eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Bralinie - VIII etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31048

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bralin: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Bralinie - VIII etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bralin, do kontaktów: Artur Wójcik, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, fax (062) 7811202, e-mail: gmina@bralin.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bralin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, Artur Wójcik, 63-640 Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78-112-29, fax 0-62 78-112-02, e-mail: artur.wojcik@bralin.pl, www.bralin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Bralinie - VIII etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bralin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kolektory grawitacyjne sanitarne i deszczowe PCV fi 200-400mm L=2,7km, przykanaliki PCV sanitarne i deszczowe L=0,4km wraz ze studzienkami przyłączeniowymi, przepompownia ścieków, rurociąg tłoczny PE DN 90mm, wymiana gruntu, odtworzenie chodników, odtworzenie nawierzchni drogowych, inne roboty i czynności pomocnicze, montaż piaskowników i separatorów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy obmiar zakresu rzeczowego robót budowlanych ujęty jest w przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - 18.000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163, z późniejszymi zmianami) oraz warunki dodatkowe: 1. W ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca zrealizowali z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia (przy czym jedno z nich conajmniej w ciągu ostatnich 3 lat) o podobnym charakterze (odpowiadające swoim rodzajem, zakresem złożoności i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia). Długość kanalizacji wykonana w tych zadaniach wynosi łącznie conajmniej 2000 mb, w tym conajmniej 80 szt. przykanalików (łącznie w obu zadaniach). Wymagane jest jednoznaczne potwierdzenie zrealizowanego zakresu wynikające z załączonych dokumentów. 2. Obroty (łącznie z ostatnich trzech lat) w zakresie robót budowlano-montażowych wyniosły co najmniej 3,0 mln zł. 3. Dysponują aktywami płynnymi lub zdolność kredytową, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu, w wys. nie mniejszej niż 300 tys.zł 4. Kierownik budowy musi dysponować trzyletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości w charakterze kierownika budowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty, wymagalnych dokumentów - jak wskazano w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje dokument rejestracyjny każdego ze wspólników spółki. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych branży sanitarnej osoby typowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Załączyć aktualny dokument potwierdzający przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga. Jeżeli osoba ta nie jest zatrudniona u wykonawcy należy dołączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie typowanej osoby na objęcie funkcji kierownika budowy. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. (np. referencje, listy polecające, inne dokumenty) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat. (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (w tym dotychczasowych doświadczeń zawodowych przy realizacji podobnych zamówień) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). Z dokumentu winno wynikać, że obroty łącznie z ostatnich trzech lat w zakresie robót budowlano - montażowych wyniosły conajmniej 3,00 mln zł. Informację banku lub SKOK-u, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającej dostęp do środków (aktywa płynne lub zapewniony kredyt) w wys. co najmniej 300 tys. zł (które mogą być wpłacone w ramach kontraktu) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Szczegóły - Zgodnie z załącznikiem nr 5 S.I.W.Z.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bralin.pl. Opłata: 90 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania specyfikacji w formie papierowej w Urzędzie Gminy w Bralinie płatność w tut. kasie Urzędu Gminy, przy przesyłce (doliczony zostanie koszt wysyłki) płatność na konto Urzędu Gminy w Bralinie - Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie Oddział w Bralinie nr konta 92 8413 0000 0300 0303 2000 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 12:30, Urząd Gminy w Bralinie, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przewiduje się złożenie wniosku o finansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.