eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej Banica przez wieś w km 0+700 w miejscowości Banica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31171

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Uście Gorlickie: odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej Banica przez wieś w km 0+700 w miejscowości Banica Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Uście Gorlickie, do kontaktów: Roman Długoń, Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 351 60 42, fax 018 351 60 41, e-mail: gmina@usciegorlickie. iap.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.usciegorlickie.iap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej Banica przez wieś w km 0+700 w miejscowości Banica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Banica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej w kierunku Zdynia w miejscowości Smerekowiec obejmująca swym zakresem: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - wykonanie mostu (zbrojenie, beton konstrukcyjny, konstrukcja stalowa, nawierzchnia) - roboty ubezpieczeniowe - podbudowa i nawierzchnia na dojazdach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wypełniony formularz ofertowy: aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykroczeniu na podstawie art. ustawy, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem podatków oraz składek; informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8; informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 9; wykaz minimum dwóch przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 350 tys. PLN brutto każde wraz z referencjami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane starannie; wykaz kadry technicznej i sprzętu wraz z kopiami uprawnień tych osób; informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczba personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; informacja z banku, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową; polisa, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa mostu żelbetonowego o długości całkowitej 16,40 m w świetle 14,00 m oraz szerokości całkowitej 4,40 m - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - wykonanie mostu (zbrojenie, beton konstrukcyjny, konstrukcja stalowa, nawierzchnia) - roboty ubezpieczeniowe - podbudowa i nawierzchnia na dojazdach 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) wykonają swoimi siłami co najmniej 51% wartości zamówienia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, g) zrealizowali minimum 2 przedsięwzięcia zakończone w okresie ostatnich 5 lat, o wartości minimum 350 000,00 PLN brutto każde, h) udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie wykonana na poddstawie załączonych do oferty dokumentów w postaci dla wymogów ekonomiczn - finansowych: - odpis rejestru gruntów, - odpis z rejestru działalności gospodarczej, - zaświadczenie z ZUS i Urzedu Skarbowego o nie zaleganiu w opałceniu składek, - zaświadczenie KRK, - informacja o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej gwarantującej wykonanie zadania w całości Dla wymogów technicznych: - wykaz realizaownych dwóch zadań o wartości minimum 350 000,00 PLN brutto każdy - wykaz sprzętu i kadry technicznej przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień tych osób Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykroczeniu na podstawie art. ustawy, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem podatków oraz składek; informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8; informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 9; wykaz minimum dwóch przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 350 tys. PLN brutto każde wraz z referencjami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane starannie; wykaz kadry technicznej i sprzętu wraz z kopiami uprawnień tych osób; informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczba personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; informacja z banku, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową; polisa, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; harmonogram robót; kosztorys ofertowy, zaakceptowny projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji i rękojmi 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usciegorlickie.iap.pl/gospodarka/ogloszeniaSIWZ. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Gminy lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy - budynek Nr 77 sala posiedzeń Rady Gminy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.