eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przylep › Dostawa urządzeń radiowych do samolotów i szybowców dla Aeroklubu Ziemi Lubuskiej przy ul. Skokowej 18 w Przylepie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Przylep: Dostawa urządzeń radiowych do samolotów i szybowców dla Aeroklubu Ziemi Lubuskiej przy ul. Skokowej 18 w Przylepie
Numer ogłoszenia: 310423 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Aeroklub Ziemi Lubuskiej , ul. Skokowa 18, 66-015 Przylep, woj. lubuskie, tel. (068) 321 30 10, faks (068) 321 30 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.azl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Aeroklub.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń radiowych do samolotów i szybowców dla Aeroklubu Ziemi Lubuskiej przy ul. Skokowej 18 w Przylepie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń radiowych do samolotów i szybowców dla Aeroklubu Ziemi Lubuskiej przy ul. Skokowej 18 w Przylepie poprzez realizację następujących zadań: 1.1. Zadanie I- dostawa radia szybowcowego i radiostacji naziemnej; 1.2. Zadanie II - dostawa radiostacji samolotowej i transpondera samolotowego do zabudowy stałej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu spełniającego wymagania zawarte w SIWZ. 2. Zakres zamówienia : 2.1. Zadanie I : a) Radio szybowcowe - 8 szt: 1. średnica okrągłego otworu w tablicy przyrządów- fi 57mm; 2. przeznaczenie pod zabudowę stałą; 3. odstęp międzykanałowy 8,33 kHz; 4. minimum 99 pamięci częstotliwości; 5. możliwość podsłuchu dwóch częstotliwości ; 6. Wykonawca załączy do oferty certyfikat ( EASA) Europejskiej Lotniczej Agencji Bezpieczeństwa umożliwiający dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami stawianymi w SIWZ; b) Radiostacja naziemna- 1 szt: 1. średnica zainstalowana w przenośnej obudowie; 2. średnica okrągłego otworu w tablicy przyrządów - fi 57 mm; 3. odstęp miedzykanałowy 8,33 kHz; 4. minimum 99 pamięci częstotliwości ; 5. możliwość podsłuchu dwóch częstotliwości; 6. obudowa aluminiowa; 7. zestaw kompletny z mikrofonem, ładowarką i anteną 8. Wykonawca załączy do oferty certyfikat ( EASA) Europejskiej Lotniczej Agencji Bezpieczeństwa umożliwiający dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami stawianymi w SIWZ. 2.2. Zadanie II : a) Radiostacja samolotowa do zabudowy stałej - 5 szt: 1. waga do 1 kg 2. wysokość do 4,5 cm 3. szerokość do 16 cm 4. długość do 29 cm 5. min. dwa wejścia interkomu dla systemu uruchamianego głosem 6. wyświetlacz ciekłokrystaliczny 7. brak konieczności montażu baterii podtrzymującej pamięć 8. zakres częstotliwości 118 do 136,975 MHz, 9. możliwość ustawienia częstotliwości aktywnej / zapasowej, 10. regulacja siły głosu, 11. wskaźnik nadawania, 12. podświetlane przyciski, 13. automatyczna regulacja jaskrawości wyświetlacza, 14. wewnętrzna pamięć częstotliwości z możliwością wywołania : - min 8 częstotliwości wcześniej zdefiniowanych, - min 8 częstotliwości ostatnio używanych, 15. monitorowanie częstotliwości 16. możliwość współpracy z odbiornikiem GPS, 17. blokada nadawania / mikrofonu po upływie określonego czasu b) Transponder samolotowy do zabudowy stałej - 2 szt: 1. posiada mode A/C i S 2. waga do 2 kg 3. wysokość do 4,5 cm 4. szerokość do 16 cm 5. długość do 29 cm 6. wyświetlacz ciekłokrystaliczny 7. wybór częstotliwości przyciskami numerycznymi 8. podświetlane przyciski 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia , do siedziby Zamawiającego przy ul. Skokowej 10 w Przylepie, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego daty i godziny dostawy. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego lub od daty potwierdzenia usunięcia wad oraz rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty (opis) umożliwiające dokonanie oceny zgodności oferowanych wyrobów z wymaganiami stawianymi w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.30 - Stacje radiowe 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.5) SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2.1.a) 6 i 3.2.1 b) 8 SIWZ; 7) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 5A ( zadanie I) i/lub Nr 5B ( zadanie II) do SIWZ; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 2. