eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wyposażenie technologiczne Działu Epidemiologii z Centralną Sterylizacją w ramach zadania Przebudowa i modernizacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Wojska Polskiego 30.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Olsztyn: wyposażenie technologiczne Działu Epidemiologii z Centralną Sterylizacją w ramach zadania Przebudowa i modernizacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Wojska Polskiego 30.
Numer ogłoszenia: 312107 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie technologiczne Działu Epidemiologii z Centralną Sterylizacją w ramach zadania Przebudowa i modernizacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Wojska Polskiego 30..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie technologiczne Działu Epidemiologii z Centralną Sterylizacją w ramach zadania Przebudowa i modernizacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Wojska Polskiego 30, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w: 1) SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ, a w szczególności projekcie umowy, 2) ofercie wybranego Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w odniesieniu do placówki służby zdrowia - przynajmniej odpowiednio: dla cz. 1: 1 myjni - dezynfektora o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł i 1 suszarki do narzędzi o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł oraz 1 zgrzewarki o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł; dla cz. 2: 1 sterylizatora plazmowego o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł; dla cz. 3: 1 utylizatora tlenku etylenu - abatora o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł; dla cz. 4: 1 myjni ultradźwiękowej o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, - swoim rodzajem odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ oraz potwierdzenia należytego ich wykonania (np. listy referencyjne). Potwierdzenia muszą być podpisane przez wykazanych odbiorców dostaw. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 400 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, pok. 27, adres e-mail: zamowienia@szpital.olsztyn.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, pok. 27..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Wyposażenie sterylizatornii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis L. szt. Odpowiedź wykonawcy - szczegółowy opis Centralna Sterylizatornia - Komora Przyjęć 3) Wózek uniwersalny z blatem roboczym i półką pod blatem. - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej, - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół oraz odbojniki wykonane z niebrudzącego materiału, Wymiary gabarytowe (?5%): długość 120 cm , szerokość 65 cm, wysokość 90 cm 1 Centralna Sterylizatornia -Pomieszczenie sortowania, mycia i dezynfekcji 4) Myjnia-dezynfektor wraz z wyposażeniem wg zał. nr 1 1 5) Taca narzędziowa wykonana ze stali kwasoodpornej, oczka tacy o wymiarze 6,5mm. Wymiary tacy (dł.xszer.xwys.) 450x340x70 20 6) Taca narzędziowa wykonana ze stali kwasoodpornej, oczka tacy o wymiarze 6,5mm. Wymiary tacy (dł.xszer.xwys.) 340x250x70 30 7) Taca narzędziowa wykonana ze stali kwasoodpornej, oczka tacy o wymiarze 6,5mm. Wymiary tacy (dł.xszer.xwys.) 250x170x70 8 8) Taca narzędziowa wykonana ze stali kwasoodpornej o drbnych oczkach, wyposażona w zatrzaskową pokrywę. Wymiary tacy (dł.xszer.xwys.) 210x150x40 4 Centralna Sterylizatornia -Pomieszczenie kontroli i pakowania 9) Suszarka wg zał. nr 2 1 10) Stół do kontroli i pakowania, blat ciepły, dwustanowiskowy, wymiary (?10%): długość 200 cm, szerokość 140cm, wysokość 90 cm, Rama stołu wykonana ze stali kwasoodpornej z profilu minimum 30x30x1,5 mm. Blat o grubości min. 20 mm wykonany z płyty laminowanej o matowej powierzchni (redukcja refleksów świetlnych na powierzchni