eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Poprawa stanu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1434L w m. Baranów. ETAP I od km 0+000,00 do km 0+500,00.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Puławy: Poprawa stanu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1434L w m. Baranów. ETAP I od km 0+000,00 do km 0+500,00.
Numer ogłoszenia: 310380 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278912 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884160, faks 081 8880388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu nawierzchni drogi powiatowej Nr 1434L w m. Baranów. ETAP I od km 0+000,00 do km 0+500,00..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem remontu drogi powiatowej w m. Baranów, ul. Błotna. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni asfaltowej jezdni i związany jest ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, która wymaga pilnych robót remontowych. Na rozpatrywanym odcinku jezdnia asfaltowa posiada przekrój uliczny o szerokości 7,0 - 8,2 m na odcinku od km 0+000,00 do km 0+371,00 i przekrój szlakowy o szer. 6,0 m z obustronnymi poboczami ziemnymi o szer. 0,75-1,0 m na odcinku od km 0+371,00 do km 0+500,00. Droga przebiega na rozpatrywanym odcinku w terenie zabudowanym. Po obu stronach jezdni od km 0+371,00 za krawężnikiem betonowym występuje nowy chodnik z kostki brukowej betonowej o szer. 1,5 m. Nawierzchnia asfaltowa jest w złym stanie technicznym. Występują liczne deformacje, spękania podłużne i poprzeczne oraz wyrwy powodujące utrudnienia w odbywającym się ruchu pojazdów. Remont przedmiotowego odcinka drogi wymagany jest ze względu pogarszającego się stanu technicznego oraz wymogów bezpiecze ństwa ruchu kołowego i pieszego. W związku z tym konieczne jest wykonanie nowych warstw asfaltowych które zabezpieczą istniejącą drogę przed dalszym jej zniszczeniem, wzmocnią oraz poprawią jej stan techniczny. Stan projektowany Rozwiązanie w planie sytuacyjnym i zakres robót. Początek opracowania remontowanego odcinka drogi powiatowej znajduje się w km 0+000,00 tj. na krawędzi drogi powiatowej nr 1516L , zaś koniec w km 0+500,00. Projektowany odcinek drogi w całości przebiega po śladzie istniejącej jezdni. Na odcinku do km 0+371,00 jezdnia posiada przekrój uliczny z jezdnią asfaltową o szerokości 7,0-8,2m i obustronnymi chodnikami z kostki brukowej betonowej o szerokości 1,5m. Chodniki te zlokalizowane są za krawężnikiem betonowym 20x30cm bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Na odcinku od km 0+371,00 do km 0+500,00 jezdnia posiada przekrój szlakowy z jezdnią asfaltową o szerokości 6,0m i obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym 0-31,5mm o szer. 0,75m Zakres remontu obejmuje m.in. następujący asortyment robót: Frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni asfaltowej na średnią głębokość 4cm - 186m2, Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej - 7384,60m2; Skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz w-wy wyrównawczo -wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2- 7384,60m2; Ułożenie w-wy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR-3 o śr. grubości 4,2cm-382,75Mg ; Wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 -3730,60 m2; Wykonanie utwardzonego pobocza gr. 12cm z kruszywa łamanego 0-31,5mm o szer. 0,75m- 183,75m2 Parametry techniczne i rozwiązania konstrukcyjne Parametry techniczne odcinka drogi: 1.klasa techniczna L 2.długość odcinka drogi - 500mb 3.szerokość jezdni - 6,0-8,2m 4.spadek poprzeczny: daszkowy 2% 5.prędkość projektowa Vp=40km/h 6.chodniki: obustronne o szer. 1,5m do km 0+371,00 7.utwardzone pobocza : obustronne szer. 0,75m od km 0+371,00 W ramach remontu przewidziano, w uzgodnieniu z Inwestorem, wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi w następujący sposób: Jezdnia dr. pow. nr 1434L warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm warstwa wyrównawczo-wi ążąca z betonu asfaltowego AC16W KR-3 wg PN-EN-13108-1- śr. gr. 4,2 cm istniejąca konstrukcja drogi powiatowej ( lokalne frezowanie) Projektowana jezdnia posiada spadek poprzeczny daszkowy 2,0% w kierunku krawężnika, natomiast niweleta jezdni posiada spadki podłużne w kierunku końca zakresu opracowania. Chodniki i zjazdy. Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem zachowano istniejące chodniki i zjazdy z kostki brukowej betonowej bez zmian. Odwodnienie Utrzymano dotychczasowe powierzchniowe odwodnienie jezdni poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych remontowanej jezdni. Inne uwagi. Opis technologii i szczegółowe wymagania technologiczne przedstawiono w szczegółowej specyfikacji technicznej. Roboty należy prowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo robót i jak najmniej zakłócać istniejące warunki komunikacji kołowej i pieszej. Wymagany okres gwarancji jest wprowadzony jako pozacenowe kryterium oceny ofert i wynosi: 1.12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 1 pkt); 2.24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 2 pkt); 3.36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 3 pkt); Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: 1.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ. 2.Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. 3.Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188510,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174353,51

  • Oferta z najniższą ceną: 174353,51 / Oferta z najwyższą ceną: 218013,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.