eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Konserwacja sztandarów, w tym ocalonych ze zbombardowanej wieluńskiej fary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Wieluń: Konserwacja sztandarów, w tym ocalonych ze zbombardowanej wieluńskiej fary
Numer ogłoszenia: 31026 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Wieluńskiej , ul. Gabriela Narutowicza 13, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 0-43 843 43 34, faks 0-43 843 43 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka upowszechniania kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja sztandarów, w tym ocalonych ze zbombardowanej wieluńskiej fary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu - 6 sztandarów z tkanin wełnianych, bawełnianych, żakardowych i adamaszkowych. Wykaz zabytków, które zostaną poddane konserwacji wraz z opisem stanu zachowania oraz zakresu prac do wykonania w ramach konserwacji, stanowi załącznik, będący integralną częścią specyfikacji. Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z opisem zawartym w załączniku, z zastosowaniem tradycyjnych metod technologii. Zakres zamówienia: 1. opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu. 2. wykonanie prac konserwatorskich. 3. naniesienie numeru inwentarzowego. 4. sporządzenie dokumentacji powykonawczej - opisowej i fotograficznej, dokumentującej przebieg prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a- udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu konserwacji tkanin, z podaniem jej wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b- przedstawią wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Osoby te winny spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. Dz.U. 2004 r. Nr 150, poz. 1579 § 7 ust. 1 i 2. 3. Spełniają wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający dokonana sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia zgodności stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy wzywa wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.l ustawy lub złożyli dokumenty zawierające błędy do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie oświadczeń lub dokumentów lub zgodnie z art. 87 ust.l ustawy może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a- dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie V.1. niniejszej specyfikacji muszą być: oświadczenie - załącznik nr 3. b- Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.2.a- niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu konserwacji tkanin, z podaniem jej wartości, daty miejsca wykonania - załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(np. referencje). c- Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.2.b- niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia- załącznik nr 5 wraz z kserokopią uprawnień, o których mowa w punkcie V.2.c. d- program prac konserwatorskich opracowany na podstawie założeń konserwatorskich zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Brak któregokolwiek dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: 1-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Niniejszy punkt nie dotyczy osób fizycznych, które nie prowadzą działalności. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3- Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a- pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania ofert nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. b- wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego - załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione), c- zaakceptowany i parafowany wzór umowy - załącznik nr 6. Brak któregokolwiek z ww. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy. - Oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1.) należy przedstawić w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dla każdego z Wykonawców dokumenty i oświadczenie określone w pkt. V.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ziemi Wieluńskiej ul. Narutowicza 13 98-300 Wieluń tel. fax 043 843 43 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Ziemi Wieluńskiej ul. Narutowicza 13 98-300 Wieluń pokój nr 35 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.