eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Wykonanie remontu dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na 6 odcinkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Węgrów: Wykonanie remontu dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na 6 odcinkach
Numer ogłoszenia: 310768 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie , ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na 6 odcinkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Droga powiatowa nr 4206W Sadowne - Kołodziąż ul. Kościuszki w m. Sadowne dł. 0,40 km (Wg. następującej technologii : Rozbiórka krawężników 15 x 30 - 280 mb , Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z BA 0/16 o grubości 4 cm - 3200 m2 , Ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm - 540 m) , Droga powiatowa nr 4202W Jasiorówka - Sadowne w m. Jasiorówka dł. 0,35 km (Wg. następującej technologii : Frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 3 cm - 110 m2 , Wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm warstwa ścieralna dla KR-1 - 1925 m2) , Droga powiatowa nr 4259W ul. Polna w Węgrowie dł. 0,20 km (Wg. następującej technologii : Frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 3 cm - 1400 m2 , Wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm warstwa ścieralna dla KR-1 - 1400 m2) , Droga powiatowa nr 4213W Baczki - Kamionna - Zgrzebichy w m. Zambrzyniec dł. 0,30 km (Wg. następującej technologii : Wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm warstwa ścieralna dla KR-1 - 1500 m2) , Droga powiatowa nr 4250W Oszczerze - Kopcie w m. Proszew dł. 0,25 km (Wg. następującej technologii : Wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm warstwa ścieralna dla KR-1 - 1250 m2) , Droga powiatowa nr 4245W Wierzbno - Walentów dł. 0,77 km (Wg. następującej technologii :Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/16 - 213,75 Mg , Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z BA 0/16 gr. 4 cm dla KR-1 - 3850 m2).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00PLN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100); 1.1. każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą. 1.2 brak wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy. 1.3 wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Powiatowym Banku Spółdzielczym Nr 38 9236 0008 0000 0231 2000 0030. Dowód przelewu należy dołączyć do oferty. 1.5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - sekretariat, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w.w. warunku oferent przedstawi wykaz robót budowlanych (min. 2) w zakresie co najmniej równym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, sprawny sprzęt do wykonania zadania tj. : walec ogumiony i walec stalowy , posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych z elektronicznym dozowaniem składników z możliwością wydruku dziennej produkcji betonu asfaltowego, zlokalizowana w odległości zapewniającej załadunek i rozładunek masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania , układarka do mas bitumicznych elektronicznie sterowana o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni , Laboratorium drogowe - Kompleksowa obsługa w zakresie badań laboratorium drogowego - wyposażenie zgodne z wymaganiami SST. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie uprawnienia : Kierownik budowy - posiadający doświadczenie jako kierownik robót min. 2 lata. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaakceptowany przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy - wzór umowy , Informacja o zatrudnieniu podwykonawców lub oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia własnymi siłami , Poprawnie sporządzony kosztorys ofertowy, zgodny z załączonym drukiem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku : Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego , Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy , Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wegrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie 07-100 Węgrów ul. Piłsudskiego 23 p. dz. technicznego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 09:55, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie ul. Piłsudskiego 23 p. dz. technicznego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.