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) i 6.1.6) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 6. UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1) do 6.1.6) SIWZ Wykonawca składa w jednym egzemplarzu. Natomiast dokumenty wymienione w pkt. 6.1.7) SIWZ Wykonawca załącza w formie i ilości odpowiadającej zadaniom, na które składa ofertę ( dla jednego lub dwóch zadań)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.azl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aeroklub Ziemi Lubuskiej , ul. Skokowa 18, 66-015 Przylep Faks nr : 068 321 30 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Aeroklub Ziemi Lubuskiej ,ul. Skokowa 18, 66-015 Przylep, pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa radia szybowcowego i radiostacji naziemnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie I : a) Radio szybowcowe - 8 szt: 1. średnica okrągłego otworu w tablicy przyrządów- fi 57mm; 2. przeznaczenie pod zabudowę stałą; 3. odstęp międzykanałowy 8,33 kHz; 4. minimum 99 pamięci częstotliwości; 5. możliwość podsłuchu dwóch częstotliwości ; 6. Wykonawca załączy do oferty certyfikat ( EASA) Europejskiej Lotniczej Agencji Bezpieczeństwa umożliwiający dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami stawianymi w SIWZ; b) Radiostacja naziemna- 1 szt: 1. średnica zainstalowana w przenośnej obudowie; 2. średnica okrągłego otworu w tablicy przyrządów - fi 57 mm; 3. odstęp miedzykanałowy 8,33 kHz; 4. minimum 99 pamięci częstotliwości ; 5. możliwość podsłuchu dwóch częstotliwości; 6. obudowa aluminiowa; 7. zestaw kompletny z mikrofonem, ładowarką i anteną 8. Wykonawca załączy do oferty certyfikat ( EASA) Europejskiej Lotniczej Agencji Bezpieczeństwa umożliwiający dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami stawianymi w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia , do siedziby Zamawiającego przy ul. Skokowej 10 w Przylepie, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego daty i godziny dostawy. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego lub od daty potwierdzenia usunięcia wad oraz rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty (opis) umożliwiające dokonanie oceny zgodności oferowanych wyrobów z wymaganiami stawianymi w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.30-7, 32.34.42.10-1, 32.34.42.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa radiostacji samolotowej i transpondera samolotowego do zabudowy stałej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zadanie II : a) Radiostacja samolotowa do zabudowy stałej - 5 szt: 1. waga do 1 kg 2. wysokość do 4,5 cm 3. szerokość do 16 cm 4. długość do 29 cm 5. min. dwa wejścia interkomu dla systemu uruchamianego głosem 6. wyświetlacz ciekłokrystaliczny 7. brak konieczności montażu baterii podtrzymującej pamięć 8. zakres częstotliwości 118 do 136,975 MHz, 9. możliwość ustawienia częstotliwości aktywnej / zapasowej, 10. regulacja siły głosu, 11. wskaźnik nadawania, 12. podświetlane przyciski, 13. automatyczna regulacja jaskrawości wyświetlacza, 14. wewnętrzna pamięć częstotliwości z możliwością wywołania : - min 8 częstotliwości wcześniej zdefiniowanych, - min 8 częstotliwości ostatnio używanych, 15. monitorowanie częstotliwości 16. możliwość współpracy z odbiornikiem GPS, 17. blokada nadawania / mikrofonu po upływie określonego czasu b) Transponder samolotowy do zabudowy stałej - 2 szt: 1. posiada mode A/C i S 2. waga do 2 kg 3. wysokość do 4,5 cm 4. szerokość do 16 cm 5. długość do 29 cm 6. wyświetlacz ciekłokrystaliczny 7. wybór częstotliwości przyciskami numerycznymi 8. podświetlane przyciski 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia , do siedziby Zamawiającego przy ul. Skokowej 10 w Przylepie, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego daty i godziny dostawy. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego lub od daty potwierdzenia usunięcia wad oraz rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty (opis) umożliwiające dokonanie oceny zgodności oferowanych wyrobów z wymaganiami stawianymi w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.30-7, 32.34.42.10-1, 32.34.42.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.