eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › przebudowa pomieszczeń Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - Izba Przyjęć - I etap



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31049

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzeg: przebudowa pomieszczeń Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - Izba Przyjęć - I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Brzegu, do kontaktów: przedmiot: Joanna Pustelnik (077)4164489, procedury przetargowe:Aleksandra Wołek (077)4052535, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4052500, fax 077 4166945, e-mail: przetargi@brzeg-powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.brzeg-powiat.pl, Biuletyn Informacji Publicznej: powiat.brzeski.opolski.sisco.info Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - Izba Przyjęć - I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-300 Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie parteru istniejącego budynku łóżkowego dla potrzeb działu przyjęć, tj. Izby Przyjęć, a docelowo Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9a-9f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Prace należy wykonywać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe zalecenia i wymagania Zamawiającego : Wszystkie wyroby ( materiały, urządzenia itp.) przedmiotowego zamówienia powinny spełniać następujące warunki: posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, świadectwa jakości, atesty, aprobaty techniczne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Złożona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać: 1/ Oryginał lub kopię wpłaconego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2/ Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - zał. nr \0\ 3/ Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy : - aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego, w przypadku spółek prawa handlowego, lub - aktualny wpis do rejestru przedsiębiorstw, w przypadku przedsiębiorstw państwowych, lub - aktualny wypis z rejestru działalności gospodarczej, w przypadku spółek cywilnych i osób fizycznych, ( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ), 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty.( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ), 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ), 6/ Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) - zał. nr 1. 7/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 8/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 9/ Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst. jedn. Dz.U. 2006 nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) - zał. nr 2. 10/ Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jestkrótszy - w tym okresie, podobnych z rodzaju i rozmiaru do przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia - zał. nr 3 wraz z referencjami od poprzednich zamawiających, potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 11/ Informacja o realizacjach w toku - zał. nr 4. 12/ Wykaz podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem i zakres powierzonych im części zamówienia - zał. nr 5. 13/ Oświadczenie finansowe poparte bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za rok 2006 r., a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacją określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, wraz z informacją banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy - zał. nr 6. 14/ Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi do niego zastrzeżeń - zał. nr 7. 15/ Imienne pełnomocnitwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wymieniona osoba(y) nie została(y) wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze. 16/ Kosztorys ofertowy wyliczony na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiaru robót i wizji lokalnej przeprowadzonej na terenie obiektu 17/ Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 110

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr109 poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium ! Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie na konto Starostwa Powiatowego w Brzegu, tj. Bank Spółdzielczy Grodków - Łosiów z siedzibą w Grodkowie Nr 76 8870 0005 2001 0030 2668 0004 z dopiskiem: Wadium na zadanie pn. \Przebudowa pomieszczeń Brzeskiego Centrum Medycznego-Izba Przyjęć - I etap. W przypadku wniesienia wadium w formie b), c), d), e) (podanych powyżej) należy do oferty dołączyć wyłącznie oryginał dokumentu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawca w swoim pakiecie prac wykonanych w okresie 5 lat ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to w okresie prowadzenia działalności) musi mieć zrealizowaną co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. zaakceptują projekt umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informację zawartą w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać: 1/ Oryginał lub kopię wpłaconego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2/ Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - zał. nr \0\ 3/ Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy : - aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego, w przypadku spółek prawa handlowego, lub - aktualny wpis do rejestru przedsiębiorstw, w przypadku przedsiębiorstw państwowych, lub - aktualny wypis z rejestru działalności gospodarczej, w przypadku spółek cywilnych i osób fizycznych, ( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ), 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty.( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ), 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ), 6/ Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) - zał. nr 1. 7/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 8/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 9/ Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst. jedn. Dz.U. 2006 nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) - zał. nr 2. 10/ Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych z rodzaju i rozmiaru do przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia - zał. nr 3 wraz z referencjami od poprzednich zamawiających, potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 11/ Informacja o realizacjach w toku - zał. nr 4. 12/ Wykaz podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem i zakres powierzonych im części zamówienia - zał. nr 5. 13/ Oświadczenie finansowe poparte bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za rok 2006 r., a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacją określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, wraz z informacją banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy - zał. nr 6 14/ Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi do niego zastrzeżeń - zał. nr 7. 15/ Imienne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wymieniona osoba(y) nie została(y) wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze. 16/ Kosztorys ofertowy wyliczony na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiaru robót i wizji lokalnej przeprowadzonej na terenie obiektu 17/ Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena -koszt wykonania zamówienia 80 2. gwarancja 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.brzeski.opolski.sisco.info. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 10:10, Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, III piętro, pok. nr 402.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.