Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Kielce: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w okresie styczeń 2016 - grudzień 2016, w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach
Numer ogłoszenia: 310210 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w okresie styczeń 2016 - grudzień 2016, w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w okresie styczeń 2016 - grudzień 2016, w różnych technologiach: - Remont cząstkowy wykonywany masą bitumiczną z recyklera; - Remont cząstkowy wykonywany masą bitumiczną z otaczarki o powierzchni : - do 5 m2, - od 5m2 - 250 m2, - od 250m2 do 2000 m2 - Remont cząstkowy wykonywany w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami; - Frezowanie nawierzchni w miejscu lokalnych nierówności na terenie działania ŚZDW w Kielcach, w podziale na następujące zadania: Zadanie 1 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko - Obwód Drogowy Zgórsko ; Zadanie 2 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko - Obwód Drogowy Łopuszno ; Zadanie 3 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko - Obwód Drogowy Pińczów ; Zadanie 4 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Staszów Zadanie 5 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Nowa Słupia; Zadanie 6 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Ostrowiec Św.; Zadanie 7 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Tempoczów - Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej z w/w zadań zamówienia. - W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie z zamówienia Wykonawca musi mieć możliwość prowadzić roboty jednocześnie we wszystkich technologiach i na wszystkich zadaniach według potrzeb Obwodów Drogowych. - Remontowi podlegają ubytki wskazane przez Obwód Drogowy bez względu na ich głębokość, przy czym minimalna głębokość ubytku przygotowanego do wypełnienia masą bitumiczną musi wynosić 4 cm (grubość warstwy) przy technologiach masą bitumiczną z otaczarki do 250 m2 i z recyklera. - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie 1 - 8.500,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie 2 - 10.000,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie 3 - 8.000,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie 4 - 12.000,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie 5 - 9.000,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie 6 - 7.500,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie 7 - 5.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) następujące rodzaje robót : - Remont cząstkowy wykonywany masą bitumiczną z recyklera w ilości łącznej nie mniejszej niż 1500 m2 ; - Remont cząstkowy wykonywany masą bitumiczną z otaczarki z obcięciem krawędzi ubytków i bez obcinania w ilości łącznej nie mniejszej niż 5000 m2 ; - Remont cząstkowy wykonywany w technologii powierzchniowego utrwalenia w ilości łącznej nie mniejszej niż 5000 m2 . W/w roboty mogą być wykonane w jednym lub w różnych zamówieniach. Uwaga : spełnienie tego warunku umożliwia Wykonawcy złożenie ofert na dowolną ilość zadań. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, umowę wstępną dotyczącą zakupu masy bitumicznej lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: - Wytwórnia mas bitumicznych lub umowa wstępna dotycząca zakupu masy bitumicznej* - Frezarka do nawierzchni bitumicznych* Wymieniony wyżej warunek *) będzie spełniony zarówno wtedy, gdy Wykonawca składa ofertę na jedno zadanie, jak również na więcej niż jedno zadanie zamówienia. Dla każdej z siedmiu zadań - po jednym dla każdego zespołu roboczego: - Recykler - Układarka do układania mieszanek mineralno-bitumicznych typu zagęszczonego - Skrapiarka i remonter Uwaga: Wykonawca musi posiadać zespoły robocze, wyposażone w należny sprzęt i transport, umożliwiający uzyskanie łącznej wydajności dziennej, tak jak niżej: - przy remontach cząstkowych nawierzchni masą z recyklera: a) w zakresie zadania 1 : 40 m2 przy min. 1 zespole roboczym b) w zakresie zadania 2 : 40 m2 przy min. 1 zespole roboczym c) w zakresie zadania 3 : 40 m2 przy min. 1 zespole roboczym d) w zakresie zadania 4 : 40 m2 przy min. 1 zespołach roboczych e) w zakresie zadania 5 : 80 m2 przy min. 2 zespołach roboczych f) w zakresie zadania 6 : 40 m2 przy min. 1 zespole roboczym g) w zakresie zadania 7: 80 m2 przy min. 2 zespołach roboczych - przy remontach cząstkowych nawierzchni masą bitumiczną z otaczarki o pow. do 5 m2 i o pow. od 5 m2 do 250 m2 a) w zakresie zadania 1: 400 m2 przy min. 2 zespołach roboczych b) w zakresie zadania 2 : 400 m2 przy min. 2 zespołach roboczych c) w zakresie zadania 3: 400 m2 przy min. 2 zespole roboczym d) w zakresie zadania 4: 400 m2 przy min. 2 zespołach roboczych e) w zakresie zadania 5: 400 m2 przy min. 2 zespołach roboczych f) w zakresie zadania 6 : 400 m2 przy min. 2 zespołach roboczych f) w zakresie