eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Doposażenie w sprzęt dydaktyczny pracowni kształcenia umiejętności zawodowych Katedry Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Słupsk: Doposażenie w sprzęt dydaktyczny pracowni kształcenia umiejętności zawodowych Katedry Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 310418 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8405327, faks 059 8405475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie w sprzęt dydaktyczny pracowni kształcenia umiejętności zawodowych Katedry Nauk o Zdrowiu Akademii Pomorskiej w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt dydaktyczny: do badania fizykalnego, fantomy, łożko porodowe, sprzęt do rehabilitacji i odnowy biologicznej, sprzęt do symulacji zabiegów medycznych, sprzęt do immunohistochemii, autoklaw, system uzdatniania wody, chłodxziarki, notebooki, oprogramowanie, sprzęt multimedialny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, - w przypadku wystąpienia siły wyższej ( tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę jej zakresu, - w przypadku opóźnienia w otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń w budynku. - w przypadku działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowego wykonania zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Pomorska w Słupsku, Sekcja Inwestycyjno-Gospodarcza, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, Kancelaria Ogólna, p nr 35, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków programu Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki umowa nr 34/SP-EFS/ZZP-01/09/2/1885/1061 z 23.10.2009 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do badania fizykalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 otoskopy światłowodowe, 3 oftalmoskopy, stroiki laryngologiczne ( 7 sztuk plus 1 zestaw), elektroniczna tablica okulistyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzetu dydaktycznego do Pracowni Pielęgniarstwa Klinicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłady jednorazowe, ssak, inhalator tłokowy, 2 statywy medyczne, 2 stojaki na kroplówki, 10 stoperów elektronicznych, 5 pulsoksymetrów na palec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fantomów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 fantomy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.20.00-7, 35.11.21.00-3, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa łożka porodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 łóżko porodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu do rehabilitacji i odnowy biologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesło rehabilitacyjne, uchwyt wannowy, podpora wannowa 2 szt, materac rehabilitacyjny 5 szt, laska rehabilitacyjna, 2 kule pachowe, 2 kule łokciowe, klin przeciwobrzekowy, balkonik, pedoskop, wózek sprzętowykostki do rehabilitacji, kijki do nordic walking 5 par, poduszka sensomotoryczna, rećzny dynamometr, przyrząd do badania czucia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.10-0, 39.29.54.00-0, 39.14.31.12-4, 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu do symulacji zabiegów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 modeli do zabiegów, 6 treningowych igieł doszpikowych, deska ortopedyczna, zestaw do segregacji, zestaw masek krtaniowych, 6 kołnierzy ortopedycznych, elektrody do defibrylatora, zestaw resuscytatorów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.20.00-7, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu do immunohistochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipety, końcówki do pipet, statyw, wirówka laboratoryjna, rotory, adaptery do próbówek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa autoklawu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 autoklaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa systemu uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 system uzdatniania wody ze zbiornikiem 40 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wyposazenia do Pracowni Mikrobiologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 palniki, 4 naboje do zaworów, ezy bakteriologiczne, uchwyty do ez, szkiełka podstawowe, odczynniki, gotowe podłoża, pałeczki do wymazów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5, 42.67.11.00-1, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa chłodziarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 chłodziarko-zamrażarka, 1 chłodziarka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa notebooków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 notebooki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet biurowy licencja na 18 stanowisk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 projektory, 4 ekrany, 5 uchwytów sufitowych do projektora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.