eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › wykonanie posadzki w kościele, zakrystii i kaplicy w Bazylice w Starej Wsi w Gminie Brzozów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31215

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzozów: wykonanie posadzki w kościele, zakrystii i kaplicy w Bazylice w Starej Wsi w Gminie Brzozów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia Rzymsko-Katolicka pod wezwaniem Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej, do kontaktów: Józef Boroń, Stara Wieś 778, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 0605 048381, 013 4341113, fax 013 4342061, e-mail: wmika@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jezuici.pl/starawies Adres profilu nabywcy (URL): www.jezuici.pl/starawies Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Kościelna osoba prawna; Posługa misyjna, ekumenizm, apostolstwo wychowawcze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie posadzki w kościele, zakrystii i kaplicy w Bazylice w Starej Wsi w Gminie Brzozów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bazylika w Starej Wsi w Gminie Brzozów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie posadzki w kościele, zakrystii i kaplicy w Bazylice w Starej Wsi w Gminie Brzozów obejmujące: rozebranie posadzki, naprawa podłoża, wykonanie wysokoelastycznej izolacji, wykonanie posadzki z płyt marmurowych w szachownicę. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie posadzki w kościele, zakrystii i kaplicy w Bazylice w Starej Wsi w Gminie Brzozów obejmujące: rozebranie posadzki, naprawa podłoża, wykonanie wysokoelastycznej izolacji, wykonanie posadzki z płyt marmurowych w szachownicę. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: I. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpoczęte i zakończone) o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu posadzek kamiennych tym co najmniej jedna w obiekcie zabytkowym, o wartości (brutto) co najmniej 300.000,00 zł każda, - znaczenie 50 %;; II. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. III. posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 600 000 zł, - znaczenie 50 %; IV. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 400.000,00 zł, V. spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. I, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt 3 i 4 - z wykazu, o którym mowa w pkt 3, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczęte i zakończone) co najmniej 2 roboty, polegające na wykonaniu posadzek kamiennych tym co najmniej jedna w obiekcie zabytkowym, o wartości (brutto) co najmniej 300.000,00 zł każda; dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny potwierdzać, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie - wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze) należyte wykonanie co najmniej 2 robót wskazanych w ust. I otrzyma 50 pkt, za każdą kolejną robotę polegającą na wykonaniu posadzki w obiekcie zabytkowym, o której mowa w ust. I, udokumentowaną że została wykonana należycie, otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych usług, nie więcej niż 100 pkt;, B. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. II, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w pkt 5 - z wykazu, o którym mowa w 5 powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane kwalifikacje, C. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. III będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę rachunków zysków i strat, o którym mowa w pkt 6 albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest co najmniej równa 600.000,00 zł, a jeżeli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, przychód netto ze sprzedaży za okres prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest on krótszy niż jeden rok, jest co najmniej rów ny 600.000,00 zł - wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona, jak wyżej) będzie równa 600.000,00 zł otrzyma 50 pkt, wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży będzie najwyższa, spośród wszystkich wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostali wykluczeni z postępowania), otrzyma 100 pkt, a pozostali wykonawcy otrzymają liczbę punków obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od wielkości średniej przychodu; D. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. IV będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 7 - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 400 000 zł, E. ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w ust. V, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 2, oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. sporządzone według poniższego wzoru: "Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.", 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych), robót, o których mowa w ust. I - wykaz powienien zawierać wartość robót (brutto), przedmiot (ze wskazaniem posadzki w obiekcie zabytkowym), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających kwalifikacje, o których mowa w ust. II - wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, okres praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz nr decyzji nadającej uprawnienia budowlane, 6) rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, za ten okres, 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 400.000 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 i 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą napisem "za zgodność z oryginałem" oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument o których mowa wyżej w pkt tiret 1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający co najmniej: - nazwę i adres Wykonawcy, - oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 70 2. Okres gwarancji (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Postępowanie zostało wszczęte w dniu wysłania niniejszego ogłoszenia do Prezesa Urzędu. Na mocy art. 27 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający do składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji wybiera formę pisemną. Wykonawca może przygotować wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na dołączonych załącznikach do ogłoszenia znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www. jezuici.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.