zadania 7 : 400 m2 przy min. 2 zespołach roboczych - przy remontach o powierzchni od 250 m2 do 2000 m2 w zakresie zadań 1-7 roboty należy wykonać najdalej w następnym dniu po sfrezowaniu nawierzchni - przy remontach cząstkowych naw. w technologii powierzchniowego utrwalenia: a) w zakresie zadania 1 : 600 m2 przy min. 2 zespołach roboczych b) w zakresie zadania 2 600 m2 przy min. 2 zespołach roboczych c) w zakresie zadania 3: 600 m2 przy min. 2 zespołach roboczych d) w zakresie zadania 4: 300 m2 przy min. 1 zespole roboczym e) w zakresie zadania 5: 300 m2 przy min. 1 zespole roboczym f) w zakresie zadania 6 : 300 m2 przy min. 1 zespole roboczym g) w zakresie zadania 7 : 600 m2 przy min. 2 zespołach roboczych W przypadku remontu masą z recyklera każdy zespół musi posiadać recykler. Przy remoncie masą bitumiczną z otaczarki ubytki o powierzchni powyżej 5 m2 muszą być remontowane przy użyciu układarki mechanicznej do masy bitumicznej. W związku z tym w przypadku remontu masą bitumiczną z otaczarki każdy zespół roboczy musi posiadać układarkę do mechanicznego rozkładania masy bitumicznej. W przypadku remontu w technologii powierzchniowego utrwalenia każdy zespół musi posiadać skrapiarkę i remonter. Ubytki o pow. powyżej 1 m2 muszą być remontowane przy użyciu remontera. Wszystkie zespoły robocze deklarowane w każdym zadaniu muszą wykonywać roboty niezależnie od siebie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do objęcia stanowiska Kierownika robót. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Uwaga : Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie winien zapewnić taką liczbę osób na stanowisku Kierownika robót na jaką będzie składał ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Wydajność dzienna - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności: a) działanie siły wyższej; b) niesprzyjające warunki atmosferyczne powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez Inspektora nadzoru; c) okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; d) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; e) niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. orzeczeń, pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy; f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; g) w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców; h) jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę; i) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; j) zmiana zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy; k) z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); l) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; ł) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce, ul. Jagiellońska 72,pok.5,6,7 lub otrzymać pocztą za pobraniem na wniosek Wykonawcy,płatne przelewem
10 zł na konto 67156000132536247751660002, bezpłatnie strona internetowa ŚZDW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko - Obwód Drogowy Zgórsko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajność dzienna - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko - Obwód Drogowy Łopuszno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajnosc dzienna - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko - Obwód Drogowy Pińczów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajność dzienna - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Staszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajność dzienna - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Nowa Słupia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajność dzienna - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Ostrowiec Św..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajność dzienna - 4
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów - Obwód Drogowy Tempoczów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Wydajność dzienna - 4
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odzieży letniej dla służb ratownictwa medycznego
- Sukc. dostawy prowadników FFR do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu wieńcowego na potrzeby Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa wraz z naprawami urządzeń medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.138.2024.AJ
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą sztucznego zwieracza cewki moczowej dla Kliniki Urologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Busko Zdrój
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 161018W Piaseczno-Kalina
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 107957B w miejscowościach Osipy-Kolonia, Osipy-Wydziory Pierwsze, Osipy-Zakrzewizna
- Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 476/4 w m. Zgórsko, obręb geod. Zagrody
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 164027 N w miejscowości Niedźwiedź"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.