eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie wraz z zapleczem oraz przebudowa segmentu Szkoły Podstawowej w celu poprawy warunków edukacji ogólnokształcącej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 31179 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Leżajsk: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie wraz z zapleczem oraz przebudowa segmentu Szkoły Podstawowej w celu poprawy warunków edukacji ogólnokształcącej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364747 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 54637700000, ul. ul. Opalińskiego  2, 37300   Leżajsk, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48, e-mail lezajsk@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminalezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie wraz z zapleczem oraz przebudowa segmentu Szkoły Podstawowej w celu poprawy warunków edukacji ogólnokształcącej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie wraz z zapleczem oraz przebudowę segmentu Szkoły Podstawowej w celu poprawy warunków edukacji ogólnokształcącej oraz dostawa wyposażenia. Zadanie podzielone zostało na dwie oddzielne części: 1) Część numer 1 - ,,Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie wraz z zapleczem oraz przebudowa segmentu Szkoły Podstawowej" Planowane prace w części 1 podzielono na dwa zakresy: Zakres I - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego, budowę budynku Sali gimnastycznej o wymiarach wewnętrznych12,03x24,42m wraz z zapleczem, wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, c.o. przebudowę istniejących sieci: gazowej, wodociągowej, energetycznej, budowy przyłączy: kanalizacji sanitarnej do projektowanej sieci, gazowego, budowy instalacji zewnętrznej ciepłowniczej i wymiany przyłącza wodociągowego oraz budowa dojazdów, chodników i miejsc parkingowych na działkach nr ew. 1265/4, 1126/16 w Biedaczowie. Powierzchnia nowej zabudowy wynosi 511,4m2 natomiast powierzchnia użytkowa 728,90m2. Projektowana kubatura budynku wynosi 3 269,00m3. Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe - roboty przygotowawcze i ziemne - roboty betonowe i murowe - konstrukcja i pokrycie dachu - stolarka okienna i drzwiowa - roboty wykończeniowe - dojścia, dojazdy, miejsca parkingowe - wyposażenie Sali gimnastycznej Roboty sanitarne: - budowa instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej - budowa instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej - przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej - przebudowa kotłowni gazowej - przebudowa odcinka sieci wodociągowej, budowa przyłącza wodociągowego oraz wykonanie hydrantu p.poż. - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - przebudowa sieci gazowej budowa przyłącza gazu średniego ciśnienia, przebudowa punktu redukcyjno - pomiarowego gazu Roboty elektryczne: - budowa rozdzielnic - budowa WLZ - budowa instalacji gniazd, wypustów 1-fazowych i 3-fazowych - budowa instalacji oświetlenia podstawowego, zewnętrznego i wentylatorów - budowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - budowa instalacji telefonicznej i sieci logicznych - budowa instalacji przyzywowej - budowa instalacji odgromowej i uziemiającej - budowa miejscowych szyn wyrównawczych - przebudowa linii elektroenergetycznej nN Zakres II - Przebudowa części istniejącej szkoły. Roboty budowlane obejmują przebudowę istniejącego budynku szkoły oraz przedszkola która ma na celu przystosowanie obiektu do obecnych przepisów przeciwpożarowych, higieniczno - sanitarnych, oraz BHP. Powierzchnia użytkowa przebudowywanej części wynosi 711,30m2 a kubatura 4 021m3. Przebudowa obejmuje: - poszerzenie i wykucie nowych otworów drzwiowych - rozbiórka przewidzianych do likwidacji ścianek działowych - budowa ścianek działowych murowanych - montaż ścianek działowych z systemowych prefabrykowanych ścianek sanitarnych - montaż i wymiana stolarki drzwiowej i okiennej - wykonanie przewodów wentylacyjnych w istniejących ścianach - budowa trzonów kominowych wentylacyjnych - przebudowa schodów zewnętrznych - wymiana warstw posadzkowych Roboty sanitarne: - przebudowa instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania Roboty elektryczne: - przeniesienie układu pomiarowego - budowę WG, WLZ, rozdzielnic RG, R1, RK - budowę instalacji gniazd, wypustów 1-fazowych, 3-fazowych - budowę gniazd 1-fazowych dedykowanych DATA - budowa instalacji oświetlenia podstawowego, zewnętrznego i wentylatorów - budowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - budowę instalacji detekcji gazu ziemnego - budowę instalacji telefonicznej i sieci logicznych - budowę instalacji przepięciowej - budowę instalacji odgromowej i uziemiającej - budowę miejscowych szyn wyrównawczych - demontaże Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Załącznik nr 8: Zestawienie wyposażenia dla części numer 1; 2) Załącznik nr 9: Harmonogram rzeczowo-finansowy dla części numer 1; 3) Załącznik nr 10: Przedmiary robót - część numer 1 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót- część numer 1. Dokumentacja projektowa- część numer 1. Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiary robót, zestawienie wyposażenia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wyposażenia zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 8 do siwz dla części numer 1. Wykonawca zobowiązany jest do oddania inwestycji w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym dostarczenie gaśnic wraz z montażem i prawidłowe oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz opracowanie planu ewakuacji). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: konstrukcje żelbetowe, roboty murowe, instalacje gazowe, instalacje elektryczne, instalacje WOD-KAN, roboty wykończeniowe. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych-www.uzp.gov.pl) . Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy na część numer 1 w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2) Część numer 2 - ,,Wyposażenie sportowe Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie" Wyposażenie sportowe wg załącznika nr 8 do siwz dla części numer 2, w tym: - piłkochwyty na ściany - przyrządy gimnastyczne - tenis stołowy - Unihokej - Sprzęt sportowy Szczegółowy zakres dostawy określa: Załącznik nr 8 : Zestawienie wyposażenia dla części numer 2. Określone w zestawieniu wyposażenia stanowiącym załącznik nr 8 do siwz typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wyposażenia zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 8 do siwz dla części numer 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45212200-8, 45262700-8, 45214100-1, 45332400-7, 45330000-9, 45232400-6, 45331100-7, 45331210-1, 45331000-6, 45333000-0, 45232140-5, 45231200-7, 45311000-0, 45315100-9, 45317000-2, 45231400-9, 37400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Rodzaj zamówienia na poszczególne części: Część numer 1 - roboty budowlane, Część numer 2 - dostawy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie wraz z zapleczem oraz przebudowa segmentu Szkoły Podstawowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2978317.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZRB "KOREM" KAZIMIERZ KOC SPÓŁKA JAWNA,  korem.zrb@interia.pl,  JEŻOWE 701,  37-430 ,  JEŻOWE,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2 838 789,19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2 838 789,19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2 845 305,89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Część numer 1 - obejmuje roboty budowlane

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wyposażenie sportowe Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Biedaczowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT75967.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PESMENPOL SP. Z O.O.,  sekretariat@pesmenpol.com.pl,  UL. J. SŁOWACKIEGO 75A,  32-400 ,  MYŚLENICE,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67 404,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67 404,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76 390,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Część numer 2 - obejmuje dostawy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.