eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Projekt budowlany i wykonawczy na remont ulicy Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od ul. Warszawskiej do ulicy Łęgowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Kalisz: Projekt budowlany i wykonawczy na remont ulicy Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od ul. Warszawskiej do ulicy Łęgowej.
Numer ogłoszenia: 311974 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154031 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i wykonawczy na remont ulicy Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od ul. Warszawskiej do ulicy Łęgowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z treścią Siwz - pkt. 4.2: 4.2. Zakres opracowania projektowego obejmuje w szczególności: 4.2.1. spisanie z Zamawiającym w terminie 3 tyg. od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania, 4.2.2. geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4.2.3. projekt budowlano - wykonawczy na remont ulicy w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów na posesje, zatok autobusowych, chodników z dostosowaniem dla ruchu rowerowego, uwzględniający ewentualne wzmocnienie konstrukcji jezdni, określone zgodnie z metodyką ujętą w Katalogu Wzmocnień i Remontów Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych (KWRNPP IBDIM - 2001) dla KR5, ewentualnie uzupełnienie istniejącego odwodnienia, oraz remont istniejących sygnalizacji świetlnych 4.2.4. projekt budowlano - wykonawczy modernizacji oświetlenia ulicznego - zgodnie z warunkami technicznymi, wydanymi przez Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. znak EOŚ 07/I/2014, 4.2.5. projekty budowlano - wykonawcze usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, 4.2.6. projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem projektowanej geometrii ulicy, które wymagają akceptacji Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu na etapie projektowym, 4.2.7. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4.2.8. informację do planu BIOZ, 4.2.9. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 4.2.10. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, 4.2.11. opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych (uzgodnieniu podlegają wszystkie projekty w zakresie wymienionego opracowania, za wyjątkiem projektu tymczasowej organizacji ruchu), 4.2.12. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana), 4.2.13. uzgodnienie projektów w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, 4.2.14. przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS), przedmiar i kosztorys należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, 4.2.15. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH), kosztorys należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, 4.2.16. uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku konieczności uzyskiwania pozwolenia na budowę), 4.2.17. przygotowanie wszystkich wymaganych załączników do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, lub uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 4.2.18. opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików: PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH), 4.2.19. mapa ewidencyjna z naniesionymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji wraz z wypisami z ewidencji gruntu dla działek stanowiących pas drogowy ulicy, działek zajętych pod inwestycję oraz wszystkich działek sąsiadujących z wyżej wymienionymi, 4.2.20. przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew lub krzewów wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (w tym: inwentaryzacją zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego ulicy i na terenie objętym opracowaniem wraz z oceną stanu zdrowotnego oraz ewentualnie projekt zagospodarowania ulicy zielenią), oraz uzyskanie decyzji - pozwolenia na wycinkę drzew lub krzewów. 4.3. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. 4.4. Podkład geodezyjny, niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 4.5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz przedmiotowym opracowaniem. 4.6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca. 4.7. Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej. 4.8. Projektant jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych. 4.9. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4.10. Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JK Projekt Renata Rystał - Chudy, ul. Błażeja 6G/21, 61-608 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107784,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244032,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.