eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › kredyt złotówkowy długoterminowy na wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetowych w kwocie 2.703.600,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łuków: kredyt złotówkowy długoterminowy na wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetowych w kwocie 2.703.600,00 PLN

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Łuków, do kontaktów: w sprawach merytorycznych: Kazimiera Matera, Barbara Leszczyńska, w sprawach formalnoprawnych: Sławomir Zdanowski, Wiesław Czajka, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982911, fax 025 7982911, e-mail: info@um.lukow.pl, www.lukow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Finansowy Specjalista ds. zamówień publicznych, w sprawach merytorycznych: Kazimiera Matera, Barbara Leszczyńska, w sprawach formalno prawnych: Sławomir Zdanowski, Wiesław Czajka, ul. Piłsudskiego 17, pok. nr 102, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7983001 do 3006 wew. 118, 134, 140, fax 025 7982911, www.lukow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Specjalista ds. zamówień publicznych, Sławomir Zdanowski, Wiesław Czajka, ul. Piłsudskiego 17, pok. nr 102, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7983001 do 3006 wew. 140, fax 025 7982911, www.lukow.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Łuków, Barbara Krasuska, ul. Piłsudskiego 17, pok. nr 109, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982911, fax 025 7982911, e-mail: info@um.lukow.pl, www.lukow.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kredyt złotówkowy długoterminowy na wydatki nie znajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetowych w kwocie 2.703.600,00 PLN 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt złotówkowy długoterminowy na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach budżetowych. 1) Kwota kredytu 2.703.600,00 PLN (słownie: dwa miliony siedemset trzy tysiące sześćset PLN). 2) Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2007 r. 3) Karencja spłat rat kapitałowych od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2005 r. 4) Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w całości nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. 5) Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała kwartalnie w terminach, określonych w załączniku do umowy w następujący sposób: a) 2006 r. kwota 758.000,00 zł. w równych ratach co kwartał na koniec każdego kwartału, b) 2007 r. kwota 1.809.000,00 zł. w równych ratach co kwartał na koniec każdego kwartału. c) 2008 r. kwota 136.000,00 zł. na koniec I kwartału. 6) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, określonych w załączniku do umowy. 7) Koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: a) prowizja przygotowawcza zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp) w wysokości nie przekraczającej 0,6 proc. kwoty kredytu. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą (Pp) w wysokości wyższej niż 0,6 proc. kwoty kredytu, będą odrzucone; b) oprocentowanie kredytu złotowego: będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik średniego oprocentowania depozytów międzybankowych - WIBOR 1M, powiększony lub pomniejszony o marżę "mz" wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). 8) Suma opłat i prowizji bankowych: suma opłat i prowizji bankowych Wo z tytułu wpłat kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych na konto banku - wykonawcy. 9) Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu akceptowaną przez zamawiającego jest weksel in blanco Gminy Miejskiej Łuków. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Łuków, reprezentowane przez Burmistrza Miasta Łuków z siedzibą: Urząd Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17, pok. nr 108. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy - banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1007 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.): - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty - wzór stanowi dodatek nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ, 3) upoważnienie osoby/osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - wzór stanowi dodatek nr 3 do SIWZ. Wymieniony dokument podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253 poz. 2532 z póź. zm.) i winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) kserokopię dowodu wniesienia wadium (z wyłączeniem przypadku wpłaty gotówką w kasie Urzędu), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem", 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty określone w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2004 r. Nr 71 poz. 645), 11) wzór umowy, zawierający wszystkie istotne dla zamawiającego postanowienia umowne wykazane w pkt 19 SIWZ. Jeśli wzór ten nie będzie uwzględniał przedmiotowych postanowień, bądź będzie z nimi sprzeczny, oferta zostanie odrzucona. Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez strony po rozstrzygnięciu przetargu w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i kwestii nie objętych ww. postanowieniami.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2005, godzina 13:30, Urząd Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17, sala 107 - I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.