eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej oraz środków ochrony osobistej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Gliwice: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej oraz środków ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 312240 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245404 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej oraz środków ochrony osobistej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawa odzieży roboczej oraz środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK. Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Dostawa odzieży roboczej oraz środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK. 2. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkowa ilość odzieży roboczej zawiera ZAŁACZNIK A do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego asortymentu Wykonawca dołaczy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji okreslajace zakres i termin (minimum 12 miesiecy). 3. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkowa ilosc srodków ochrony osobistej zawiera ZAŁACZNIK B do niniejszej specyfikacji. Dla całego asortymentu Wykonawca dołaczy do oferty certyfikat CE lub deklaracji zgodnosci z PN. 4. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiekszenia podanych w Załaczniku A i B szacunkowych ilosci zamówienia w danym asortymencie. 5. Wykonawca bedzie dostarczac przedmiot umowy czesciami, w asortymencie, rozmiarach i kolorystyce wynikajacych z zamówien szczegółowych zamawiajacego w terminie do 14 dni od daty złozenia zamówienia szczegółowego. 6. Wykonawca do oferty zobowiazany jest równiez załaczyc próbki nastepujacych pozycji: a) odziezy roboczej: - poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki, - poz. 4 - spodnie długie odpinane na krótkie, - poz. 5 - spodenki krótkie, - poz. 7 - ubranie medyczne (spodnie), - poz. 9 - koszulka trykotowa, - poz. 10 - koszulka polo, - poz. 19 - kurtka zimowa meska dla dozoru, - poz. 20 - kurtka zimowa damska dla dozoru, - poz. 22 - trzewiki robocze w rozmiarze 46, - poz. 26 - obuwie sportowe antyposlizgowe, - poz. 27 - buty gumowo - filcowe, - poz. 28 - botki ocieplane podgumowane damskie /guma + ortalion/, - poz. 30 - buty gumowe ze sciagaczem, - poz. 34 - buty zimowe meskie dla pracowników dozoru, - poz. 35 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru. b) srodków ochrony osobistej: - poz. 2 - rekawice drelichowe, - poz. 3 - rekawice ocieplane pieciopalcowe typu top up winter lub równowazne, - poz. 3a - rekawice ocieplane wzmocnione skóra pieciopalcowe, - poz. 4 - rekawice drelichowe pieciopalcowe typu mary lub równowazne, - poz. 4a - rekawice drelichowe wzmocnione skóra pieciopalcowe, - poz. 9 - rekawice Grippe, - poz. 12 - rekawice bawełniane podgumowane w czesci dłoniowej tzw. wampirki - poz. 49 - rekawice typu koza. Zamawiajacy przy ocenie ofert dokona oceny nastepujacych próbek: a) Odziez robocza: poz. 1, poz. 2, poz. 4, poz. 5, poz. 9, poz. 19, poz. 20 b) Srodki ochrony osobistej: poz. 2, poz. 3, poz. 3a, poz. 4, poz. 4a, poz. 9, poz. 12, poz. 49. Oceniane próbki jak i próbki niepodlegajace ocenie wykonawcy, który wygra przetarg, pozostana u zamawiajacego na czas trwania umowy w celu porównania dostarczanego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie. Próbki zostana zwrócone po zakonczeniu obowiązywania umowy. Pozostałe próbki zostana zwrócone wykonawcom po rozstrzygnieciu przetargu. Wykonawcy winni zgłosic sie po odbiór próbek osobiscie. Zamawiajacy, na wniosek wykonawcy, moze zwrócic je w inny sposób na koszt wykonawcy. UWAGA! Próbki nalezy umiescic w nieprzezroczystym zamknietym pudełku (kartonie). Na pudełko (karton) nalezy nakleic czysta, nieprzezroczysta koperte, w której nalezy umieścić pisemna informacje zawierajaca nazwe i adres firmy wykonawcy. Próbki nie moga nosic zadnych oznaczen wskazujacych wykonawce od którego pochodza. 1. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ i szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załacznik A i załacznik B) słuza okresleniu pozadanego standardu wykonania i okresleniu własciwosci danego produktu/ materiału. Dopuszcza sie zamienne, równowazne produkty/ materiały pod warunkiem spełnienia opisanych w załaczniku A lub załaczniku B wymagan. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.44.33.20 - Czapki 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 18.81.22.00 - Buty gumowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Techniczne SUPON Sp. z o.o. Oddział Katowice, ul. Wiosny Ludów 91, 40-373 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 291991,24

  • Oferta z najniższą ceną: 291991,24 / Oferta z najwyższą ceną: 291991,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.