eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Zakup i dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Ostrzeszów: Zakup i dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 310502 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie , Aleja Wolności 4, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 5032231, faks 062 5032280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy. Szczegółowy wykaz przewidywanych do zakupu dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy zawiera Załącznik nr 4a lub/ i 4b do SIWZ. Podane ilości w Załączniku nr 4 są zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy (plus, minus 20%). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku ( Dz. U. nr 93 z 2004r, poz. 896 z późn. zm.) tj.; - wpis do rejestru wyrobów medycznych oraz świadectwo CE, świadectwo jakości ISO lub inne świadectwa potwierdzające spełnianie norm jakości. - wymaga się aby nici chirurgiczne pakowane w podwójnie, sterylnie, szczelnie zamkniętych saszetkach. Wymaga się aby na saszetce widniał opis rodzaju nici oraz były przedstawione w sposób graficzny parametry igły. Wymaga się aby w każdym opakowaniu zbiorczym była dostarczona instrukcja użytkowania w języku polskim, przy każdej dostawie. Oferent jest zobowiązany do dostarczenia katalogów, ulotek przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji spełnienia parametrów w Załączniku nr 4a lub/i 4b, na żądanie zamawiającego. Wymaga się aby, siatki przepuklinowe były siatki niewchłanialne, obojętne, porowate, utkane z jednonitkowych włókien polimeru polipropylenowego z dwukierunkową elastycznością, monofilamentowe, sterylne, przybliżona grubość 0,57mm, o wysokiej wytrzymałości na rozerwania i rozciąganie służące do zaopatrywania przepuklin pachwinowych metodą Rutkow, składające się z siatki o kształcie stożkowym i jednej siatki płaskiej w zestawie. Termin ważności dostarczanych nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych winien wynosić minimum 12 miesięcy. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Załączniku nr 4a lub /i 4b . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i asortymentu w zależności od aktualnych potrzeb zakładu...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza w okresie 24 miesięcy udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia - ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4, 33.18.41.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że każdy oferowany wyrób medyczny posiada atest, świadectwo jakości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Deklaracja zgodności CE lub Zgłoszenie do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.), a na każde żądanie Zamawiającego zostanie dostarczony dokument potwierdzający prawdziwość tego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizacje przynajmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat odpowiadającej wartości składanej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia, że firma posiada potencjał techniczny i osoby zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty wartości składanej w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że każdy oferowany wyrób medyczny posiada atest, świadectwo jakości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Deklaracja zgodności CE lub Zgłoszenie do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.), a na każde żądanie Zamawiającego zostanie dostarczony dokument potwierdzający prawdziwość tego oświadczenia - Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. - opisy, katalogi potwierdzające parametry oferowanych wyrobów z zaznaczonymi oferowanymi produktami w celu możliwości zapoznania się z ich walorami.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załączenia wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/index.php?pid=341
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Aleja Wolności 4 63-500 Ostrzeszów tel. (62) 50-32 236, fax (62) 50-32 280 e-mail: zzozostrz.jakosc@op.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 11:30, miejsce: ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Aleja Wolności 4 63-500 Ostrzeszów Budynek Administracji Sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici chiryrgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku ( Dz. U. nr 93 z 2004r, poz. 896 z późn. zm.) tj.; - wpis do rejestru wyrobów medycznych oraz świadectwo CE, świadectwo jakości ISO lub inne świadectwa potwierdzające spełnianie norm jakości. - wymaga się aby nici chirurgiczne pakowane sterylnie, szczelnie zamkniętych saszetkach. Wymaga się aby na saszetce widniał opis rodzaju nici oraz były przedstawione w sposób graficzny parametry igły. Wymaga się aby w każdym opakowaniu zbiorczym była dostarczona instrukcja użytkowania w języku polskim, przy każdej dostawie. Zamawiający nie dopuszcza rozbijania, wyłączania i zmian w obrębie danego zadania. W przypadku, gdy asortyment przedmiotu zamówienia w ofercie jest niezgodny z asortymentem określonym w specyfikacji lub, gdy w pakiecie zadania częściowego zabraknie nawet jednej pozycji - oferta zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy , jako niezgodna ze specyfikacją. Oferta musi zawierać wszystkie pozycje w danym pakiecie zadania częściowego. W przypadku braku choćby 1 pozycji w danym pakiecie oferta ta zostanie odrzucona.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymaga się aby, siatki przepuklinowe były siatki niewchłanialne, obojętne, porowate, utkane z jednonitkowych włókien polimeru polipropylenowego z dwukierunkową elastycznością, monofilamentowe, sterylne, przybliżona grubość 0,57mm, o wysokiej wytrzymałości na rozerwania i rozciąganie służące do zaopatrywania przepuklin pachwinowych metodą Rutkow, składające się z siatki o kształcie stożkowym i jednej siatki płaskiej w zestawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.