To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Tarnów: Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 31166 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 248845 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6316601, 6316612, fax 014 6316600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 8. Usługi wykonywane będą w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w części dydaktycznej budynku o łącznej powierzchni 3389 m2 w tym; - sale dydaktyczne i korytarze z posadzką gumolitową o pow. 2002 m2, - korytarze, klatki schodowe, sanitariaty z posadzką gresową o pow. 1387 m2. W zakres usług wchodzą: 1) Czynności wykonywane codzienne; - zamiatanie i mycie posadzek w salach dydaktycznych, korytarzach, klatkach schodowych, sanitariatach, - czyszczenie tablic dydaktycznych (około 36 szt.), ławek szkolnych (około 750 szt.), krzeseł (około 1440 szt.), drzwi, parapetów, poręczy, tabliczek informacyjnych, luster, - czyszczenie ścian w sanitariatach, salach i korytarzach (np. z zabrudzeń powstałych poprzez kopnięcie butem), - usuwanie gum do żucia z mebli, ścian i posadzek, - mycie i dezynfekcja sanitariatów (29 muszli klozetowych wraz z kabinami, 25 umywalek, 10 pisuarów), - uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego rolami o wymiarach 195 x 100 mm i ciężarze 0,5 kg (29 pojemników), - uzupełnianie mydła w płynie (10 pojemników o poj. 0,5 l), - uzupełnianie kostek zapachowych w toaletach (12 szt.) - usuwanie śmieci z koszy na śmieci o poj. 30 l wraz z wymianą worka (50 koszy), - usuwanie śmieci z grzejników i regulacja grzejników, - dokonywanie wpisów zauważonych usterek technicznych do książki usterek. 2) Czynności wykonywane okresowo w uzgodnieniu z zamawiającym; - mycie okien drewnianych skrzynkowych, podwójnych o łącznej powierzchni 1010 m2 trzy razy w roku (164 okna), - mycie okien dachowych drewnianych o łącznej powierzchni 62 m2 trzy razy w roku (68 okien), - pastowanie wykładzin gumolitowych o łącznej powierzchni 2002 m2 trzy razy w roku, Wykonawca wykona wyżej wymienione czynności przy użyciu własnych środków i ludzi. Sprzątanie rozpoczynać się będzie od godziny 18.00 od poniedziałku do piątku oraz od godz. 17.00 w soboty i niedziele. Od poniedziałku do piątku zajęcia odbywają studenci studiów dziennych, natomiast w soboty i niedziele studenci studiów niestacjonarnych, łącznie około 5000 studentów. W okresie od 15 lipca do 15 września z powodu przerwy wakacyjnej, a także w okresie Świąt Wielkanocnych i Świąt Bożego Narodzenia wykorzystanie budynku wynosi tylko 50%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65335,47 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG, Krzysztof Buszko, ul. Niska 5/2, 25-317 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65335.47
- Oferta z najniższą ceną: 65335.47 / oferta z najwyższą ceną: 153338,36
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup samochodu osobowego do egzaminowania w zakresie kategorii "B+E" prawa jazdy
- Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Kardiologii oraz remont kominów na dachach budynku B, C i H Szpitala Wojewódzkiego w Tarnowie
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w Żłobku 2
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.