eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony fizycznej budynku i posesji Biura Funduszu, monitoringu czynnego i konwojowania środków płatniczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Warszawa: Świadczenie usług ochrony fizycznej budynku i posesji Biura Funduszu, monitoringu czynnego i konwojowania środków płatniczych.
Numer ogłoszenia: 31055 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 257265 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, fax 022 5055275.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej budynku i posesji Biura Funduszu, monitoringu czynnego i konwojowania środków płatniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Całodobowa, stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia budynku i posesji przy al. Jana Pawła II 13 w Warszawie świadczona przez trzech pracowników ochrony, posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia, jednolicie umundurowanych stosownie do wypełnianych zadań, posiadających imienne identyfikatory i wyposażonych w środki ochronne, w dni powszednie, soboty, niedziele i święta, obejmująca również monitoring bierny sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Biura Funduszu, wg wyszczególnienia: a) 2 pracowników ochrony całodobowo, b) 1 pracownik ochrony w godzinach 7:00-17:00 w Recepcji budynku, prowadzący również rejestr ewidencji osób wchodzących do siedziby Zamawiającego, wydający przepustki jednorazowe i identyfikatory w dni pracy Zamawiającego, 2 Całodobowy monitoring czynny sygnałów lokalnego systemu alarmowego zapewniający gotowość podjęcia interwencji w sytuacjach zagrożenia (napadu bądź rabunku) przez uzbrojoną zmotoryzowaną załogę na każdy sygnał emitowany przez monitorowany system. 3 Konwojowanie środków płatniczych poniżej 1 jednostki obliczeniowej z siedziby Zamawiającego do wyznaczonego przez Zamawiającego banku i z powrotem. Zamawiający informuje, że szacunkowa ilość konwojów w skali roku wynosi 17 (około 34 godz.). 4. W celu potwierdzenia realizacji nałożonych na Wykonawcę obowiązków, zapisanych w projekcie umowy - Zał. nr 4 do Specyfikacji, zamontuje on (na własny koszt) na każdym piętrze budynku (łącznie 12 punktów) elektroniczny system wymuszający i rejestrujący obchody obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 424659 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia BASMA SECURITY Sp. J.Adam Mianecki i Maciej Wyszkowski, al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 424659
  • Oferta z najniższą ceną: 424659 / oferta z najwyższą ceną: 424659
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.