eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych oraz szaf metalowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Łódź: Dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych oraz szaf metalowych
Numer ogłoszenia: 31218 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633362, 6633364, fax 042 6633344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych oraz szaf metalowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Maks. Ilość (szt.) 1 Biurko z półką na klawiaturę 160 x 80 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 5 2 Biurko z półką na klawiaturę 140 x 70 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 80 3 Kontener z 3 szufladami na kółkach jezdnych 41 x 54 x 60 20 4 Kontener z szafką i szufladą na kółkach jezdnych 41 x 54 x 60 (szafka z jedną półką) 85 5 Przystawka do biurka podwieszana 120 x 50 x 70 (na stopkach z regulacją wysokości do 15mm) 5 6 Stolik nogi płycinowe 75 x 75 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 10 7 Stół prostokątny nogi płycinowe 140 x 80 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 20 8 Szafa aktowa 80 x 40 x 180 4 półki (pięć przestrzeni na segregatory) 60 9 Nadstawka na szafy aktowe 80 x 40 x 80 1 półka (dwie przestrzenie na segregatory) 70 10 Nadstawka na szafy ubraniowe 90 x 55 x 80 1 półka (dwie przestrzenie na segregatory) 5 11 Komoda 80 x 40 x 110 2 półki (trzy przestrzenie na segregatory) 10 12 Regał 3/5 80 x 40 x 180 w części zamkniętej 2 półki (trzy przestrzenie na segregatory) w części otwartej 1 półka (dwie przestrzenie na segregatory) 10 13 Szafa ubraniowo-aktowa 80 x 40 x 180 2/3 szer. część ubraniowa, 1/3 szer. część aktowa w części aktowej 4 półki (pięć przestrzeni na segregatory) 10 14 Szafa ubraniowa 90 x 55 x 180 5 ZADANIE NR 2 Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Maks. Ilość (szt.) 1 Krzesło obrotowe o konstrukcji metalowej z podłokietnikiem - zaopatrzone w mechanizm CPT - siedzisko i oparcie wyściełane tkaniną typu onyx z atestem trudnopalności - szer. siedziska min 46 - gł. siedziska min 42 - wys. oparcia min 53 - regulacja wys. siedziska w przedziale 42mm - 55mm - baza- pełen odlew tworzywowy - kółka do powierzchni miękkich 76 2 Krzesła zwykłe o konstrukcji metalowej - siedzisko i oparcie wyściełane tkaniną typu onyx z atestem trudnopalności - szer. siedziska min 46 - gł. siedziska min 42 - wys. oparcia min 40 60 3 Fotel gabinetowy obrotowy o konstrukcji metalowej z podłokietnikiem - skórzany - zaopatrzony w mechanizm CPT - szer. siedziska min 52 - gł. siedziska min 50 - wys. oparcia min 66 - regulacja wys. siedziska w przedziale 42mm - 55mm - kółka do powierzchni miękkich 5 ZADANIE NR 3 Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Ilość (szt.) 1 Szafa metalowa (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 198 x 90 x 42 (4 półki - pięć przestrzeni na segregatory) 3 2 Szafa metalowa (korpus o grub 1mm, drzwi 0,8 mm) 198 x 100 x 42 (4 półki - pięć przestrzeni na segregatory) 3 3 Nadstawka metalowa na szafę metalową (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 80* x 80 x 40 (1półka - 2 przestrzenie na segregatory) 2 4 Nadstawka metalowa na szafę metalową (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 80* x 79,8 x 43.5 (1półka - 2 przestrzenie na segregatory) 1 5 Nadstawka metalowa na szafę metalową (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 80* x 100 x 41 (1półka - 2 przestrzenie na segregatory) 4 ZADANIE NR 4 Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Ilość (szt.) 1 Fotel konferencyjny na płozach, tapicerka skórzana, kolorystyka identyczna z sześcioma fotelami znajdującymi się w pokoju 904 w siedzibie Zamawiającego (tapicerka czarna, elementy drewniane- mahoń) Parametry spełnia np. fotel BOARD V 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Pzp . Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp według Załącznika do SIWZ Nr 2, b) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 3, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ w sposób nie budzący żadnej wątpliwości oraz że oferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) szczegółową specyfikację (np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) oferowanego asortymentu - dotyczy zadania nr 2, 3 i 4. 3) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ 3 (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, c) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ nr 2 (Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1-3 ustawy Pzp) podpisuje Pełnomocnik. d) dokumenty wymienione w punkcie 1 c Wykonawcy składają oddzielnie, w punkcie 2 i 3 - łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi Wydział ds. Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi Wydział ds. Zamówień Publicznych, IV pietro, pok. 407 al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Maks. Ilość (szt.) 1 Biurko z półką na klawiaturę 160 x 80 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 5 2 Biurko z półką na klawiaturę 140 x 70 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 80 3 Kontener z 3 szufladami na kółkach jezdnych 41 x 54 x 60 20 4 Kontener z szafką i szufladą na kółkach jezdnych 41 x 54 x 60 (szafka z jedną półką) 85 5 Przystawka do biurka podwieszana 120 x 50 x 70 (na stopkach z regulacją wysokości do 15mm) 5 6 Stolik nogi płycinowe 75 x 75 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 10 7 Stół prostokątny nogi płycinowe 140 x 80 x 75 (z regulacją wysokości do 15mm) 20 8 Szafa aktowa 80 x 40 x 180 4 półki (pięć przestrzeni na segregatory) 60 9 Nadstawka na szafy aktowe 80 x 40 x 80 1 półka (dwie przestrzenie na segregatory) 70 10 Nadstawka na szafy ubraniowe 90 x 55 x 80 1 półka (dwie przestrzenie na segregatory) 5 11 Komoda 80 x 40 x 110 2 półki (trzy przestrzenie na segregatory) 10 12 Regał 3/5 80 x 40 x 180 w części zamkniętej 2 półki (trzy przestrzenie na segregatory) w części otwartej 1 półka (dwie przestrzenie na segregatory) 10 13 Szafa ubraniowo-aktowa 80 x 40 x 180 2/3 szer. część ubraniowa, 1/3 szer. część aktowa w części aktowej 4 półki (pięć przestrzeni na segregatory) 10 14 Szafa ubraniowa 90 x 55 x 180 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Maks. Ilość (szt.) 1 Krzesło obrotowe o konstrukcji metalowej z podłokietnikiem - zaopatrzone w mechanizm CPT - siedzisko i oparcie wyściełane tkaniną typu onyx z atestem trudnopalności - szer. siedziska min 46 - gł. siedziska min 42 - wys. oparcia min 53 - regulacja wys. siedziska w przedziale 42mm - 55mm - baza- pełen odlew tworzywowy - kółka do powierzchni miękkich 76 2 Krzesła zwykłe o konstrukcji metalowej - siedzisko i oparcie wyściełane tkaniną typu onyx z atestem trudnopalności - szer. siedziska min 46 - gł. siedziska min 42 - wys. oparcia min 40 60 3 Fotel gabinetowy obrotowy o konstrukcji metalowej z podłokietnikiem - skórzany - zaopatrzony w mechanizm CPT - szer. siedziska min 52 - gł. siedziska min 50 - wys. oparcia min 66 - regulacja wys. siedziska w przedziale 42mm - 55mm - kółka do powierzchni miękkich 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Ilość (szt.) 1 Szafa metalowa (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 198 x 90 x 42 (4 półki - pięć przestrzeni na segregatory) 3 2 Szafa metalowa (korpus o grub 1mm, drzwi 0,8 mm) 198 x 100 x 42 (4 półki - pięć przestrzeni na segregatory) 3 3 Nadstawka metalowa na szafę metalową (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 80* x 80 x 40 (1półka - 2 przestrzenie na segregatory) 2 4 Nadstawka metalowa na szafę metalową (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 80* x 79,8 x 43.5 (1półka - 2 przestrzenie na segregatory) 1 5 Nadstawka metalowa na szafę metalową (korpus o grub 1mm,drzwi 0,8 mm) 80* x 100 x 41 (1półka - 2 przestrzenie na segregatory) 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa wyposażenia, wymiary (w cm) i inne wymagane parametry Ilość (szt.) 1 Fotel konferencyjny na płozach, tapicerka skórzana, kolorystyka identyczna z sześcioma fotelami znajdującymi się w pokoju 904 w siedzibie Zamawiającego (tapicerka czarna, elementy drewniane- mahoń) Parametry spełnia np. fotel BOARD V 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.