eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Przebudowa drogi gminnej nr K 293565 Piwniczna-Zdrój,ul.Kościuszki na odcinku od km 0+048,46 do km 1+093,56- etap I realizowana w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych -Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Piwniczna-Zdrój: Przebudowa drogi gminnej nr K 293565 Piwniczna-Zdrój,ul.Kościuszki na odcinku od km 0+048,46 do km 1+093,56- etap I realizowana w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych -Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój
Numer ogłoszenia: 31075 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój , ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 0-18 4464043, faks 0-18 4464186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr K 293565 Piwniczna-Zdrój,ul.Kościuszki na odcinku od km 0+048,46 do km 1+093,56- etap I realizowana w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych -Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przebudowa odcinka drogi gminnej nr K 293565 ul.Kościuszki od km 0+048.46 do km 1+093.56 wraz z murem oporowym wzdłuż rzeki Poprad od km 0+666.26 do km 14+052.04 zgodnie z projektem opracowanym przez: - mgr inż. Robert Waniczek - F.U.H RENOWA Krzysztof Waniczek ul.Słoneczna 9, 34-440 Kluszkowce -branża drogowa i konstrukcyjna -mgr.inż.Zygmunt Pawlak DALES ul.B.Prusa 140 A 33-300 Nowy Sącz- instalacja oświetlenia ulicznego Zakres robót dotyczy przebudowy ul. Kościuszki polega na: -Przebudowie jezdni z betonu asfaltowego -Budowie chodników -Budowa prawostronnego pobocza, -Wyznaczenie miejsc postojowych -Przebudowie istniejących zjazdów, -Przebudowie kanalizacji deszczowej, -Przebudowie rowów, -Przebudowie przepustów wraz z betonowymi studniami monolitycznymi, -Budowie muru oporowego wzdłuż rzeki Poprad -Remoncie cokołu istniejącego muru oporowego wzdłuż rzeki Poprad, -Budowie umocnień skarpy z gabionów, -Umocnieniu skarp ażurowymi płytami betonowymi, -Montaż lamp oświetlenia ulicznego. Oznakowanie i zainstalowanie urządzeń bezpieczeństwa: poręcze ochronne, poręcze ochronne łańcuchowe,oznakowanie poziome(linie segregacyjne, linie na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych), pionowe znaki drogowe (znaki nakazu,zakazu,ostrzegawcze, informacyjne) Przebudowę odcinaka drogi gminnej należy wykonać zgodnie z Projektem opracowanym przez: -mgr inż. Robert Waniczek - F.U.H RENOWA Krzysztof Waniczek ul.S łoneczna 9, 34-440 Kluszkowce -branża drogowa i konstrukcyjna -mgr.inż.Zygmunt Pawlak DALES ul.B.Prusa 140 A 33-300 Nowy Sącz- instalacja oświetlenia ulicznego 2.2. Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót a po ich zakończeniu projekt stałej organizacji ruchu 2.3. Wykonawca przed podpisaniem umowy opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania wg tabeli 13. HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY REALIZACJI ZADANIA Elementy i rodzaje robót Koszt (z VAT w zł) Termin realizacji Odbudowa drogi( w tym: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne) Budowa chodników Budowa zatoki postojowej Przebudowa zjazdów Budowa kanalizacji deszczowej Budowa muru oporowego w)c rzeki Poprad Zabezpieczenie korpusu drogi budowlami siatkowo-kamiennymi Wykonanie przepustów Elementy bezpieczeństwa wraz z oznakowaniem drogi chodnika i trasy rowerowe Budowa oświetlenia Roboty wykończeniowe Ogółem: 2.4. Wykonawca przy wycenie robot powinien uwzględnić koszt zapewnienia płynność ruchu tak aby w sposób minimalny ograniczyć utrudnienia w ruch- droga odbudowywana jest ciągiem drogi gminnej stanowiącym dojazd do zabudowań mieszklnych jak również do producenta wody mineralnej PIWNICZANKA , budowy kompleksu rekreacyjnego basenów na Radwanowie itp. 2.5. Wykonawca opracowuje inwentaryzacje powykonawczą, 2.6. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca lokalizacji inwestycji, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót 2.8 Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.9 W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia , znaku towarowego, patentu lub pochodzenia służy jedynie do celów identyfikacyjnych, do określenia ich kompatybilności. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. w myśl art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produktu przez producenta urządzenia. 3.. Nazwy )kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na odbudowie jezdni z betonu asfaltowego, odbudowie chodników, odbudowie prawostronnego pobocza, odbudowie miejsc postojowych, odbudowie istniejących zjazdów,przebudowie kanalizacji deszczowej, przebudowie rowów, przebudowie przepustów wraz z betonowymi studniami monolitycznymi, odbudowie muru oporowego wzdłuż rzeki Poprad, remoncie cokołu istnejącego muru oporowego wzdłuż rzeki Poprad, budowie umocnień skarpy z gabionów, umocnienie skarp ażurowymi płytami betonowymi, przebudowie oświetlenia ulicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 160 000,00 zł słownie: słownie. sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w piwnicznej-zdroju BS Piwniczna 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001 z adnotacją wadium - Przebudowa drogi gminnej nr K 293565 Piwniczna-Zdrój,ul.Kościuszki na odcinku od km 0+048,46 do km 1+093,56- etap I 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-03-14, sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie)przebudowie)odbudowie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł brutto oraz co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie)przebudowie) odbudowie muru oporowego lub obiektów podobnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł brutto , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najwazniejszych robót, określajacych , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami budowlanymi) posiadającymi uprawnienie budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającymi uprawnienie budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie oraz posiadającymi uprawnienie budowlane w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokosci nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

B6) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wczeżniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.4) Wzór umowy A.5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień ) pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.6) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 Ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór załacznik nr 10 - ( Zamawiający informuje, że w związku ze zmianąprzepisów Ustawy wprowadzona została nowa przesłanka do wykluczenia. Zgodnie z treścią art.24 ust.2 pkt. 5 Ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, które należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U.Nr 50, poz.331, póż.zm.) złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba ze wykażą, że istniejące między nimi powaiązania nie prowadzą do zachowania uczciwej konkuręcji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia -załącznik nr 10 A.7) Inne dokumenty zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zgodnie z art.144 Prawo Zamówień Publicznych. 2.W związku z brzmieniem art.144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności: a) w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych b) zmiana terminów wykonania robót, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca 2) w zakresie zmniejszenie wynagrodzenia ,zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu robót, w zakresie terminów realizacji - jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych. 3) w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki VAT w zakresie przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20 pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.04.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizowana w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych -Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.