Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Chodzież: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 310211 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu , Milcz 4, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827181.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdchodziez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 wg podziału na zadania (części). Szczególowe informacje zostały określone w SWIZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego o wartości do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, pkt. 3 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia: a). wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Minimalna ilość pojazdów i sprzętu jakim powinien dysponować wykonawca do realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - samochód ciężarowy o długości skrzyni ładunkowej min. 4,5 m oraz ładowności min. 8 ton jako nośnik piaskarki wyposażony w pług lekki (piaskarka zamawiającego) - szt. 1 Zadanie nr 1a - koparko-spycharka lub ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 (jeden z wyżej wymienionych sprzętów) - szt. 1 Zadanie nr 2 - samochód ciężarowy o długości skrzyni ładunkowej min. 4,5 m oraz ładowności min. 8 ton jako nośnik piaskarki wyposażony w pług lekki (piaskarka zamawiającego) - szt. 1 Zadanie nr 2a - koparko-spycharka lub ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 (jeden z wyżej wymienionych sprzętów) - szt. 1 Zadanie nr 3 - samochód ciężarowy o ładowności min. 5 ton, ciągnik lub inny sprzęt wyposażony w pług lekki (jeden z wyżej wymienionych sprzętów) - szt. 1 Zadanie nr 3a - koparko-spycharka lub ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 (jeden z wyżej wymienionych sprzętów) - szt. 1 Zadanie nr 4 - samochód ciężarowy z piaskarką lub solarką wyposażony w pług lekki- szt. 1 Zadanie nr 4a - samochód ciężarowy z pługiem ciężkim - szt. 1 - koparko-spycharka lub ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 (koparka-spycharka lub ładowarka) - szt. 1 Zadanie nr 5 - koparko-ładowarka lub ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 (jeden z wyżej wymienionych sprzętów) - szt. 1 Zadanie nr 6 - koparko-ładowarka lub ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 (jeden z wyżej wymienionych sprzętów) - szt. 1 Zadanie nr 7 - samochód ciężarowy samowyładowczy - szt. 2 - koparko-ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3 - szt. 1 UWAGA! - koparko-spycharki lub ładowarki wyłącznie kołowe, - przez określenie pług lekki należy rozumiemy pług odśnieżny czołowy jednostronny o szerokości roboczej min. 2,5 m wyposażony w gumowy lemiesz, - przez określenie pług ciężki należy rozumieć pług odśnieżny czołowy dwustronny (tzw. motylek).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). ofertę, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, 2). arkusz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3). dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale IV SIWZ, 4). pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-4 o treści zgodnej z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 5). zobowiązanie innych podmiotów wg załącznika nr 8 do SIWZ. 6). wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 9 do SIWZ. 7). w celu stwierdzenia, czy osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą jest uprawniona do podpisywania oświadczenia woli lub udzielania pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących wypadkach: 1) wystąpiła konieczność zmiany personelu wykonawcy lub zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, 2) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia - cen jednostkowych określonych przez Wykonawców w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 4) wartość całkowita usług brutto określona w §4 umowy jest wartością stałą i nie podlega zmianie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu umowy do wysokości posiadanych w danym roku budżetowym środków finansowych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdchodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu
Milcz 4
64-800 Chodzież.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu Milcz 4 64-800 Chodzież sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie mieszaniną piasku z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych wg wyznaczonej trasy. Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 1a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1a obejmuje odśnieżanie jezdni dróg powiatowych (wyznaczone odcinki - wg potrzeb). Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie mieszaniną piasku z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych wg wyznaczonej trasy. Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 2a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2a obejmuje odśnieżanie jezdni dróg powiatowych (wyznaczone odcinki - wg potrzeb). Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 obejmuje odśnieżanie jezdni dróg powiatowych (wyznaczona trasa). Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 3a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3a obejmuje odśnieżanie jezdni dróg powiatowych (wyznaczone odcinki - wg potrzeb). Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 obejmuje usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie mieszaniną piasku z solą w proporcji 1:3 lub za zgodą Zamawiającego innymi środkami np. nawilżoną solą Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 4a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4a obejmuje odśnieżanie jezdni dróg powiatowych (wyznaczone odcinki - wg potrzeb) Szczegółowy opis zadania oraz wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 obejmuje przygotowanie mieszaniny piasku z solą drogową oraz załadunek mieszaniny na piaskarki i środki transportu wraz z czasem przestoju (oczekiwania). Usługi wykonywane będą na placu składowym w Chodzieży. Szczegółowy opis zadania zamieszczono w SST (zał. nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 obejmuje załadunek mieszaniny na piaskarki wraz z czasem przestoju (oczekiwania). Usługi wykonywane będą na terenie bazy PZD w Milczu Szczegółowy opis zadania zamieszczono w SST (zał. nr 7).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego w sezonie zimowym 2010/2011 - zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 obejmuje usuwanie i wywóz śniegu z ulic powiatowych w Chodzieży Szczegółowy opis zadania zamieszczono w SST (zał. nr 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży
- Dostawa środków czystości i dezynfekcji
- "Modernizacja elewacji w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej "RODZINA" w Szamocinie"
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.