eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzedaż biletów lotniczych na loty rejsowe i/lub czarterowe krajowe i zagraniczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31207

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: sprzedaż biletów lotniczych na loty rejsowe i/lub czarterowe krajowe i zagraniczne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, do kontaktów: Tomasz Leszkowicz, Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471 wew. 124, fax 022 8275471, e-mail: zamowienia@nifc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nifc.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.nifc.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Tomasz Kaliński, Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471 wew. 135, fax 022 8275471, e-mail: tkalinski@nifc.pl, www.nifc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471, fax 022 8275471, e-mail: nifc@nifc.pl, www.nifc.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Katarzyna Orzeł, Pl. Piłsudskiego 9, pok. nr 3, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471 wew. 122, fax 022 8275471, e-mail: nifc@nifc.pl, www.nifc.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa Instytucja Kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż biletów lotniczych na loty rejsowe i/lub czarterowe krajowe i zagraniczne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 20. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa i cały świat. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne rezerwowanie i sprzedaż biletów lotniczych na trasach krajowych, europejskich i pomiędzy poszczególnymi kontynentami, wraz z ich dostarczaniem do siedziby Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 9 w Warszawie) lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w terminach wskazywanych przez Zamawiającego, w okresie kolejnych 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: - rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej i biznes na trasach europejskich i reszty świata, a także w klasie przewoźników - tzw. Tanie Linie Lotnicze); - dostarczania biletów (dostawa uwzględniona w cenie usługi - biletu) do siedziby Zamawiającego w terminie wymaganym przez Zamawiającego, nie później niż 24 godziny przed planowanym wylotem, w godzinach wymaganych przez Zamawiającego [7 dni w tygodniu, w systemie dwudziestoczterogodzinnym], jednakże w wyjątkowych sytuacjach sposób dostawy może ulec skróceniu i być wymagany w innym terminie niż dni i godziny pracy Zamawiającego (dotyczy wylotu w rejsie lotniczym mającym początek w Polsce); w przypadku gdy podróż będzie rozpoczynać się w innym miejscu niż w Polsce, wymagane jest by bilet był dostępny w przedstawicielstwie biura podróży lub linii lotniczej lub w innym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w kraju wylotu w przypadku gdy będzie to umożliwiało wskazanemu przez Zamawiającego - odbiorcy biletu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający rozpoczęcie podróży odbiorcy lub jego przedstawiciela w wyznaczonym terminie; - przypominania o zbliżających się terminach zakupu biletów po dokonanych uprzednio rezerwacjach; - dostarczania (w sytuacjach nagłych) biletu/ów do siedziby Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 6 godzin; - oferowania zróżnicowanych wariantów połączeń z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków przelotu (np. cena, promocja, zniżki grupowe, obniżki z tytułu odpowiednio wcześniejszej rezerwacji, połączeń weekendowych lub świątecznych, czas podróży, długość trasy, jak najmniejsza ilość przesiadek, międzylądowań, bilety wirtualne - u przewoźników z kategorii Tanie Linie Lotnicze itp.); - zmiany/przepisania na bilecie nazwiska (wszelkich wymaganych danych) osoby/osób, na którą/e wystawiono rezerwacje/bilet/-y oraz ewentualnie rezygnacja z zaplanowanego przelotu zgodnie z zasadami przewoźnika, u którego wykupiono bilet lub/i dokonano rezerwacji; - zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy, z uwagi, iż Zamawiający będzie ewentualnie rezerwował przeloty/bilety również dla artystów (pojedynczych, jak i grup artystów); - posiadania co najmniej jednej placówki na ternie Warszawy realizującej sprzedaż biletów lotniczych; - dysponować stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.nifc.pl. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z pkt III.2 niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Oryginalny kod CPV: 62.20.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego Kod CPV wg słownika 2008: 60.42.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego Oryginalny kod CPV: 62.00.00.00 - Usługi transportu lotniczego Kod CPV wg słownika 2008: 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego Oryginalny kod CPV: 62.11.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.41.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163) dla usług. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium w przedmiotowym postępowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: ˇ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.); ˇ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; ˇ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ˇ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ˇ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ˇ przynależą do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA) lub posiadają autoryzację IATA; ˇ przynależą do Polskiej lub odpowiednio Regionalnej Izby Turystyki; ˇ potwierdzą, iż zrealizowali/realizują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Zamawiających), w tym potwierdzą, iż wykonali przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 80.000 zł brutto oraz przedłożą dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; ˇ potwierdzą, iż dysponują przynajmniej trzema osobami (z rozbudowaniem do czterech - ewentualne zastępstwa - zobowiązanie Wykonawcy załączone do oferty do dysponowania czwartą osobą, bez konieczności jej wskazywania w ofercie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym, wraz z ich doświadczeniem (wymagane doświadczenie przynajmniej jeden rok w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - dotyczy sprzedaży biletów/rezerwacji przewoźników stowarzyszonych w IATA); ˇ potwierdzą, iż nie zalegają z opłacaniem podatków lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności poprzez przedłożenie aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ˇ potwierdzą, iż nie zalegają z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, poprzez przedłożenie aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ˇ przedłożą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50% wartości ofertowej brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia warunek lub nie spełnia warunku). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˇ dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ˇ oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2006 r. Nr 164, poz.1163); ˇ dokument potwierdzający, iż przynależą do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA) lub posiadają autoryzację IATA; ˇ dokument potwierdzający, iż przynależą do Polskiej lub odpowiednio Regionalnej Izby Turystyki; ˇ potwierdzą, iż zrealizowali/realizują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Zamawiających), w tym potwierdzą, iż wykonali przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 80.000 zł brutto oraz przedłożą dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; ˇ przedłożą dokument, potwierdzający, iż posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zobowiązani są również posiadać takie ubezpieczenie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zakończenia obowiązywania (umowy) ubezpieczenia przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego lub w podczas jej obowiązywania niezbędne jest dostarczenie w trakcie realizacji umowy (kopii); ˇ potwierdzą, iż dysponują przynajmniej trzema osobami (z rozbudowaniem do czterech -ewentualne zastępstwa - zobowiązanie Wykonawcy załączone do oferty do dysponowania czwartą osobą, bez konieczności jej wskazywania w ofercie) - wykaz osób wg załącznika nr 6 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym, wraz z ich doświadczeniem (wymagane doświadczenie przynajmniej jeden rok w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - dotyczy sprzedaży biletów/rezerwacji przewoźników stowarzyszonych w IATA); ˇ przedłożą aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ˇ przedłożą aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1) przedłożą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50% wartości ofertowej brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 55 2. Stały upust za cenę każdego oferowanego biletu (%) 45 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:10, Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 czerwca 2007 r. do godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy Pl. Piłsudskiego 9, w sali konferencyjnej - pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.