Ogłoszenie z dnia 2005-06-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Andrychów: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do wysokości 6.037.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, do kontaktów: Anna Bloch - Główna Księgowa Małgorzata Kawaler - Księgowa, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16, e-mail: info@um.andrychow.pl, www.um.andrychow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do wysokości 6.037.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do wysokości 6.037.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych:Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach wraz z wyposażeniem - 2.400.000,00 PLN,Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Samorządowych w Zagórniku wraz z wyposażeniem - 2.500.000,00 PLN,Modernizacja budynku ul.Krakowska 146A - 1.007.000,00 PLN,Modernizacja budynku ul.Krakowska 107 - 130.000,00 PLN. Kredyt bedzie udzielony w transzach w II półroczu 2005r. Spłata kredytu nastąpi do 15.12.2010r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, 34-120 Andrychów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2010;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 9 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają rejestrację jako Bank zgodną z ustawą Prawo Bankowe 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.wykonają zamówienie w wymaganym terminie, 5.złożą ważną ofertę spełniającą wszystkie warunki postawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6.złożą wadium w wysokości 9.000,00 zł w terminie i miejscu wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejstru. Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS i podatkami w US. Sprawozdania finansowe za lata 2002, 2003, 2004r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: nie są wymagane. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: FFKZ340/46/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.08.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego (w kasie Urzędu)lub przekazem pocztowym w przypadku przesłania SIWZ pocztą. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.08.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Oferenci i komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.08.2005, godzina 11:00, Urząd Miejski w Andrychowie,Rynek 15, pok. nr 15.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego:Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach wraz z wyposażeniem. 3) Zakres lub wartość: 2.400.000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na finansowanie zadani inwestycyjnego:Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Samorządowych w Zagórniku wraz z wyposażeniem. 3) Zakres lub wartość: 2.500.000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego:Modernizacja budynku ul.Krakowska 146 A. 3) Zakres lub wartość: 1.007.000,00PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego:Modernizacja budynku ul.Krakowska 107. 3) Zakres lub wartość: 130.000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- Dostawa leków (powtórka) dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Dostawa warzyw i owoców dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Andrychowie"
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.