, 45311200-2, 45262600-7, 45320000-6, 45262359-9, 45421130-4, 45421110-8, 45421147-6, 45421000-4, 45421131-1, 45421132-8, 45421130-4, 45432130-4, 45310000-3, 45316100-6, 45233251-3, 45111220-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 2.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ( art. 36 ust. 2 pkt. 3 pzp). 3.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo co najmniej dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym - co najmniej na kwotę: Dla zadania nr 1 - 50.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 2 - 30.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 3 - 165.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 4 - 120.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 5 - 175.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 6 - 50.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 7 - 23.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 8 - 12.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 9 - 14.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 10 - 20.000,00 złotych brutto każda Dla zadania nr 11 - 17.000,00 złotych brutto każda W odniesieniu do każdego należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonywania oraz załączyć dowody / dokumenty, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) . Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót budowlanych, przy czym wartość każdej z nich nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą, która będzie pełnić funkcję osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dotyczy zadań nr 1-11, osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej dotyczy zadania nr 10. Uwaga: Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ( art. 24 ust. 1 ustawy ) Dokumenty składa tylko ten Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza. Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów tj. nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu określonego powyżej. Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentu, o którym mowa od podwykonawcy, któremu powierzy do realizacji część zamówienia ale ten podwykonawca nie jest podmiotem, na którego zdolności polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w ust. 8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku, wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ustawy ) . Dokumenty składa tylko ten Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza. Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów tj. nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upłynięciem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę realizacje robót budowlanych określonych w Rozdziale V ust. 1.3.1. SIWZ. Zamawiający nie przewiduje posługiwania się przez Wykonawcę robotami wykonanymi lub wykonywanymi w okresie dłuższym niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych dokumentów jak powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane lub są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Dokumenty, referencje potwierdzające ich należyte wykonanie Wykonawca przedkłada na żądanie Zamawiającego. 2)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywane roboty budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1)Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej - kosztorys szczegółowy. 2)Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 3)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale V SIWZ 4)Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6)Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 7)W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.31wog.wp.mil.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia i potwierdzającej spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza, Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów tj. nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania (o ile tego rodzaju wezwanie zostanie wystosowane). Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu: 8)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości określonej poniżej: dla zadania 1 - 2000,00 zł dwa tysiące złotych dla zadania 2 - 1000,00 zł jeden tysiąc złotych dla zadania 3 - 5000,00 zł pięć tysięcy złotych dla zadania 4 - 5000,00 zł pięć tysięcy złotych dla zadania 5 - 5000,00 zł pięć tysięcy złotych dla zadania 6 - 2000,00 zł dwa tysiące złotych dla zadania 7 - 500,00 zł pięćset złotych dla zadania 8 - 500,00 zł pięćset złotych dla zadania 9 - 300,00 zł trzysta złotych dla zadania 10 - 500,00 zł pięćset złotych dla zadania 11 - 500,00 zł pięćset złotych RAZEM dla zadań 1-11 22 300,00 zł dwadzieścia dwa tysiące trzysta złotych W przypadku składania oferty na kilka zadań należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W ŁODZI 15 1010 1371 0062 4613 9120 1000 TYTUŁEM: WADIUM/67/ZP/16/NAZWA WYKONAWCY Np. WADIUM/6/ZP/17/PPHU "XYZ 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami, a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2).w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2.Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3.Zmiany stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), na której powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego, nazwa, adres lub pieczęć adresowa Wykonawcy oraz następujące oznaczenie: OFERTA NA ROBOTY BUDOWLANE W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NUMER SPRAWY 67/ZP/16 - NIE OTWIERAĆ DO DNIA 7 PAŹDZIERNIKA 2016 r. do godz. 10:30 2.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszej specyfikacji. 3.Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)sporządzony i podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy (sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej - kosztorys szczegółowy); 3)dokumenty i oświadczenia opisane w Rozdziale VI niniejszej SIWZ; 4)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy inne załączone dokumenty nie określają sposobu reprezentacji 5)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. 4.Wykonawca może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako "tajemnica przedsiębiorstwa" i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. 5.Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA". 6.Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 7.Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. 8.Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont budynku nr 34 (Remiza) w Kutnie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 9 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45216121-8, 45421100-5, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont budynku nr 36 (wartownia) w Leźnicy Wielkiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 10 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45442100-8, 45421000-4, 45431100-8, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w Leźnicy Wielkiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 11 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45342000-6, 45111300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Zadanie nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont budynku nr 36 (izba chorych) w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 12 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45453000-7, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót konserwacyjno - malarskich w budynkach nr 9,14,19,20,23,25 w Gałkówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 13 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45442100-8, 45410000-4, 45262600-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zadanie nr 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót konserwacyjnych basenu p.poż. wraz z uszczelnieniem budynek nr 57 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 14 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45320000-6, 45410000-4, 45262600-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Zadanie nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Konserwacja izolacji zbiornika p. poż. i konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego w Jeżewie . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 15 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45262359-9, 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Zadanie nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót konserwacyjnych w pomieszczeniach kasowych w Zgierzu, Łodzi oraz Leźnicy Wielkiej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 16 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45421130-4, 45421110-8, 45421147-6, 45421000-4, 45442100-8, 45410000-4, 45262600-7, 45421131-1, 45421132-8, 45431100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Zadanie nr 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót konserwacyjnych w budynku nr 58 - (sali tradycji) w Leźnicy Wielkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 17 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45421130-4, 45432130-4, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Zadanie nr 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 18 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 18 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45316100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Zadanie nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z naprawą nawierzchni myjni samochodowej w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje obiektów określają dla poszczególnych zadań zawierając przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załącznik nr 19 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załączniku nr 19 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233251-3, 45111220-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena80
termin20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.