eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usługa ochrony budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą i włamaniem oraz zapewnienie bezpieczeństwa przebywających w budynku osób wraz z usługą ochrony i konwojowania wartości pieniężnych pobieranych lub przekazywanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Sosnowiec: Usługa ochrony budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą i włamaniem oraz zapewnienie bezpieczeństwa przebywających w budynku osób wraz z usługą ochrony i konwojowania wartości pieniężnych pobieranych lub przekazywanych do Banku obsługującego Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 310565 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sosnowcu , ul. 1 Maja 19, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2966266, faks 032 2966270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowiec.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą i włamaniem oraz zapewnienie bezpieczeństwa przebywających w budynku osób wraz z usługą ochrony i konwojowania wartości pieniężnych pobieranych lub przekazywanych do Banku obsługującego Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą i włamaniem oraz zapewnienie bezpieczeństwa przebywających w budynku osób wraz z usługą ochrony i konwojowania wartości pieniężnych pobieranych lub przekazywanych do Banku obsługującego Zamawiającego, CZĘŚĆ I Usługa ochrony budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. 1-go Maja 19 przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą i włamaniem oraz zapewnienie bezpieczeństwa przebywających w budynku osób, CZĘŚC II Usługa ochrony budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą i włamaniem oraz zapewnienie bezpieczeństwa przebywających w budynku osób, CZĘŚĆ III Usługa ochrony i konwojowania wartości pieniężnych pobieranych lub przekazywanych do Banku obsługującego Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla budynku o podobnych parametrach o wartości rocznej nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda. 2. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują po jednej osobie na zmianę, posiadającą nie krócej niż 1 rok, licencję I stopnia do ochrony osób i mienia. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia potwierdzone wymaganymi dokumentami. 4. Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 350 000 PLN. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 350 000 PLN. 6. Nie podlegają wykluczeniu z tytułu Art. 24 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (zwani na potrzeby niniejszej SIWZ uczestnikami konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt VIII ust. od 1 do 5 mogą spełnić łącznie a warunek, o którym mowa w pkt VIII ust. 6 musi spełniać każdy z uczestników konsorcjum. Ocena spełniania warunków Wykonawca nie spełniający warunków określonych w pkt VIII ust. od 1 do 5 na poziomie minimalnym lub warunku pkt VIII ust. 6 podlega wykluczeniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawcy winni dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, f) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem publicznym; g)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Uczestnicy konsorcjum dokumenty wymienione w pkt IX A) 1.lit. a), b), c), d) muszą złożyć wszyscy oddzielnie a oświadczenie wymienione w pkt IX A) 1.lit. e) łącznie (podpisane przez wszystkich Wykonawców lub pełnomocnika). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX A) 1.lit. a), c), d): 1) pkt IX A) lit. a), b) i d)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: 2) pkt IX A) lit.c) - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. , 4. Forma dokumentów: a) dokumenty wymienione pkt IX ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty, które wymieniono w pkt IX ust. 1 i ust. 3, nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa: 1. W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Forma dokumentów wymienionych w pkt IX B) ust.1: a) dokumenty należy złożyć w formie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. C. Zdolność techniczna: 1. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,o wartości rocznej nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda , z podaniem dat wykonania usługi jak i nazw odbiorców, jak w pkt VIII ust.1 oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie; (propozycję formy wykazu zawarto w zał. Nr 4 do SIWZ), b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; propozycję formy wykazu zawarto w zał. Nr 5 do SIWZ, c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt A), B), C) powinny być opracowane w taki sposób, aby potwierdzały spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowiec.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Oddział Gospodarczy Adres: ul. 1-go Maja 19, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy Oddział Gospodarczy Adres: ul. 1-go Maja 19, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.