eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątniki Górne › Modernizacja remizy strażackiej OSP Świątniki Górne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Ogłoszenie nr 310512 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.

Świątniki Górne: Modernizacja remizy strażackiej OSP Świątniki Górne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30157-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątniki Górne, krajowy numer identyfikacyjny 35155549900000, ul. ul. Bruchnalskiego  36, 32040   Świątniki Górne, państwo , woj. małopolskie, tel. 122 704 030, faks 12 270 40 96, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.swiatniki-gorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja remizy strażackiej OSP Świątniki Górne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RL.042.4.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: "Modernizacja remizy strażackiej OSP Świątniki Górne". 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Przedmiarem robót - stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, b) Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi i technologicznymi, standardami bezpieczeństwa ppoż. i bhp, c) Przepisami prawa, w tym budowlanego i ochrony środowiska, d) Poleceniami Zamawiającego, e) Pozostałą dokumentacją przetargową. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w budynku remizy OSP w Świątnikach Górnych przy ul. K. Bruchnalskiego 4, 32-040 Świątniki Górne: 4. Zakres robót obejmuje m.in.: - Remont zaplecza socjalnego, klatki schodowej - wykonanie tynków, malowanie ścian, nowe okładziny podłogowe, nowe drzwi wewnętrzne, montaż krat okiennych; - Roboty instalacyjne w pomieszczeniach socjalnych - częściowe wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z zamontowaniem grzejników i wymianą starych grzejników na nowe (razem 11 szt.), wykonanie instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej. 5. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 4 do dokumentacji przetargowej. 6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z przyjętym standardem; b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania; c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń gwarantujących należyte wykonanie zadania; d) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, protokołów sprawdzeń, itp.; e) wykonanie zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia w terminie do 14.10.2016 r. f) miejsce odwozu materiałów z demontażu Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 7. Zamawiający udzielając robót uzupełniających będzie wymagał utrzymania cen jednostkowych nie wyższych aniżeli ceny jednostkowe na poszczególne roboty z przetargu podstawowego. 8. W zakres robót wchodzą również inne roboty budowlane związane z podstawowymi wymienionymi powyżej. Dokładny zakres robót do wykonania przedstawia przedmiar robót stanowiący zał. nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (np. materiałów, urządzeń), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji technicznej. Materiały równoważne muszą być wymienione w ofercie z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedsięwzięcia, dostawy niektórych materiałów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub ograniczenia zadań planowanych do wykonania, wydłużenia okresu realizacji stosownie do posiadanych przez niego środków finansowych albo podziału przedsięwzięcia lub zadań na etapy. Z tytułu ograniczenia zakresu umowy lub zmiany terminu wykonania, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze od Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli zamówień których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. 1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT64878.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "Sikora" Wojciech Sikora,  zrb.sikora@interia.pl,  os. Niwa 103a,  34-400,  Nowy Targ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74903.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74903.36Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83874.23
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.