stołu). Gładkie obrzeża blatu wykonane z materiału odpornego na działanie roztworów środków do dezynfekcji powierzchniowej, Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 10 mm. Wyposażenie: - nadstawka z dwiema półkami i oświetleniem, - szafka szufladowa - 2 szt. (1 szt. dla każdego stanowiska pracy) mocowana pod blatem stołu, szuflada zamykana na klucz, - zespół min. 3 szt. gniazd przyłączeniowych do odbiorników elektrycznych, gniazda zainstalowane w słupku nadstawki 1 11) Stół do kontroli i pakowania jednostanowiskowy, wymiary (?10%): długość 200 cm, szerokość 70cm, wysokość 90 cm, Rama stołu wykonana ze stali kwasoodpornej z profilu minimum 30x30x1,5 mm. Blat o grubości min. 20 mm wykonany z płyty laminowanej o matowej powierzchni (redukcja refleksów świetlnych na powierzchni stołu). Gładkie obrzeża blatu wykonane z materiału odpornego na działanie roztworów środków do dezynfekcji powierzchniowej, Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 10 mm. Wyposażenie: - nadstawka z dwiema półkami i oświetleniem, - szafka szufladowa - 2 szt. (1 szt. dla każdego stanowiska pracy) mocowana pod blatem stołu, szuflada zamykana na klucz, - zespół min. 3 szt. gniazd przyłączeniowych do odbiorników elektrycznych, gniazda zainstalowane w słupku nadstawki 2 12) Wózek uniwersalny z blatem roboczym i półką pod blatem. - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej, - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół oraz odbojniki wykonane z niebrudzącego materiału, Wymiary gabarytowe (?5%): długość 120 cm , szerokość 65 cm, wysokość 90 cm, 2 13) Zgrzewarka wg zał. nr 3 2 14) Wózek do składowania i transportu arkuszy papieru do pakietowania - 4 ramy o wielkości umożliwiającej składowanie papieru o wymiarach arkusza 120 x 120 cm, - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej, - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół wykonane z niebrudzącego materiału. 1 15) Wózek do transportu i składowania koszy sterylizacyjnych - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej, - 4 skrętne koła, bieżnie kół wykonane z niebrudzącego materiału. 2 16) Uniwersalny regał magazynowy wykonany z chromowanej stali. Odporny na korozję. Półki ażurowe - 5 szt. Możliwość regulacji położenia półek. Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 1cm. Wymiary gabarytowe (? 2cm): długość 150 cm, głębokość 45 cm, wysokość 180 cm, 1 17) Kosz 1 jednostka wsadu (585x395x195), wykonany ze stali kwasoodpornej 60 18) Kosz 1/2 jednostka wsadu (585x395x100), wykonany ze stali kwasoodpornej 20 Centralna Sterylizatornia - Pomieszczenie przygotowania bielizny i opatrunków 19) Uniwersalny regał magazynowy wykonany z chromowanej stali. Odporny na korozję. Półki ażurowe - 5 szt. Możliwość regulacji położenia półek. Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 1cm. Wymiary gabarytowe (? 2cm): długość 150 cm, głębokość 60 cm, wysokość 180 cm, 2 20) Stół do bielizny z podświetlanym blatem, wymiary (?10%): długość 200 cm, szerokość 140 cm, wysokość 90 cm Rama stołu wykonana ze stali kwasoodpornej z profilu minimum 30x30x1,5 mm. Blat o grubości min. 20 mm wykonany z płyty laminowanej o matowej powierzchni (redukcja refleksów świetlnych na powierzchni stołu). Podświetlany fragment blatu o powierzchni min. 20% powierzchni całego stołu. Gładkie obrzeża blatu wykonane z materiału odpornego na działanie roztworów środków do dezynfekcji powierzchniowej, Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 10 mm. 1 21) Stół do pracy, wymiary (?10%): długość 160 cm, szerokość 70 cm, wysokość 90 cm Rama stołu wykonana ze stali kwasoodpornej z profilu minimum 30x30x1,5 mm. Blat o grubości min. 20 mm wykonany z płyty laminowanej o matowej powierzchni (redukcja refleksów świetlnych na powierzchni stołu). Gładkie obrzeża blatu wykonane z materiału odpornego na działanie roztworów środków do dezynfekcji powierzchniowej, Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 10 mm.. 1 22) Wózek do transportu i składowania koszy sterylizacyjnych - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej, - 4 skrętne koła, bieżnie kół wykonane z niebrudzącego materiału. 1 23) Dystrybutor rękawów foliowo-papierowych z obcinarką: - możliwość ustawienia na stole lub zawieszenia na ścianie, - minimalna długość cięcia 140 cm, - zabudowana krawędź tnąca zabezpieczająca personel przed skaleczeniem, - skuteczne cięcie podczas przesuwania noża w obu kierunkach, - maksymalna średnica rolki z rękawem foliowo-papierowym 200÷250 mm, - konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, 1 Centralna Sterylizatornia -Magazyn artykułów wysterylizowanych 24) Uniwersalny regał magazynowy wykonany z chromowanej stali. Odporny na korozję. Półki ażurowe - 5 szt. Możliwość regulacji położenia półek. Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 1cm. Wymiary gabarytowe (? 2cm): długość 120 cm, głębokość 60 cm, wysokość 180 cm, 1 25) Uniwersalny regał magazynowy wykonany z chromowanej stali. Odporny na korozję. Półki ażurowe - 5 szt. Możliwość regulacji położenia półek. Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie ? 1cm. Wymiary gabarytowe (? 2cm): długość 150 cm, głębokość 60 cm, wysokość 180 cm, 4 26) Wózek uniwersalny z blatem roboczym i półką pod blatem. - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej, - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół oraz odbojniki wykonane z niebrudzącego materiału, Wymiary gabarytowe (?5%): długość 120 cm , szerokość 65 cm, wysokość 90 cm, 1 Centralna Sterylizatornia -Pomieszczenie wydawania 27) Wózek do transportu materiałów sterylnych w koszach. - pojemność min. 5 koszy o wielkości 1 jednostki wsadu lub 10 koszy ? jednostki wsadu, - zabezpieczenie przewożonego materiału przed czynnikami zewnętrznymi (plandeka wielorazowa). - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej. - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół wykonane z niebrudzącego materiału. 4 28) Wózek do transportu materiałów sterylnych w koszach lub kontenerach (zamykany). - pojemność min. 9 koszy lub kontenerów o wielkości 1 jednostki wsadu, - zabezpieczenie przewożonego materiału przed czynnikami zewnętrznymi. - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej. - na długim boku wózka podwójne drzwi zawiasowe 270o z zatrzaskiem magnetycznym, zamykane na zamek, - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół oraz odbojniki wykonane z nie brudzącego materiału. 2 29) Wózek do transportu materiałów sterylnych w koszach lub kontenerach (zamykany). - pojemność min. 6 koszy lub kontenerów o wielkości 1 jednostki wsadu, - zabezpieczenie przewożonego materiału przed czynnikami zewnętrznymi. - konstrukcja wykonana ze stali kwasoodpornej. - na długim boku wózka podwójne drzwi zawiasowe 270o z zatrzaskiem magnetycznym, zamykane na zamek, - 4 skrętne koła w tym 2 z blokadą, bieżnie kół oraz odbojniki wykonane z nie brudzącego materiału. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: sterylizator parowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis L. szt. Odpowiedź wykonawcy - szczegółowy opis Centralna Sterylizatornia - Pomieszczenie sterylizacji niskotemperaturowej (plazmowej) 1) Sterylizator plazmowy wg zał. nr 4 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis L. szt. Odpowiedź wykonawcy - szczegółowy opis Centralna Sterylizatornia - Pomieszczenie sterylizacji niskotemperaturowej (tlenkiem etylenu) 1) Utylizator tlenku etylenu - abator wg zał. nr 5 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Opis L. szt. Odpowiedź wykonawcy - szczegółowy opis Blok operacyjny - Pomieszczenie dezynfekcyjne 1) Myjnia ultradźwiękowa wg zał. nr 6 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.